Wat is Kayako?

Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden.

Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team.

Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.

Wie gebruikt Kayako?

Organisaties van alle soorten en maten – van microbedrijf tot onderneming – vertrouwen op Kayako om hun klantenservice te ondersteunen.

Waar kan Kayako worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Aurea
  • Opgericht in 2001
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Over de leverancier

  • Aurea
  • Opgericht in 2001
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Kayako

Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5

Vergelijk de kosten van Kayako met soortgelijke producten

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 17,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Kayako

  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Ticketbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Kayako

Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren. Meer informatie over Deepser

Reviews over Kayako

Gemiddelde score

In totaal
4,0 (161)
Gebruiksgemak
3,9 (161)
Klantenservice
3,8 (161)
Functies
3,8 (161)
Waar voor je geld
3,8 (161)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anita S.
Anita S.
Coach in Sri Lanka
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best software for internal and external email communication

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I love using kayako as it has been the best communication platform which not only allows me to communicate but also provides me reports on any urgent email that I need to act on immediately which saves me from delayed tasks and replies.
Since we switched from outlook to kayako software for inter-team and client communication, kayako has provided the best communication platform which allowed us to to have an organized, easy to refer to and not only use but also can view any sent/received email from any location via any device.

Pluspunten:

Kayako has been the best communication platform for professional communication that I have used so far. Kayako is recommended for both inter-team and external - client communication. The best feature of kayako is that it allows you to organize your emails into folder based on departments, status and the nature of the email content. Also using other type of email platforms has been a worry at times and time consuming when trying to find all the back and forth communication happened on one email thread by multiple people, but kayako provides the best solution by capturing all the communication happened on one subject/email which is sent and received by one or many, in the same email thread which we call a "Ticket" Interface of kayako can be designed and created as per the user's requirement and preference. Also referring to an email has been very convenient as each ticket carries its own unique Ticket ID. It also provides reports on emails based on its nature. ex: overdue, received within 24hrs and etc based on rules we set which allows to the user to be more organized, effective and proactive.

Minpunten:

Understanding and using the software is essential as it doesn't function like other email platforms but has its own organized interface. Inter team communication The software is mainly build for professional communication however I wish it could have few other options like adding colors, tables and etc but apart from that no other cons to mention.

Geverifieerde reviewer
Freelance Web Developer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Expensive for small companies, and sometimes buggy, but a great customer experience

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Generally great experience for the end user, but could use some occasional polish.

Pluspunten:

Really easy and streamlined customer experience. The support for a JWT-based sign in for customers into the help centre means that people have a single account to sign in to everything, rather than creating separate accounts like you'd have to do with Zendesk or similar, and it just makes life a whole lot easier overall. The widget is nicely-designed, neat and unobtrusive.

Minpunten:

For a single agent, the plans are quite expensive, especially if you want functionality like customer SSO. I also find the notifications it provides are very iffy, sometimes not being delivered - and for some infuriating reason, there's no option to deliver emails for replies only when you're not already online!

Edward S.
Partner in VS
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Kayako Fusion

4,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Email queue functionality and the user interface.

Minpunten:

It does not have much capability in reporting functionality.

Amani I.
Amani I.
Marketing Manager in Sri Lanka
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Kayako - Can be better!

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I have been using Kayako for more than five years. This has been the software we use for all internal and client communication. As mentioned earlier it is a simple tool which takes only a few times to practice, thereafter you get the hang of it. However after using other email softwares, Kayako's limitations regarding formatting, inserting images and capturing the entire thread has always been a hassle for me. Additionally we are only given admin rights to our own teams. If a ticket generated by me is moved to an internal team I do not have access for, I cannot view the updates on the ticket.

Pluspunten:

Kayako helps me organize my tickets into as many folders I want, thus making me work on those tickets conveniently and effectively. If I am an admin or have admin access to my staff folders I can also access all of their folders to get an update on tickets. It's easy to learn and use. I love the reports feature on Kayako. We can create as many reports we want and automate them. The follow ups feature is also great to keep track of pending tasks and serves as good reminder.

Minpunten:

There are a few issues I encountered as I worked on Kayako. Kayako doesn't allow us format the font or content, so underlining, italicizing etc is not possible in an email. We cannot include images, charts or graphs in the body of the email. When you hit reply on a ticket, the original email thread is not included. So if you need to know the previous conversation, we need to copy and paste the email.

Cindy W.
manager in VS
Bouwmaterialen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Kayako rocks

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Awesome
Love it!

Pluspunten:

Ease of use and consistency, quality cost effective

Minpunten:

Nothing really, just the spam. Too many spam sometimes but you'll learn to cl;ean it up