Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
VRS (Voice Response System)
Een VRS (Voice Response System) wordt gebruikt voor telefoon- of faxlijnen die bellers kunnen gebruiken om gesproken opdrachten te geven. Het systeem is zo gemaakt dat het deze opdrachten herkent. Op die manier kan het VRS de gebruikers helpen om door een telefoonboom te navigeren en naar de juiste afdeling te worden doorverwezen. Het systeem kan ook worden gebruikt om eenvoudige vragen op een geautomatiseerde manier te beantwoorden.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de VRS (Voice Response System)
Een VRS kan helpen om bellers naar de juiste afdeling te leiden, eenvoudige vragen te beantwoorden en de efficiëntie van het personeel te verhogen. Kleine bedrijven moeten echter oppassen dat zij een VRS niet gebruiken ten nadele van hun klantenservice. Veel klanten zijn flink gefrustreerd geraakt door de slechte reacties van een VRS. Deze systemen moeten op de juiste manier worden gemaakt en adequaat reageren op de opdrachten van een klant.