Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Augmented Intelligence
Augmented Intelligence is een ontwerppatroon dat mensen en kunstmatige intelligentie helpt samen te werken. Dat zorgt voor betere ervaring, leren en besluitvorming. In tegenstelling tot reguliere kunstmatige intelligentie kan augmented intelligence mensen helpen in plaats van ze te vervangen. Mensen en machines werken samen aan projecten om de productiviteit en prestaties in verschillende sectoren te verbeteren, waaronder klantenservice, marketing en productie.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Augmented Intelligence
Mkb’s kunnen augmented intelligence gebruiken om klantvoorkeuren te voorspellen of marketingcampagnes te verbeteren, vooral als deze bedrijven geen grote teams hebben die zich bezighouden met het analyseren van data. Machines kunnen deze taken verbeteren door bruikbare gegevens te leveren van vragen waar een mens meer inzicht in wil hebben.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)