Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems CRM

Wat is Really Simple Systems CRM?

Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.

Wie gebruikt Really Simple Systems CRM?

Kleine en middelgrote B2B-organisaties

Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM Software - 1 Really Simple Systems CRM Software - 2 Really Simple Systems CRM Software - 3 Really Simple Systems CRM Software - 4 Really Simple Systems CRM Software - 5

Twijfel je over Really Simple Systems CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Really Simple Systems CRM

4,4 (423)
Really Simple Systems CRM
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 18,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
139
26
4,4 (423)
4,5 (423)
4,6 (423)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
80
4,6 (2.545)
4,4 (2.545)
4,4 (2.545)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
Automatiseer content en sociale marketing, targeting, segmentatie en leadbeheer met de Oracle Marketing Cloud-oplossing.
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ...
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Soffront biedt een bekroonde geïntegreerde CRM voor marketing, verkoop en diensten.
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren. Meer informatie over Salesforce Platform
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk.

Reviews over Really Simple Systems CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Chris
Chris
Consultant in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Cost effective CRM for small business

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Pluspunten:

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP. They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years. Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require. The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes. The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective. The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record. The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required. Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Minpunten:

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Reactie Really Simple Systems

4 jaar geleden

Thanks for the review Chris! FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear. Regards

Angela
MArketing in VK
Civiele techniek, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Perfect for your business

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available instantly

Pluspunten:

Its simple, easy, does what it says of the tin. My favourite part of the software is the ability to adapt the CRM system so that this is specific to our requirements and line of works. throughout the whole software you can change the options so that it is specific to our business needs this is the most attractive feature of RSS. i also like that you can link accounts and save documents to the accounts as well

Minpunten:

i dont really have many cons to report,

William
Creative Consultant in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review

3,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Recording of information is relatively easy or note making

Minpunten:

Unable to add address details in with a copy and past format as there are multiple fields which means it needs to be done on each line of address.

Reactie Really Simple Systems

5 dagen geleden

Hi William, Thank you for your review. Our team are always available to help with any issues you find. So please do get in touch with [email protected]

Paul
Director in VK
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Using Really Simple Systems CRM

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

The system is easy to use with plenty of help and education offered if needed.The onscreen look is easy on the eye, clear & concise

Minpunten:

The biggest drawback is the lack of a merge mail feature to enable data to be inserted into a 'live' document for mailing letters etc.To form groups of contacts is cumbersome through the report system

Alexandra
Managing Director in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good be incredible if I had the time!

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring it to what we need so we are not using it in the right way

Pluspunten:

I love the company ethos and team - we have enjoyed their organized events. It is well thoughout and could be an incredible tool in our business if we had the time to customize it!

Minpunten:

I would like better integration with 3 party apps, i would like a paid for service that can customize our site to make it more tailored to us and i would like more customization in general