SAP Business ByDesign

Wat is SAP Business ByDesign?

SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer.

Wie gebruikt SAP Business ByDesign?

Met verschillende aankoopopties voor implementatie, training en cloudplatform is deze oplossing ideaal voor het efficiënt en in realtime beheren van complexe projecten binnen een model met grotere bedrijfsprocessen.

Waar kan SAP Business ByDesign worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • SAP
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 7 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Over de leverancier

  • SAP
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 7 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign Software - 1
Nog 1 bekijken

Vergelijk de kosten van SAP Business ByDesign met soortgelijke producten

SAP Business ByDesign

US$ 17,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 476,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 65,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van SAP Business ByDesign

  • "Wat-als"-scenario's
  • 3PL-beheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Administratie
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Cashbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • ERP
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • In- en uitchecken
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productidentificatie
  • Productieplanning
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Resourcebeheer
  • Retourbeheer
  • Sales- en operationsplanning
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Strategische planning
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende orders
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Transportbeheer
  • Verkoopprognose
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor SAP Business ByDesign

Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com

Reviews over SAP Business ByDesign

Gemiddelde score

In totaal
4,2 (29)
Gebruiksgemak
3,6 (29)
Klantenservice
3,8 (29)
Functies
4,1 (29)
Waar voor je geld
3,8 (29)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Shashank G.
Shashank G.
Business System Analyst - Intern in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

All in One

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Scalable Implementations ensuring happy clients.

Pluspunten:

1)Great Interface, Amazing Accessibility and Document Flow from one module to another. 2)Scalable to all types of small to mid-size organizations having 1-1000 employees. 3)Easy to use and learn and has provisions with Work Centers for CRM, SCM, FICO, PMO and HRM modules.

Minpunten:

1)Limited ability when it comes to specific module based requirements since it tends to be a generic all in one solution. 2) Has a very limited presence under the SAP Umbrella and very few people talk about it.

Rhys S.
Sales Manager in VK
Kleding en mode, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Extensive, all encompassing business ERP system

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Implementation of SAP Bydesign across our companies means we have one system across all companies so reporting can be on a local or global level. The gold partner support is excellent and ongoing system improvements good.

Pluspunten:

Reliable cloud based adaptable ERP software that is ideal for multi-company, multi-country, multi-curency business management. Out teams accross the globe can access live data across warehouses, production, logistics, sales and finance. Enable as much or as little as required in implementation. Web services enable it to talk to other systems if needed.

Minpunten:

Occasional minor back end issues take some time to resolve if they are not business critical. The CRM module and app are not user friendly and not feature rich like some other systems avaliable. We have integrated our SAP Bydesyn with Hubspot CRM

Angela N.
Controller in VS
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Do not even think about implementing this without the proper staff, who are also trained

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: I do not like it and find it difficult to work with.

Pluspunten:

SAP is very robust and I suspect with proper training and the correct implementation team, it would really help with the everyday functioning of the company.

Minpunten:

I am not a fan of SAP BYD because it is cumbersome and difficult to use without intense proper training. It is European based and not intuitive at all, so those combined make it difficult to find what you need and get it to work correctly for you. I'm not shy about trying things on my own, but I find myself giving up and reaching out to our AMS team, which results in charges for help.

Jérôme B.
CEO in Frankrijk
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The best choice for mid-size companies that looks for a complete suite in the Cloud

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: This is our management system
We recommend it for every company that looks for multi-"all" ERP from 10 to 999 users

Pluspunten:

The product is very easy to use. SAP provides mobile applications ready to be used All the functions that a midsize company needs are pre-set in the solution : project management, contract management, field service operations, manufacturing, acounting, finance, builtin analytics, AP, AR, inventory, crm, srm, supply chain. A great vision, well packaged product, scalable from 10 to 999 users. It is more than robust, stable and there from 12+ years, benefiting from 42+ years of SAP experience in ERP Suites

Minpunten:

A tighter integration with other SAP products but now we can use SAP CLOUD PLATFORM to connect everything and use RPA functions.

Geverifieerde reviewer
System Engineer in Sri Lanka
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

SAP Business One for Our Organization

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Early, we didn't have a method to monitor the cost of production, the cost for repair and material movement. Also, there was no link between the transactions.

Pluspunten:

This is the best ERP system which I used in my life. There are a lot of unique features in SAP. Among them, the Relationship Map and Query Generator are the best part I like to use. Via relationship, very much easy to get the idea of the transaction because it shows the links between the transaction. It easily gets the decision.

Minpunten:

In Production, there is no way to get item-wise cost for the items.