Wat is Case Master Pro?

Case Master Pro met software voor het beheer van juridische en incassobedrijven is een oplossing voor het beheer van juridische casussen die advocatenkantoren en incassobureaus helpt bij het beheren van dossiers en boekhoudkundige handelingen. Het stelt advocaten in staat om essentiële documenten op te slaan in een gecentraliseerde database, takenlijsten toe te wijzen aan specifieke werknemers en dossiers bij te houden met informatie over tegenpartijen, accounts, geschillen of uitspraken. Case Master Pro is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd.

Wie gebruikt Case Master Pro?

Case Master, Inc. biedt complete systemen die voldoen aan de behoeften van advocatenkantoren op het gebied van software voor casusbeheer die ook externe kantoren op één gecentraliseerd databasesysteem mogelijk maakt.

Case Master Pro - Details

Case Master

Opgericht in 1998

Video's en afbeeldingen van Case Master Pro

Case Master Pro-video
▶︎
Case Master Pro Software - 1 - miniatuur
Case Master Pro Software - 2 - miniatuur
Case Master Pro Software - 3 - miniatuur

Case Master Pro - Details

Case Master

Opgericht in 1998

Vergelijk Case Master Pro met soortgelijke producten

Vanaf

N.v.t
US$ 45,00/maand
N.v.t
US$ 50,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja

Case Master Pro - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)
  • Android (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Case Master Pro

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van juridische zaken
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • SSL-beveiliging
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vertrouwensadministratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Advocaten software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Betalingsschema's
  • Bewaking
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Incassobureaus
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interne collecties
  • Klantenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Lenersbeheer
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere valuta's
  • Oproepen opnemen
  • Planning voor terugbellen
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Risicobeoordeling
  • Sjabloonbeheer
  • Transactiebeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzamelingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Incasso software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatische back-up
  • Automatische facturering
  • Beheer van factuurtarieven
  • Casusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Onkosten bijhouden
  • Overzichtsrapporten
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verwerking van creditcards
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Juridische facturatiesoftware

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Casusbeheer
  • Casusnotities
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Registerbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vertrouwensadministratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Bekijk de volledige lijst van Software voor juridisch dossierbeheer

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische back-up
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Belastingbeheer
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Boekhouding voor activa
  • Casusbeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Uitschrijven van cheques
  • Verwerking van creditcards
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Trust boekhoudprogramma's

Case Master Pro alternatieven

Meer alternatieven voor Case Master Pro

Reviews van Case Master Pro

Lees alle 12 reviews

Gemiddelde score

In totaal
5
Gebruiksgemak
5
Klantenservice
5
Functies
4,9
Waar voor je geld
5

Reviews op basis van score

5
12

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jamey G.
Partner Attorney in VS
Juridische dienstverlening, 2-10 werknemers
Used the Software for: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Best Decision We've Made

5 vorig jaar

Comments: Case Master Pro allowed us to transition a debt collection practice from a retiring attorney to our firm seamlessly. In just a few months we have increased the collections simply by using the tools of the system. The streamlined processes have made our practice so much more efficient and manageable. Plus we have ability to customize the program to fit our needs and if there is feature missing, they do their best to implement it immediately.

Pros:

Customer Service. The team at CMP not only knows the software but, having worked in the industry, they know and understands the practical side of the business which allows them to anticipate potential issues for my practice before I even know they exist. They are personal, responsive, and incredibly patient. I cannot say enough wonderful things about the customer service!

Cons:

As with any new software, the system can be difficult to navigate and work with initially but the team at CMP is beyond helpful and responds to queries immediately so the learning curve is short, very short. Now they are adding YouTube videos which is quite helpful because you can see how to work through any potential issues step by step.

