Wat is Toggl Track?

Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden.
Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.

Wie gebruikt Toggl Track?

Toggl is een upgrade van de oude zakelijke urenstaten. Hiermee kun je werkuren op een flexibele manier volgen zonder extra training te hoeven volgen, en het geeft je een overzicht van de productiviteit en winstgevendheid.

Toggl Track - Details

Toggl

Opgericht in 2017

Toggl Track - Details

Toggl

Opgericht in 2017

Video's en afbeeldingen van Toggl Track

Toggl Track-video
Toggl Track Software - 1 - miniatuur
Toggl Track Software - 2 - miniatuur
Toggl Track Software - 3 - miniatuur
Toggl Track Software - 4 - miniatuur
Toggl Track Software - 5 - miniatuur

Vergelijk de kosten van Toggl Track met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 9,00/maand
US$ 12,00/maand
N/A
US$ 7,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Toggl Track - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)

Training

  • Documentatie

Functies van Toggl Track

  • API
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Bewaking
  • Browsegeschiedenis
  • Controle en beheer op afstand
  • E-mail van werknemers monitoren
  • E-mails bijhouden
  • E-mailwaarschuwingen
  • Factureerbare items bijhouden
  • Historische verslaglegging
  • Inactiviteit controleren
  • Integraties van derden
  • Locatie bijhouden
  • Offline toegang
  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Risicowaarschuwingen
  • Roosterbeheer
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase

Bekijk de volledige lijst van Employee monitoring software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Biometrische herkenning
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Ponskaart
  • Prognoses
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkstations bijhouden
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Tijdregistratie software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Automatische tijdregistratie
  • Bewaking
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Online time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Budgettering/prognoses
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Onkosten bijhouden
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie- en declaratiesoftware

Alternatieven voor Toggl Track

Meer alternatieven voor Toggl Track

Reviews over Toggl Track

Lees alle 1.758 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van score

5
1.310
4
392
3
43
2
7
1
6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Abby B.
Abby B.
Web Designer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Couldn't survive in business without Toggl

5 10 maanden geleden

Opmerkingen: I've been using the free version for about 3 years I think. It's critical to my business. It doesn't have so many features that it's frustrating - it's just nice and simple. The paid version has WAY more features and tools that would be useful for a business of more than 1 person, or for someone who's a better business person than I am.

Pluspunten:

It's very easy to use, and the FREE version is all I need. I have a little app that runs on my computer that even reminds me to track my time if I'm not timing. I get really wrapped up in what I do, so it's easy for me to spend way longer than I anticipated on things. Being a solo entrepreneur, it was critical early on when I was trying to figure out how long things actually took me to do. I don't think I'd have been able to develop a clear enough pricing strategy for projects because I literally had no idea how long it took me.

Minpunten:

The Windows app does undergo changes every now and then, so it gets a little glitchy. Right now, I can't hide the timer away like I used to be able to. I'm sure that'll be fixed by next updated but in the meantime it's only a minor annoyance for the benefit of the program. Which again, is FREE.

Jeff M.
Jeff M.
Marketing and Web Services Consultant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Toggl Track

5 8 maanden geleden

Opmerkingen: I have been using Toggl for six years. I have implemented it in law firms, with partner agencies and used it as a search engine rater back in the day. Its just easy to use, straight forward and un-inhibited.

Pluspunten:

I love the flexibility to organize my time and track time useage without worrying that I missed time I won't be able to capture later or getting stuck in system linguistics that don't match my project or tracking needs.

Minpunten:

I would love to be able to attach more detailed notes to the project that don't need to list with the actual time entry in reports. Also, the integrations are not useful for me. There is no Quickbooks or Microsoft integration.

Shannon O.
Shannon O.
Director of SEO in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Streamlined and Simple—Does One Thing Well

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Despite the drawbacks mentioned, it's still so easy to just login and get tracking that I use this tool on personal projects and individual freelance clients.

Pluspunten:

It does exactly what you'd expect from time tracking software, and the interface is much more simplistic than some alternative tools. That means if you just need to jump into it and start the clock, then you can easily start your tasks and be effective.

Minpunten:

The reporting features are less intuitive than they could be. I find the lack of subtasks for projects a real constraint if you needed this for complex tasks. So when it's time to move my tracked time from Toggl to my invoice, it's just not quite as slick as the tracking aspect. It's still doable, but just a bit more convoluted and less capable of handling complexity than some competing tools.

Amy H.
Amy H.
UX+UI Designer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great UI, poor UX. Very difficult to use and doesn't integrate well with processes

2 9 maanden geleden

Opmerkingen: This really didn't solve any business issues. We wanted to become more co-ordinated and understand if we were hitting budgets and estimates, deadlines etc. This made it more disjointed than having no software

Pluspunten:

The interface is very nice. Visually, this software looks great. Other facets of the software such as Toggl Plan work well.

Minpunten:

Our team tried to use this software for about 6 months. The result: No one tracked their time. We moved to Harvest a couple of months ago and since then everyone has tracked all of their time for 40hrs/week. The issue was the UX - tasks don't integrate well with other users. There's no company projects set up that everyone assigns time to. You either track against another team members' task or you create your own task. This creates a massively disjointed system as everyone is tracking in different ways. We didn't gather enough data to quantify (due to the difficulty with getting people to track and understand how this software works) but things like estimates, which are really important to understanding if we're going over budget, aren't focused on to demonstrate when we're going over budget or if we're on track. The software also doesn't integrate well with other Toggl platforms - it doesn't pull through tasks automatically into Toggl plan or allow time tracking against tasks in Plan. Hard to get everyone to update multiple versions of the task in Plan, Track, then also our project management software.

Ema N.
Ema N.
Editor in Japan
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Tekstschrijvers, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An incredibly useful tool for freelancers

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: I love Toggl Track!! As a freelancer, it's indispensable for keeping track of my hours by project or client so I can create invoices (outside of Toggl Track). It makes it easy to collect the data to calculate the time I need for certain types of work, and helps me keep track of my training hours, which I need for my professional organization. All in all, I can't live without it and recommend it highly.

Pluspunten:

Its simplicity. Everything is quite intuitive--you can create multiple projects for each client, add descriptions, and add tags, and it's simple to run reports by those parameters. Generating the reports is straightforward and incredibly useful, and the data can be exported as CSV files (also as PDFs). It's handy having a desktop app (there's also a mobile app, which I don't use as much) with the option of running the timer directly in a browser--handy when I'm working away from my usual desktop.

Minpunten:

Occasionally, I switch from one computer with the Toggl Track desktop app to another computer and have some syncing issues. The timer I thought was still running would have stopped or not stopped and I end up with some odd blocks of time. I haven't yet been able to figure out the exact issue so as to prevent this from happening (not enough time to sync with the cloud?). It can also be a pain to find an older project and start that timer again (e.g., a project that I had to set aside for 2 months and then pick up again)--you have to search for the entry you want through the web interface and copy & paste the description into the timer and manually add the same tags to start recording again.