Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is athenaOne?

athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector.

Wie gebruikt athenaOne?

Artsen, leidinggevenden, klinische managers, praktijkmanagers, kantoorbeheerders, gezondheidsfunctionarissen, directieleden, ziekenhuisadministratie, verpleegkundigen, artsassistenten

athenaOne Software - 1
athenaOne Software - 2
athenaOne Software - 3
athenaOne Software - 4
athenaOne Software - 5

Twijfels over athenaOne? Vergelijk met een populair alternatief

athenaOne

athenaOne

3,8 (835)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
82
Geen integraties gevonden
3,8 (835)
3,5 (835)
3,6 (835)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
96
Geen integraties gevonden
3,9 (1.255)
3,7 (1.255)
4,0 (1.255)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor athenaOne

NextGen Office
Functies met hoogste score
Beheer van claims
Beheer van patiëntdossiers
Factureren
CharmHealth
Functies met hoogste score
Beheer van patiëntdossiers
Grafieken maken
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Cerner Ambulatory EHR
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Grafieken maken
Naleving van HIPAA-richtlijnen
EpicCare
Functies met hoogste score
Grafieken maken
Klantenportal
Naleving van HIPAA-richtlijnen
eClinicalWorks
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Beheer van patiëntdossiers
Naleving van HIPAA-richtlijnen
AdvancedMD EHR
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Beheer van patiëntdossiers
Naleving van HIPAA-richtlijnen
DrChrono
Functies met hoogste score
EMR/EHR
Naleving gezondheidszorg
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Intergy
Functies met hoogste score
Beheer van patiëntdossiers
Claimbewerking
Code- en kosteninvoer
Office Practicum
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Elektronische recepten
Naleving van HIPAA-richtlijnen

Reviews over athenaOne

Gemiddelde score

In totaal
3,8
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
3,6
Functies
3,8
Prijs-kwaliteitverhouding
3,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Amy
President
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We love all things Athena EMR!

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Karissa Faye
Karissa Faye
BSN in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

easy to use

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I am using it in my work and I have not received any complaint of difficulty or malfunction with payment from the patient and just this week, I have used athenaone as a patient used when I paid my bill from Banner Health. I can truly say it is a very good and recommendable software to use.

Pluspunten:

It is easy to use, fast and transactions are safe. As of today, I did not encounter any patient that complains when it comes to their billing statements with athenaone software. The statement enters through a link sent via SMS and email, in that way the patients will have choices in whatever mode they want to use to access their medical bill.

Minpunten:

The only thing I would suggest for improvement is that once the patient settled the bill, they cannot review back immediately the previous bill posted but from the admin side, if there are any query from the patient, all the details can be accessed and viewed by the health care staff so it is still east to assist the patient.

Deborah
Family Nurse Practitioner in VS
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

I got my weekends back!

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Amazing...I have no plans to change at this time as Athena provides me with the best EHR experience I have had in many years!

Pluspunten:

Athena saves me so much time in the day to day operations of patient care and office management. So many features have been set up to same time for providers that many of the task are a few clicks! Like prescribing, referrals, encounter plans and faxing directly from the EHR. And so much of the patient check in, appointment reminders, result notification and scheduling is automated which helps as I am one provider practice without staff.

Minpunten:

I wish there were more areas of customization to allow for more unique practice set ups as my practice is boutique. There are tons of areas where you can customize but some of the patient facing messaging is hard coded and I would like to see those areas gain more options for customization. Additionally, I would like better communication and prioritization transparency about fixing coding bugs that impact Athena's capabilities.

WHITNEY
Patient Accounts Specialist in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Very Disappointing

1,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Very disappointed and the case support is a waste of time. They tell you they will help you with claims but when you reach out to Athena for help they make excuses, take way too long to help, or never fix the issue.

Pluspunten:

At first, I thought it was more user-friendly because it has a lot of potential.

Minpunten:

There are so many issues trying to bill claims and Athena users are writing off claims without allowing us to rework the claims losing our organization money $$$$$

Katherine
MD, Owner in VS
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Happy MD Review

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: overall outstanding and continues to improve- very smart people!

Pluspunten:

intuitive, easy to use, all features in one product

Minpunten:

format of the medical history sectioon and lack of matching patient self-check in answers with history

Lori
COO in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Perfect for us!

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: In general I relate to the mission of Athena and see the work happening to address the hard issues in healthcare which feels supportive.

Pluspunten:

AthenaOne is focused on making the work we do each day simpler. They listen and use the customer voice to drive changes in the product.

Minpunten:

First level case responses are gat don’t address the issue adequately.