Wie gebruikt Booker?

Salons die hun bedrijf willen runnen en laten groeien met behulp van dit eenvoudige maar krachtige cloudgebaseerde platform.

Wat is Booker?

De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker.

Booker - Details

Booker

http://www.booker.com/

Opgericht in 2007

Booker - Prijsoverzicht

Booker heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Booker betaalde versie vanaf US$ 129,00/maand.

Beginprijs

US$ 129,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Booker

Afspraken software
Afspraakherinneringen
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Kalendersynchronisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Multilocatie
Online betalingen
Online reserveren
Reserveringsbeheer voor kamers
Terugkerende afspraken
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Afspraakherinneringen
Afspraakplanning
E-mailmarketing
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Beheer van cadeaubonnen
Elektronische handtekening
Kassasystemen voor restaurants
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Profielen van klantenaccounts
Provisiebeheer
Retail POS
Retourbeheer
Streepjescodes scannen
eCommerce-integratie
Afsprakenbeheer
Behandelingspakketten
Beheer van cadeaubonnen
Foto's voor en na
Klantenbeheer
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Voorraadbeheer
Afsprakenbeheer
Beheer van cadeaubonnen
E-mailmarketing
Factureren
Klantenbeheer
Multilocatie
Personeelsbeheer
Praktijkbeheer
SOAP-notities
Verkooppunt
Geautomatiseerde planning
Geplande distributie
Messaging
Mobiele toegang
Online tijdklok
Payrollbeheer
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Wisselen van dienst
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van beursstands
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Terugkerende afspraken
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Afsprakenbeheer
Klantenbeheer
Loyaliteitsprogramma
Payroll en provisies
Personeelsplanning
Verkooppunt
Voorraadbeheer

Reviews van Booker

5 van 906 reviews worden weergegeven

In totaal
4,1/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,1/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
4/5
Ashely S.
Recruiter
Consumentendiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2018

"Book It!"

Pluspunten: Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Minpunten: The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2018
Michael C.
Vice President
Medische praktijk, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2019

"Using it for our Med Spa"

Opmerkingen: Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Pluspunten: Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Minpunten: We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need. Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2019
Kathleen S.
spa director
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 5-5-2020

"Booker review"

Opmerkingen: I used booker for years and thought it was a great product and easy to use but then the jacked the price up so much I had to switch to another software

Pluspunten: This software was great until they jacked the price up to double. It forced me to seek another software

Minpunten: They never should have sold to Mind body

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 5-5-2020
Kristen P.
Owner
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-1-2017

"Decent but not great"

Opmerkingen: I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do the same task, though. However, with different learning styles, it is a pretty easy system to teach to people. It is very beneficial as well to allow all therapists to be able to check schedules from home. Our clients like the email and text appointment reminders. We also like the hire Frederick program. It is an easy way to market and bring back old customers or get new ones to rebook. The email they receive after their services is also beneficial for us to understand customer satisfaction and we can immediately respond to negative feedback, grow, learn and maintain customer relations. Their customer service is very good. They are always very prompt with responding to an issue.
My problems with Booker are they have a tendency to glitch often or significantly slow down the system so we have had to resort to either trying a mobile device or handwriting credit slips on occasion. We have also had issues with the online booking and how one picks a therapist which makes things confusing and doesn't always work in our favor so a lot of client education comes into play. By this, I mean that even if a client picks no therapist preference at the beginning they still must choose at the end. Or sometimes they pick a therapist and it doesn't show as a request. I am currently finding out that the credit card processing linked to their service does not have the best rates but it would be more expensive to use another processing system and have to pay Booker's fees. Finally, we have learned the hard way that if a client pays in advance and you do not block out the time slot then another client can book in that same slot.

Pluspunten: Ease of use can be accessed remotely by all therapists, no additional cost per therapist for use, HireFrederick program

Minpunten: Online booking inconsistency with picking a therapist and it not being a request vs no preference and still having to choose a therapist. Glitchiness! Slowness! Taking payment in advance opens time slot for others to book in. Feeling stuck with their credit card processing or high fees to use another one with better rates

Antwoord van de leverancier

van Booker op 31-1-2017

Thank you for using Booker Kristin. We'd love to work with you to help with any issues you're having with using the system - reach out to [email protected] if we can help!

Thank you so much for using Booker!
- The Booker Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-1-2017
Victoria S.
Manager
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2020

"User friendly software "

Opmerkingen: I’m very satisfied with Booker. They are improving their service all the time. I highly recommend them.

Pluspunten: Booker is very easy to use and allows customers to book appointments online.

Minpunten: Glitches happen from time to time but their customer support team usually fixes everything in timely manner.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2020