mHelpDesk

Wie gebruikt mHelpDesk?

mHelpDesk is perfect voor gevestigde en groeiende kleine/middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Wat is mHelpDesk?

mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.

mHelpDesk - Details

mHelpDesk

http://www.mhelpdesk.com

Opgericht in 2009

mHelpDesk - Prijsoverzicht

mHelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. mHelpDesk betaalde versie vanaf US$ 169,00/maand.

mHelpDesk-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 169,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van mHelpDesk

  • Aanpasbare branding
  • Catalogusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productconfigurator

Bekijk de volledige lijst van Besteksoftware

  • Documentimaging
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Beveiligingssysteem installatiesoftware

  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Business management software

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van vaste activa
  • Bezoekersbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Faciliteitsplanning
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Inventarisatie
  • Kamerplanning
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Ruimtebeheer
  • Voor scholen
  • Werkorderbeheer
  • Woningen

Bekijk de volledige lijst van Facility management software

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Automatisch nabestellen
  • Bouw volgen
  • Franchise-intranet
  • Online winkel
  • Provisiebeheer
  • Taakplanning
  • Websitebeheerder

Bekijk de volledige lijst van Franchise management software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Betalingen verwerken
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Commerciële inspecties
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • Rapportsamenvatting
  • Reparatieschattingen
  • Sjablonen
  • Tekenen uit de vrije hand
  • Video
  • Woninginspecties

Bekijk de volledige lijst van Gebouwinspectie software

  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen

Bekijk de volledige lijst van HVAC-calculatiesoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Afspraakplanning
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hoveniers software

  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van IT-service software

  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudsbeheer software

  • Apparatuur bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Inventarisatie
  • Onderhoudsplanning
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor apparatuur

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

  • Aansturing van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering
  • Compliancebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor aannemers

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • CRM
  • Factureren
  • Intakeformulieren
  • Reparatietickets
  • Streepjescodes/etiketten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor computer reparatiewinkel

  • Apparatuurbeheer
  • Compliancebeheer
  • Logistiekbeheer
  • Materiaalbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Resourcebeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor de olie- en gasbranche

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor schoonmaakbedrijven

  • Brandstofbeheer
  • Factureren
  • Kavelbeheer
  • Klantenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor sleepdiensten

  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor tapijtreiniging

  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie software

  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Kitting
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Voorraadbeheer software

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

Bekijk de volledige lijst van Workflow management systemen

mHelpDesk alternatieven

Meer alternatieven voor mHelpDesk

Reviews van mHelpDesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,3
Klantenservice 4,4
Functies 4
Waar voor je geld 3,9

Reviewsoftware

Deel je ervaringen met andere kopers van software.

Schrijf een review!
Mark J.
CEO
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2018

"Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer."

Opmerkingen: We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Pluspunten: The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Minpunten: Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 5-2-2018

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2018
Darell B.
Owner
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2020

"Field Service Software for any Business to Stay Organized"

Opmerkingen: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Pluspunten: You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Minpunten: When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2020
Ken P.
Owner
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019

"mHelpDesk/HomeAdvisor"

Opmerkingen: The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Pluspunten: 1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough. 2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider. 3. The support team is pretty responsive and helpful when available. 4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Minpunten: 1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances. 2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us. 3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus. 4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account. 5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 9-10-2019

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019
Julie H.
Controller
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019

"Great Customer Support"

Opmerkingen: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Pluspunten: It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Minpunten: Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 3-6-2019

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019
Rita M.
GM
Industriële automatisering, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-7-2019

"mHelpDesk"

Opmerkingen: Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.

Pluspunten: I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.

Minpunten: I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 22-7-2019

Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-7-2019