Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems CRM

door Really Simple Systems

Wie gebruikt Really Simple Systems CRM?

Kleine en middelgrote B2B-organisaties

Wat is Really Simple Systems CRM?

Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.

Really Simple Systems CRM - Details

Really Simple Systems

http://www.reallysimplesystems.com

Opgericht in 2006

Really Simple Systems CRM - Prijsoverzicht

Really Simple Systems CRM vanaf US$ 14,00/maand. Really Simple Systems CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Really Simple Systems CRM.

Beginprijs

US$ 14,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Really Simple Systems CRM

CRM voor de bouw
Beheer van verkooppipeline
Contractbeheer
Klanten volgen
Offertes en voorstellen
Plannen
Prognose
Projectbeheer
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Accountwaarschuwingen
Assetbeheer
Huishouduitgaven bijhouden
Invloed bijhouden
Leads beheren
Marketingmanagement
Onkosten bijhouden
Relaties bijhouden
Teamopdrachten
Territoriumbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
Beheer van doelstellingen en quota
Beheer van vergaderingen
Beheer van voorstellen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Documentbeheer
Leads beheren
Presentatiebeheer
Prestatiebeheer
Samenwerking
Territoriumbeheer
Trainingsbeheer
Beheer van externe verkoop
Beheer van oproepen
Campagnebehee
Contactenbeheer
Contractbeheer
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Kansenbehee
Klantendatabase
Leads beheren
Prestatiemeetwaarden
Provisiebeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Verkoopprognose
Voorstellen genereren
Analyse van verkooptrends
Berichtgeving van uitzonderingen
Concurrentenanalyse
Correlatieanalyse
Dashboard
Dynamische modellering
Modellering en simulatie
Prestatiemeetwaarden
Statistische analyse
Weergave van grafische gegevens

Reviews van Really Simple Systems CRM

5 van 267 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.6/5
Functies
4.1/5
Waar voor je geld
4.5/5

Cost effective CRM for small business

Beoordeeld op 2-10-2018
Chris T.
Consultant
Managementconsulting, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Pluspunten: Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP. They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years. Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require. The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes. The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective. The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record. The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required. Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Minpunten: Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Antwoord van de leverancier

van Really Simple Systems op 3-10-2018

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Very useful tool

Beoordeeld op 20-11-2019
Clarissa F.
Yacht Broker
Maritiem, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Great for keeping track of long term clients and prospects with a good record of correspondence for the whole company.

Pluspunten: Its a really easy to use system, a great way to record information which is accessible to the whole team.
Easy to track progress with opportunities and tasks.
Useful to see the progress of marketing emails

Minpunten: Although the reports can be very useful, creating a report is not very self explanatory and can be quite complicated.
The opportunities system is confusing with reference to unit price, sale price and value.
Would be nice to have a tick box option when recording a call activity to be able to easily record if the call was answered, if a message was left, if the client is returning a call etc.

A really functional and reliable resource

Beoordeeld op 29-1-2020
Amanda T.
Marketing Manager
Financiële dienstverlening, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have had a very positive experience with this software

Pluspunten: The ease of use made it very easy to roll out across our locations
Drag and drop option makes it very easy to upload documents
All Customer information is on one page and easily accessible
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] worked with the team to customise a solution that would work for us

Minpunten: We needed a very detailed Financial Area would would require a fully bespoke solution

Excellent relational database

Beoordeeld op 21-11-2019
Abby S.
Practice Operations Manager
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have found it invaluable that we have been able to transpose information previously held on our own systems or within our heads on to the CRM. with the information that we are now recording in one place and the subsequent reporting that this facilitates, we have been able to glean valuable insights into various areas of our business. It has also allowed us an overview of business performance

Pluspunten: We have valued the ability to build our own accounts screen so that we are able to record and report on areas specifically relevant to our business. The reporting function has been game changing for us, providing new insights into our client base and referral activities. The software is so easy to use which has made embedding it into our operational practices an easy task. The ability to link accounts has proved very useful too.

Minpunten: We would value further fields on the accounts screen so that we can increase our use of the reporting function.

RSS easy to navigate

Beoordeeld op 18-11-2015
Mabs A.
Sales Manager
Administratie
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
4/5
In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
1/5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The software is easy to use and navigate through. I love the fact that it can be tailored to meet your specific needs as this was very important to me and one of the factors that played an important role in me choosing RSS. Functionality is great and there are a lot of extra options that are available that I can switch on and off as and when I require them.

Minpunten: The customer service/support is slow at times and this becomes very frustrating. I have scheduled in calls in the past and the client service level has been poor where on occasions I have had to chase support for help. In terms of the software it is great that you add extra features but there are some extras which I feel should be included within the standard packages.