Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Wat is SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
SuperSaaS maakt online afsprakenplanning voor je bedrijf eenvoudig, flexibel en betaalbaar. Eenvoudig in te stellen voor beginners, maar toch geavanceerd genoeg om in alle behoeften te voorzien. Gratis proefversie en uitstekende klantenondersteuning.
Update je realtime beschikbaarheid vanuit Outlook of Google Agenda. Accepteer betalingen online. Koppel je op maat gemaakte boekingskalender moeiteloos aan je eigen site.
Wie gebruikt SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
SuperSaaS werkt het beste voor kleine en middelgrote bedrijven en particulieren, inclusief (maar niet beperkt tot) evenementen, fitness, onderwijs, salons, huisdierenverzorging, therapeuten, werving, rondleidingen, yogalessen, enz.
Twijfels over SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
Vergelijk met een populair alternatief
SuperSaaS Online Reserveringssoftware
Reviews over SuperSaaS Online Reserveringssoftware
Boekingssysteem die doet wat het moet doen
Opmerkingen: Ik krijg snel antwoord bij vragen of problemen. Ik kan het volledig zelf in handen houden.
Pluspunten:
Niet duur, kan er zelf volledig de controle over houden.
Minpunten:
Mijn klanten blijven het niet gebruiksvriendelijk vinden, hoezeer ik het ook aanpas; ik maak voor hen de afspraak.
Snelle en duidelijke helpdesk!
Pluspunten:
Ik liep vast op een reserveringssysteem met aparte schema's voor weekdagen en weekend. Na een mail aan de helpdesk kreeg ik binnen het half uur antwoord met een geschikte oplossing. Het werkt zelfs in de gratis versie!!
Minpunten:
Niet echt iets waar ik dadelijk aan denk.
Flexibel afsprakensysteem
Opmerkingen: Je kan eenvoudig een planning maken en klanten kunnen makkelijk een afspraak inplannen.
Pluspunten:
Je kan het onbeperkt uitproberen met een gratis account. Beperking zit alleen in het aantal toekomstige afspraken en het aantal klanten. Het systeem is makkelijk zelf in te stellen.
Minpunten:
Er zijn niet echt minpunten. Zeker geen grote.
Excellent program!
Opmerkingen: I was able to eliminate one position in my practice by having patients make their own appointments online.
Pluspunten:
It does everything I need it to do. The thing I like most is the rapid support response. On the rare occasion something untoward occurs, Rep has been my go-to guy for over four years and solves whatever problem quickly.
Minpunten:
I can't think of anything. It works perfectly for my needs.
Reactie SuperSaaS
6 jaar geleden
Hi Gary, Thank you for recommending SuperSaaS and sharing your kind feedback. We have recently released a new theme and layout and you can upgrade via Layout Settings tab on your dashboard. We hope you enjoy the new update. Please feel free to reach out to us if you have any queries and we will be happy to help you. Kind Regards Sneha Mittal Marketing and Customer Service Manager
Lots of flexibility for different needs/uses
Opmerkingen: We wanted to bring semi-automated and self-serve elements to the process of informing a large group of volunteer mediators about upcoming mediations, indicating their availability, enabling the administrator to assign specific mediators to specific mediations, and providing them with notification and reminders of those assignments. We took awhile to customize the solution for our needs, a process that included an extensive beta test of the entire workflow and evaluating and incorporating the learning, before going live. The initial evaluation from the team is that the SuperSaas platform is definitely both saving staff time and adding efficiency and a sense of empowerment for our volunteers.
Pluspunten:
I really appreciate that SuperSaas effectively addresses scheduling for specific needs/use cases that aren't easy to manage with most other software products - and it does so much more simply and inexpensively than full-fledged CMS solutions, and with a significant amount of customization for your specific circumstances. Being able to customize an online scheduling program for needs ranging from managing signups for classes (whether for fee or free; with waiting list or not; with bookings to be approved automatically, or requiring admin review; etc.), to managing bookings for meeting or rehearsal rooms or other resources, along with a flexible suite of automated email/text confirmations and reminders, is a tremendous help and time saver. And, when we went live with our SuperSaas schedule, both our staff and volunteers gave it great reviews for ease of use and reliability. Finally, one of the greatest calling cards for the SuperSaas software is their support staff: they are excellent - responsive (by email), helpful and nice.
Minpunten:
Because of the range of use cases served by SuperSaas, and the amount of customization available, there's a bit of a learning curve for the admins of a schedule to select the type of schedule that's right for them and get it setup to function the way they want, with all the customizations available. But, that's to be expected. The platform does a pretty good job of explaining what each feature is and how it works, and there are extensive support articles available which not only help answer some of those questions, but sometimes illuminate cool features/opportunities of which you hadn't been aware, but, if you're trying to do anything that's off-center from the software's primary use-cases or functionality, it can been a bit confusing. The good news is that the support team is available and very helpful.