Wie gebruikt deze software?

Our cloud based, cost effective software is perfect for any venue - Function Centres, Conference Venues, Hotels, Clubs, Restaurants, Bars, Cafes, Universities, Sporting Clubs and many more.

Gemiddelde scores

4 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4 / 5
  • Klantenservice 4.8 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4.3 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 49,50/maand
  • Prijsinformatie Monthly subscription from $62.50
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren

Leveranciergegevens

  • Function Tracker
  • http://www.functiontracker.com/
  • Opgericht in 2010

Over Function Tracker

Function Tracker is a calendar-based event management program that allows you to successfully manage your room bookings and events, assign menu items, create invoices and run sheets, as well as print reports. It is the most user friendly software available and completely affordable for any type of hospitality operation. Hotels, Clubs, Bars, Conference Venues, Training Venues and Universities all use this software successfully. Try our free online demo today or sign up for the 30 day Free Trial.

Spotlight_media_placeholder

Functies van Function Tracker

  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Contractbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Multi-faciliteit
  • Personeelsbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Verkoopbeheer

De nuttigste reviews van Function Tracker

Best Customer service and always adapting

Beoordeeld op 5-7-2017
Sam I.
Executive Chef & Catering Coordinator
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It's a total one place, multiplatform program that you can manage every part of your event.

Pluspunten: That we can use Function Tracker for every part of our business, Out Catering, Function Centre and Cafe

Research Pays Off

Beoordeeld op 22-6-2011
Caroline S.
Owner
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld

Opmerkingen: Having worked for the big Brands Marriott and whitbread in the UK with some ver complicated software - that was very expensive it was extremely refreshing to eventually find a piece of software that was easy to use , easy to customise and NO capital outlay they even give you a free month . This was very useful as we used this to set the system up and load all of our exiting bookings before using it live . We never looked back - Neither will you . It punches well above its weight - better than delphi . 100 %

Pluspunten: We spent over 3 months researching for something that was affordable and did not involve any capital outlay . Simple to use
easy to install
easy to train
ability for more than 1 user at a time
web based
great functionality
easy to customise

Minpunten: could not find any - everyone was helpful - only challenge i had was speed to respond to questions but they have resolved that now .

Review

Beoordeeld op 25-1-2019
Elise P.
Duty Manager
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Have only used trial as yet, but the system is a great way to manage all of our functions within one system that all relevant staff can see details.

Pluspunten: Simple to navigate and customizable to our individual business needs.

Minpunten: Some more flexibility with some of the 'non-optional' fields. Runsheets run through footer of document, would be clearer if the runsheet information stopped at the normal margin (ie. 1.8cm) and then went to the next page.

Skyline Rotorua

Beoordeeld op 23-1-2019
Lynley M.
Conference & Incentive Sales Executive
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Better end of the month reports
Control of Companies and clients

Pluspunten: Loading events, that it generates invoices and customers contracts

Minpunten: Making sure that all of the correct venues and menus have been loaded

Lees meer reviews