SAS Customer Intelligence 360

SAS Customer Intelligence 360

Wat is SAS Customer Intelligence 360?

SAS Customer Intelligence 360 (CI 360) is an enterprise marketing solution focusing on intelligent, purpose driven marketing. Using dynamic data collection, CI 360 enables marketers to gain a holistic view of all components of the customer journey. With SAS CI 360, marketers can use owned data to identify key customer insights and convert this knowledge into more relevant, targeted, and individualized communications on all marketing channels- both digital and direct.

Wie gebruikt SAS Customer Intelligence 360?

SAS Customer Intelligence 360 anticipates the needs of companies across all geographies, primarily serving chief marketing officers, digital transformation officers, and customers experience leaders.

SAS Customer Intelligence 360 Software - 1 SAS Customer Intelligence 360 Software - 2 SAS Customer Intelligence 360 Software - 3 SAS Customer Intelligence 360 Software - 4 SAS Customer Intelligence 360 Software - 5

Twijfels over SAS Customer Intelligence 360?
Vergelijk met een populair alternatief

SAS Customer Intelligence 360

4,7 (3)
SAS Customer Intelligence 360
US$ 8.000,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
278
89
4,7 (3)
5,0 (3)
4,5 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,01
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
19
Geen integraties gevonden
4,3 (3)
4,7 (3)
5,0 (3)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor SAS Customer Intelligence 360

Currency Alliance
Functies met hoogste beoordeling
Activiteiten volgen
Beheer van cadeaubonnen
Ledenportal
SmartSign2go
Functies met hoogste beoordeling
Automatisch bijwerken
Contentplanning
Gegevensbeveiliging
Tithe.ly
Functies met hoogste beoordeling
Betalingen verwerken
Donaties bijhouden
Online giften
Screendragon
Functies met hoogste beoordeling
Projectplanning
Resourcebeheer
Taakbeheer
Exeevo Omnipresence
Functies met hoogste beoordeling
Betalingen verwerken
Predictieve analyse
Voor meerdere talen
GPS Insight
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Ortto
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Lijstbeheer
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
Track Vacation Rental PMS
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
eSUB
Functies met hoogste beoordeling
Documentbeheer
Projecten bijhouden
Roosterbeheer

Reviews over SAS Customer Intelligence 360

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,7
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
33%
Geverifieerde reviewer
CEO in Ivoorkust
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

best company for optimize your marketing

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: the overall experience with SAS Customer Intelligence 360 is very incredible and it's very productive for the entreprises

Pluspunten:

if you search a companie for optimize and ameliorate the marketing of your entreprise , choose this company

Minpunten:

the price is very too expensive , try to review your price

Eduardo
CMO Founder in Spanje
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Buena opción

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Es justo lo que buscaba, ha cumplidi mis expectativas y es sencillo en su uso y configuración incicial

Minpunten:

Por ahora no le he encontrado nada negativo

Seddik
Data Analyst in Tunesië
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

SAS Customer Intelligence

4,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

•Open data model •Dynamic data collection •Post-data-collection contextualization •Anonymous behavior capture •Predictive models, forecasting and goal-seeking routines •Dynamic content placement

Minpunten:

Pricy for medium and small firms. Tough to learn. Not user friendly. Can have better visualizations.