HappyFox Help Desk

Wat is HappyFox Help Desk?

HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.

Wie gebruikt HappyFox Help Desk?

Vooral gebruikt door teams voor IT, klantenservice, operationele en facilitaire activiteiten, HR, marketing en financiën. HappyFox is zeer veelzijdig, waardoor het uitstekend geschikt is voor bedrijven van elke omvang.

Waar kan HappyFox Help Desk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • HappyFox
  • Gevestigd in Irvine, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Over de leverancier

  • HappyFox
  • Gevestigd in Irvine, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Video's en afbeeldingen van HappyFox Help Desk

HappyFox Help Desk Software - 1
HappyFox Help Desk Software - 2
HappyFox Help Desk Software - 3
Nog 4 andere bekijken
HappyFox Help Desk-video
HappyFox Help Desk Software - 1
HappyFox Help Desk Software - 2
HappyFox Help Desk Software - 3

Vergelijk de kosten van HappyFox Help Desk met soortgelijke producten

HappyFox Help Desk

US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van HappyFox Help Desk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Auditing van problemen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor HappyFox Help Desk

Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.

Reviews over HappyFox Help Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Abimbola
Abimbola
Customer Support Team Lead in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

First ,I have to commend the Happyfox team for running a good and effective support department. We switched to Happyfox in January and the experience so far , has been impressive. Setup time was a breeze ,and the support team were on hand to guide us through all hurdles during the first few weeks. I like how every conversation from emails ,social media messages ,voice calls etc are converted into tickets which we can track and respond to ,within the Happyfox interface.While making it easy to track key customer service metrics like first response time, time spent by each staff on tickets etc I will say Happyfox is changing the look ,function and feel of helpdesk solutions and I love this revolution.

Minpunten:

It is normal when trying a new innovative service to see it as all perfect. At this point, I see Happyfox as perfect,maybe I will find NEGATIVES as my organization continue using Happyfox.

Clay
Network Administrator in VS
Schoolleiding, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

HappyFox Help Desk Review

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Happy Fox is an incredible ticketing solution and I cannot recommend it enough. For the price I do not think that it can be beaten.

Pluspunten:

What I like most about Happy Fox Help Desk is how easy it is to customize. You can tailor the help desk home page exactly to your liking. Not only can you customize the appearance, but it is also extremely simple to customize the options/dropdown menus that our users select when they are submitting a ticket.

Minpunten:

I wish there was an alerts button for the recent tickets that you have been tagged on. Currently, there is no notifications tab to see all of the tickets with recent activity that applies to you.

Richard
Director in
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

1,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements. About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.
Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.
As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.

Pluspunten:

Great looking product Good website Good information

Minpunten:

Bad customer service Ridiculous email response times Failure to have a negative feedback process in place Happyfox treat you like your just another sale Undervalue you as a customer Generic responses Impersonal service (When you actually receive it) Mail track is a wonderful tool which enables you to know when someone reads your email. If you are going to read it, respond.

Meenakshi
Project Coordinator in Canada
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Happy Fox ticketing tool

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Ticketing tool is very efficient and easy to use.
Team is very happy with the tool.

Pluspunten:

The software is very cheap and easy to use.

Minpunten:

Less Integration like asset management cannot be linked to the system.

Geverifieerde reviewer
Head of customer care in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Customizable to every need

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

Pluspunten:

It is so adaptable. We could add fields we needed. We could add branding. Canned responses. It allows for tickets created by phone, email and social media.

Minpunten:

It is difficult to set up but the team is very helpful.