Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
CAC (Connection Admission Control)
CAC (Connection Admission Control) is een mechanisme dat in telecommunicatienetwerken gebruikt wordt om de kwaliteit van de dienstverlening te garanderen. Het beperkt het aantal gebruikers dat op een gegeven moment verbinding kan maken en kent aan elke gebruiker prioriteitsniveaus toe op basis van zijn behoeften.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de CAC (Connection Admission Control)
CAC biedt een kans om de klanttevredenheid te verbeteren door voor alle gebruikers verbindingen van hoge kwaliteit te garanderen. Door de hoeveelheid verkeer via bepaalde kanalen te beperken, kunnen bedrijven opstoppingen verminderen en hun klanten betere prestaties bieden. Bovendien kunnen ze zo voorrang geven aan bepaalde soorten verkeer boven andere, zodat essentiële gegevens eerst verstuurd worden en minder kritieke informatie pas daarna. Dit garandeert continuïteit bij het overbrengen van gevoelige gegevens van de ene plaats naar de andere, zoals financiële transacties of medische dossiers.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)