Cori A.
Manager in VS
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best legal practice software and outstanding customer service

5 3 maanden geleden

Comments: When we switched to CMP, we had been using a customized software program that was so old, it didn't even have a field for the input of an email address! Our entire practice was built around this antiquated software, so I was dreading making the switch. Because there was a lot riding on it, we thoroughly researched and compared several options, and CMP always came out on top. What really sets them apart from all the others though is their outstanding customer service. When we finally switched over, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] traveled to our office (from Florida to North Carolina, not a quick trip) and provided in-office training and and assistance for 2 days at no cost. There were several problems with data conversion because of the mess we were converting from, but they worked painstakingly and patiently to make it right. That's going above and beyond.

Pros:

Extremely easy to use and navigate. Everything that you might need for legal case management is available to you in an intuitive, highly customizable and affordable platform. The transition to this software was seamless, not only because it is so easy to learn, but mostly because of the outstanding customer service, support and training that our firm received when we switched. I can honestly say that CMP has made our workflow much more efficient and effective, increasing our bottom line.

Cons:

I really can't say there is anything I don't like. My experience is limited, so perhaps I don't know what I am missing, but if I every time have a question, I always get a prompt and clear response.

Kakie G.
Bookkeeper in VS
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Affordable collections software with excellent customer support

5 2 jaar geleden

Comments: Case Master Pro is currently working with us on updating our customer/client portal. Our customers and clients can upload documents and files, place accounts with our office, and pay bills through the portals which is a huge timesaver for us! The customer support we receive is excellent!

Pros:

The people at Case Master Pro have always been very responsive in working with us. They have helped us customize the software to meet our needs; and they're always available for questions and tips on how best to use the software.

Cons:

Lack of automated functions to sync with our bank.

L. eowyn P.
Administrative Director in VS
Rechtspraktijk, 11-50 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

BEST I HAVE USED, HANDS DOWN.

5 5 jaar geleden

Comments: I have worked in the legal field for 16 years and spent 8 of them using one version or another of CMP. Each version gets better. I have also used Legal Files, TimeSlips and PCLaw. All are trash compared to CMP. The only reason I could see giving a good review to any of them is because the person doesn't know what they're missing. They are missing a lot. CMP is the best overall full coverage case management program. To choose the best feature would be difficult. Versatility with respect to different areas of law is key and they covered it. On the rare occasion that we wished that the program had an additional feature, they made it happen, just like that. Trust Accounting, Custom Reporting, Case Life Tracking, Tickler System, At-A-Glance Main Screen, Party/Contact Tracking/Integration, Imaging, Online Service Capabilities, Document Merging...I could go on, but they are all the best I have ever seen. Easy to learn is an understatement. I was able to gain detailed knowledge of program function with very little training in less than 6 months. Tech support is personal and helpful, but are seldom needed. I have been with my current firm for barely a year and I am already pushing for the switch.

Pros:

Excellent Trust Accounting Custom Reporting, Case Life Tracking, Tickler System, At-A-Glance Main Screen, Party/Contact Tracking/Integration, Imaging, Online Service Capabilities, Document Merging, Easy to learn...I could go on.

Cons:

That my new firm doesn't have it yet.

Chad A.
Systems Manager in VS
Juridische dienstverlening, 51-200 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best Case Management Software Out There

5 2 jaar geleden

Comments: We used to be 100+ employees now we are just about half of that yet we are bringing in more money then we did back then. A big reason for this is CMP and the team they have. We have streamlined the way we do things because of CMP and any ideas we have they make a reality with custom modifications to the program. You can basically make the program fit to your needs as we know every business has different needs and an off the shelf program simply is not going to do that.

Pros:

Ease of Use. Everything is in it's right place so even on first use it is not hard to figure out where certain things are. It is a one stop shop. The software does everything from document generation, imaging, and monitoring of a file from start to finish. There are also great reporting tools to help employees/managers know exactly where they are at.

Cons:

Setting up templates can be a bit tedious as the learning curve for conditions and expressions is pretty big. You need somebody with a bit of experience to set these up initially.