Toggl Track

Wie gebruikt Toggl Track?

Toggl is een upgrade van de oude zakelijke urenstaten. Hiermee kun je werkuren op een flexibele manier volgen zonder extra training te hoeven volgen, en het geeft je een overzicht van de productiviteit en winstgevendheid.

Wat is Toggl Track?

Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden.
Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.

Toggl Track - Details

Toggl

https://www.toggl.com

Opgericht in 2017

New Tracking Modes
Track Wherever You Are
Visualize Time Reports
Toggl Track for Desktop
Project Dashboards
Toggl Track-video
Play
New Tracking Modes-thumb
Track Wherever You Are-thumb
Visualize Time Reports-thumb
Toggl Track for Desktop-thumb
Project Dashboards-thumb

Toggl Track - prijsoverzicht

Toggl Track heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Toggl Track betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.


Beginprijs

US$ 9,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Toggl Track - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)

Training

  • Documentatie

Functies van Toggl Track

  • API
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Bewaking
  • Browsegeschiedenis
  • Controle en beheer op afstand
  • E-mail van werknemers monitoren
  • E-mails bijhouden
  • E-mailwaarschuwingen
  • Factureerbare items bijhouden
  • Historische verslaglegging
  • Inactiviteit controleren
  • Integraties van derden
  • Locatie bijhouden
  • Offline toegang
  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Risicowaarschuwingen
  • Roosterbeheer
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase

Bekijk de volledige lijst van Employee monitoring software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Biometrische herkenning
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Ponskaart
  • Prognoses
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkstations bijhouden
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Tijdregistratie software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Automatische tijdregistratie
  • Bewaking
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Online time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Budgettering/prognoses
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Onkosten bijhouden
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie- en declaratiesoftware

Toggl Track alternatieven

Meer alternatieven voor Toggl Track

Reviews van Toggl Track

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,5
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,6

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Jeff M.
Marketing and Web Services Consultant
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2021

"Toggl Track"

Opmerkingen: I have been using Toggl for six years. I have implemented it in law firms, with partner agencies and used it as a search engine rater back in the day. Its just easy to use, straight forward and un-inhibited.

Pluspunten: I love the flexibility to organize my time and track time useage without worrying that I missed time I won't be able to capture later or getting stuck in system linguistics that don't match my project or tracking needs.

Minpunten: I would love to be able to attach more detailed notes to the project that don't need to list with the actual time entry in reports. Also, the integrations are not useful for me. There is no Quickbooks or Microsoft integration.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2021
Abby B.
Web Designer
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2021

"Couldn't survive in business without Toggl"

Opmerkingen: I've been using the free version for about 3 years I think. It's critical to my business. It doesn't have so many features that it's frustrating - it's just nice and simple. The paid version has WAY more features and tools that would be useful for a business of more than 1 person, or for someone who's a better business person than I am.

Pluspunten: It's very easy to use, and the FREE version is all I need. I have a little app that runs on my computer that even reminds me to track my time if I'm not timing. I get really wrapped up in what I do, so it's easy for me to spend way longer than I anticipated on things. Being a solo entrepreneur, it was critical early on when I was trying to figure out how long things actually took me to do. I don't think I'd have been able to develop a clear enough pricing strategy for projects because I literally had no idea how long it took me.

Minpunten: The Windows app does undergo changes every now and then, so it gets a little glitchy. Right now, I can't hide the timer away like I used to be able to. I'm sure that'll be fixed by next updated but in the meantime it's only a minor annoyance for the benefit of the program. Which again, is FREE.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2021
Amy H.
UX+UI Designer
Design en ontwerp, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2021

"Great UI, poor UX. Very difficult to use and doesn't integrate well with processes"

Opmerkingen: This really didn't solve any business issues. We wanted to become more co-ordinated and understand if we were hitting budgets and estimates, deadlines etc. This made it more disjointed than having no software

Pluspunten: The interface is very nice. Visually, this software looks great. Other facets of the software such as Toggl Plan work well.

Minpunten: Our team tried to use this software for about 6 months. The result: No one tracked their time. We moved to Harvest a couple of months ago and since then everyone has tracked all of their time for 40hrs/week. The issue was the UX - tasks don't integrate well with other users. There's no company projects set up that everyone assigns time to. You either track against another team members' task or you create your own task. This creates a massively disjointed system as everyone is tracking in different ways. We didn't gather enough data to quantify (due to the difficulty with getting people to track and understand how this software works) but things like estimates, which are really important to understanding if we're going over budget, aren't focused on to demonstrate when we're going over budget or if we're on track. The software also doesn't integrate well with other Toggl platforms - it doesn't pull through tasks automatically into Toggl plan or allow time tracking against tasks in Plan. Hard to get everyone to update multiple versions of the task in Plan, Track, then also our project management software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2021
Yvette S.
Managing consultant
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-1-2021

"Awesome for solopreneurs"

Opmerkingen: I have used it on and off for years (I'm not all that good at tracking time consistently), and now that I have figured out the integration with Asana, I am smitten.

Pluspunten: what I most love about the software is how it integreates with Asana. You link the two in Chrome and then you will only need to click a link icon next to a task to start timing. That way, all your work on one task will be tracked together. I have all that I need in the free account, and would certainly keep using it if I need to upgrade when, down the road, my team would grow.

Minpunten: Nothing that I can think of. I am really happy.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-1-2021
Danielle M.
Director Of Operations
Design en ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-2-2021

"For clients who buy hours, this helps"

Opmerkingen: I use the free version and it's been fabulous for my business. I have clients that buy a few hours of work with me and this helps me make sure that I'm on track and not giving away free time. I really enjoy that it's in the browser too.

Pluspunten: Browser extension that reminds me to actually clock my time. It's nuts. I'll be on a website working on a project and it reminds me to actually push the button and track what I'm doing. Love it. It also lets me group stuff by project.

Minpunten: Maybe if it had an audible alarm to alert you when closing out of a browser instead of leaving the timer on. I normally have to go back and edit my time because it then says it took 29 hours to do something. An alarm or something that goes off when closing down would really help me avoid that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-2-2021