SuperSaaS

Wie gebruikt SuperSaaS?

SuperSaaS werkt het beste voor kleine en middelgrote bedrijven en particulieren, inclusief (maar niet beperkt tot) evenementen, fitness, onderwijs, salons, huisdierenverzorging, therapeuten, werving, rondleidingen, yogalessen, enz.

Wat is SuperSaaS?

Flexibele, betaalbare oplossingen om je planning te beheren zoals jij dat wilt. Met SuperSaaS aan je zijde verspil je geen tijd met heen-en-weer e-mailen. Blijf 24/7 beschikbaar voor je klanten, stuur automatische sms/e-mailherinneringen, creëer wachtlijsten, aangepaste formulieren, accepteer online betalingen en tegoeden, synchroniseer agenda's, pas de lay-outstijl aan op je merk, integreer je website, ontwerp je eigen promoties, beheer de toegang, stel prijsregels in en nog veel meer. Beschikbaar in 34 talen. Meld je aan voor een gratis proefversie!

SuperSaaS - Details

SuperSaaS

http://www.supersaas.com

Opgericht in 2006

SuperSaaS - Prijsoverzicht

SuperSaaS heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. SuperSaaS betaalde versie vanaf US$ 8,00/maand.

SuperSaaS-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 8,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van SuperSaaS

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken

Bekijk de volledige lijst van Afspraken software

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

SuperSaaS alternatieven

Meer alternatieven voor SuperSaaS

Reviews van SuperSaaS

Read all reviews

Overall rating

4,6/5

Average score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,7
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,7

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Schrijf een review!
Jan R.
ICT-coördinator
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2020

"Snelle en duidelijke helpdesk!"

Pluspunten: Ik liep vast op een reserveringssysteem met aparte schema's voor weekdagen en weekend. Na een mail aan de helpdesk kreeg ik binnen het half uur antwoord met een geschikte oplossing. Het werkt zelfs in de gratis versie!!

Minpunten: Niet echt iets waar ik dadelijk aan denk.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2020
Andre Y.
President
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2019

"Reliable, Fast, Easy to Update"

Opmerkingen: We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For the most part, this entire process in our business is automated, giving us clients a lot of self service control over their bookings without much labour cost for our business.

Pluspunten: It's flexible for building out our group class schedules, meeting a variety of our needs. It's flexibility is what makes it so valuable.

Minpunten: The UI needs an update, there are small UI issues here and there that cause confusion with our end users (clients booking us). The biggest example is, the End Time of appointments are often visually stronger than the Start Time, and we've had a certain % of people come to appointments at the End Time because of it.

Antwoord van de leverancier

van SuperSaaS op 22-5-2019

Hi Andre,

Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience.

In order to avoid the confusion with the start time and end time, you can easily customize your email reminders to clearly state the start time. Here's a helpful blog post you can read to set it up: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks

Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Customer Support Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2019
Zindzi J.
Center Coordinator
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020

"Outstanding Customer Service, Versatile Interface"

Opmerkingen: It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (specifically) has been a lifesaver and very patient with helping me create the schedule our wellness center needs most.

Pluspunten: I love the variety offered with SuperSaas. It suits a wide array of needs for businesses and professionals.

Minpunten: Finding the instructions to do more nuanced customizations isn't as intuitive as I'd like, so I end up using customer service for help finding the correct links. Also, videos are WAY more helpful for me than reading the text.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020
David G.
Developer / reseller
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2017

"BEST feature set... WORST frontend for customers"

Opmerkingen: As I reseller, the main benefit was the unique white label programme, which would allow me to offer the impressive set of features to my large client base.

Pluspunten: The feature set is just second to none. I cannot think about more than 2 or 3 scheduling features (out of hundreds) possibly missing on SuperSaaS. Price is very reasonable, support is fast and, if you are a developer or reseller (as myself), they offer a very good partnership programme, including a unique white label system.

Minpunten: All that power is useless if arranging an appointment is a slow, difficult and finally frustrating experience for the user. The oh-so-2000s interface is the typical mess made by programmers, reviewed by programmers and (only) enjoyed by programmers, when current, regular customers demand speed and SIMPLICITY above all. Couldn't SuperSaaS hire an interface designer too, for goodness sake? If you have implemented any recently developed SaaS scheduling solution (say SimpleBook.me, for example), SuperSaaS usability is just light years behind. The responsive mobile interface (the only one most customers will ever use) is even worse. Just try a regular, basic operation as adjusting the hour of your appointment on an Android device. Customers have to TYPE the hour... but only when the unusable and redundant minicalendar for the date does not obstruct the hour field... Or try figuring out the mess out of the availability calendar. Too crazy for you? Do you prefer to switch to desktop view? Well don't click on the link, as the desktop interface it's completely unusable on mobile devices, and there's no way to switch back to mobile view unless you delete the cookies. No doubt why several clients have dismissed by SuperSaas-based prototype scheduling platform. The backend interface suffers from similar problems, but at least only admins can see them.
I hope SuperSaas revamps the interface in the near future. I would be their main advocate then!

Antwoord van de leverancier

van SuperSaaS op 8-7-2017

SuperSaaS offer a plethora of options to tweak the end-user interface. Depending on the settings, end-users can make an appointment with a single click. But it is indeed possible to configure the system to ask them to manually type the time, and click through multiple forms. Whether that's a good idea is entirely in the hands of the person setting it up.

We are continually improving the system and we are also working on an updated interface that aims to address the concerns. However, the outdated look can partly be blamed on the fact that SuperSaaS will work on every browser, even very old ones. You don't want to lose business because your customer does not have the latest model phone and your shiny modern widget fails to load on his old device.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2017
Susi H.
Counsellor
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2020

"Best booking system I've found"

Opmerkingen: I can run my booking system with many users very successfully and never had system issues.

Pluspunten: Easy to use and customise.
Can easily change setting via a very comprehensive menu available on desktop and mobile.

Minpunten: Mobile version can be confusing with different methods to change booking hours and time slots, not as straightforward as just one click.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2020