Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Towbook Management Software?

Cloudgebaseerde software voor sleepbedrijven om te gebruiken voor het beheren van dispatchers, inbeslagnemingen, facturering en meer. Je kunt het overal gebruiken waar je toegang tot internet hebt. Dit product heeft ook mobiele apps voor Android en iPhone/iPad. Je kunt telefoongesprekken van grote motorclubs rechtstreeks in Towbook ontvangen, gesprekken rechtstreeks doorsturen naar chauffeurs en met slechts een paar klikken factuuroverzichten genereren. Bovendien biedt Towbook gratis 24/7 telefonische ondersteuning.

Wie gebruikt Towbook Management Software?

Towbook werkt met sleepbedrijven die zijn gespecialiseerd in slepen met toestemming, pechhulp en slepen voor particulier eigendom/incidentbeheer.

Waar kan Towbook Management Software worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Towbook
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Towbook Management Software

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

prijzen van Towbook Management Software

Beginprijs:

US$ 49,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Towbook Management Software heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Towbook Management Software heeft een betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Towbook
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Towbook Management Software

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Towbook Management Software

Nog 1 bekijken

Functies van Towbook Management Software

  • Brandstofbeheer
  • Factureren
  • GPS
  • Klantenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer

Alternatieven voor Towbook Management Software

Webgebaseerde oplossing die helpt bij het creëren van leadmagneten en het publiceren ervan om verkeer te genereren.
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Omadi is een web-based softwareplatform voor sleepbedrijven met uitgebreide capaciteiten voor dispatch-, wagenpark- en personeelsbeheer.
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
Tracker Management biedt innovatieve oplossingen voor sleepactiviteiten voor ondernemingen en in de cloud. Apps voor iOS en Android.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.

Reviews over Towbook Management Software

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
93%
4
4%
3
1%
1
2%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Towbooks customer service

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: I am able to put more information on my impounds and tows.

Pluspunten:

Ease of use and the Customer Service team is magnificent.

Minpunten:

Trying to find past vehicles within the dispatching and completed.

Buffy
Office Manager in VS
Vervoer/over de weg/per spoor, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

The Business software of today, tomorrow and the future.

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Has helped build our business to what it is today. Improved ETA times, ease of invoicing, and more. The Customer Service is Excellent and we will continue to utilize this program for our business.

Pluspunten:

The GPS, and the ease of connection to our roadside provider network.

Minpunten:

We love everything about the software. Continually updating the software to satisfy clientele need.

Yaser
MANAGER in VS
Vervoer/over de weg/per spoor, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

24/7 is nothing but angry sleepy voice so made that we called at 2 am to ask for help login!!

1,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: NA

Pluspunten:

DIGITALLY DISPATCH WORKING WITH MOTOR CLUBS

Minpunten:

24/7 CUSTOMER SUPPORT RUDENESS AND UN-LOGIC SOLUTION AND HANGING UP ON YOU WOW!!!

Christina
Owner in VS
Vervoer/over de weg/per spoor, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Best Customer Service I have ever received

4,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Overall it is easy to use with a small amount of explanation. I feel like the programming is headed in the right direction. Towbook was recommended to me over and over and I feel like the main reason is the customer service. Here is a great example: I was notified a task/ticket needed to be created for an issue I was having, that it was created, that the conversation will be closed and that Towbook will contact me when they have a resolution. They have great communication! They are also available 24/7 which is great considering I do most of my paperwork after 10pm.

Minpunten:

It all comes down to who and how you do business with them. IE: The Autoclub NSD is extremely limited in what you can do, basically used only for dispatching. You cannot do any auto billing or payment tracking for them due to the Autoclubs limitation (not Towbooks issue but I was sold on the fact that you could). They have to be treated more like a shop account which is time consuming when they have such high volume. It is amazing for the Autoclubs that you can do auto billing and have payments auto applied/posted in Towbook. We have received many compliments on the professionalism of the the invoices/statements from our shop accounts. There is some back and forth on the web pages/tabs that I feel are unnecessary and could be updated with some programming tweeks but overall they have a great product and the absolute best customer service I have ever received. They have lots of reports but I would like to see a place where I can create a custom report myself and save it in my account or have Towbook create me a custom report and post it to my account that I can run that is tailored towards my business instead of rummaging through about 100 excel tabs I don't *currently* need.

Kyle
Manager in VS
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Amazing software

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Amazing. Great support, great product!

Pluspunten:

I absolutely love this software. Previously, we were using another product and the customer support was horrible. I began searching for a software that could meet all our needs and stumbled across Towbook. Two days into the free trial I was convinced it was exactly what we needed. The in app support is outstanding. The longest we've waited for a reply is maybe 5 minutes. Average response time I'd say is 2-3 minutes. I would also like to point out that some people are hesitant to trust "Cloud Based" software. In all the years we've used Towbook, we have NEVER had a connection issue or data issues. It has ran flawlessly. The features in Towbook check almost every box I could imagine a towing company would need. You won't be disappointed.

Minpunten:

The only con I could think of is some features are only part of the higher tiers. So if you aren't a very high volume company and could get by with a cheaper plan, you may have to purchase a higher one just to get all the features you would like. But even with that said, it's still worth it to me.