Wat is LiveHelpNow?

Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden.

Wie gebruikt LiveHelpNow?

Bedrijven die op hun website in contact willen komen met bezoekers om de klanttevredenheid, loyaliteit, het genereren van leads en online verkopen te verbeteren. LiveHelpNow is geschikt voor bedrijven van elke grootte, van startups tot ondernemingen.

Waar kan LiveHelpNow worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • LiveHelpNow
  • Gevestigd in Hatboro, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • LiveHelpNow
  • Gevestigd in Hatboro, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van LiveHelpNow

LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveHelpNow-video
LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5

Vergelijk de kosten van LiveHelpNow met soortgelijke producten

LiveHelpNow

US$ 21,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van LiveHelpNow

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor LiveHelpNow

User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.

Reviews over LiveHelpNow

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
27%
3
4%
2
1%
david
david
Small Business Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Pluspunten:

How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use

Minpunten:

Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS

Reactie LiveHelpNow

3 jaar geleden

Hello David, Thank you for your review! Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store: https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12 Thank you, LiveHelpNow crew

Geverifieerde reviewer
Sales & Customer Experience Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kleding en mode, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to customize to suit your needs!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.

Pluspunten:

We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.

Minpunten:

We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.

Geverifieerde reviewer
Digital Marketing Coordinator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired

2,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.

Minpunten:

Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce. Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.

Reactie LiveHelpNow

3 jaar geleden

Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite. Not sure if you tested the platform fully. We would be happy to schedule a full private demo. We do have a very sophisticate Chat Bot: https://www.livehelpnow.net/live-help-bot We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems. LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology. Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms: Accept chat over SMS (customers can text for support!) Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email! Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)! Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more. Is it possible you missed those?

Shawnia
Shawnia
CSR Independent Contractor in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Enhanced Customer Connection

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall you have been a great experience being able connect with the customers more efficiently and in a timely fashion. And also having the customers being able to connect with ease

Pluspunten:

User Friendly and easy to install. Comes with a ton a of great features and tools that helps guide you to provide the best customer service experience possible. Being able to connect with customers on the go is golden. And its all back up with excellent customer support

Minpunten:

Would like to have seen more chat window layouts, graphics and emojis. Problems with receiving reply alerts when the Main Operator Panel is on the screen.

Geverifieerde reviewer
Full Time Customer Service Sales Agent. Live Chat and Phone in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

User friendly and a good quality software

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Pluspunten:

It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.

Minpunten:

The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.