Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is mHelpDesk?

mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.

Wie gebruikt mHelpDesk?

mHelpDesk is perfect voor gevestigde en groeiende kleine/middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5

Twijfels over mHelpDesk? Vergelijk met een populair alternatief

mHelpDesk

mHelpDesk

4,3 (819)
US$ 169,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
12
4,3 (819)
3,9 (819)
4,4 (819)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
202
70
4,1 (6.727)
4,3 (6.727)
4,1 (6.727)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor mHelpDesk

Bigin by Zoho CRM
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Zoho CRM
Functies met hoogste score
Helpdeskbeheer
Realtime data
Voor salesteams/-organisaties
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Klantendatabase
Marketingautomatisering
Housecall Pro
Functies met hoogste score
Factuurgeschiedenis
Plannen
Werkorderbeheer
Dynamics 365
Functies met hoogste score
Financiële verslaglegging
Inkooporderbeheer
Rapportage en analyse
ServiceTitan
Functies met hoogste score
Factureren
Mobiele toegang
Plannen
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste score
Realtime meldingen
Toegangsopties/machtigingen
Waarschuwingen/escalatie
Verizon Connect
Functies met hoogste score
GPS
Online reserveren
Voertuigen bijhouden

Reviews over mHelpDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,4
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great helpdesk application

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Minpunten:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Darell
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Pluspunten:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Minpunten:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Yunus Emre
Yunus Emre
Audit Assistant in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

User Friendly Tool

4,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

It had User Friendly Interface for the employees. It could be connected via mobile.

Minpunten:

It was simple to use but not included so much detailed features.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machinebouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good tool for scheduling and managing external activities

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

Pluspunten:

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

Minpunten:

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Julie
Controller in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great Customer Support

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Pluspunten:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Minpunten:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Reactie mHelpDesk

5 jaar geleden

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!