mHelpDesk

Wie gebruikt mHelpDesk?

mHelpDesk is perfect voor gevestigde en groeiende kleine/middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Wat is mHelpDesk?

mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.

mHelpDesk - Details

mHelpDesk

http://www.mhelpdesk.com

Opgericht in 2009

mHelpDesk - Prijsoverzicht

mHelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. mHelpDesk betaalde versie vanaf US$ 169,00/maand.

130829
130830
130831
130832
130833
mHelpDesk video
Play
130829-thumb
130830-thumb
130831-thumb
130832-thumb
130833-thumb

Beginprijs

US$ 169,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van mHelpDesk

Besteksoftware
Aanpasbare branding
Catalogusbeheer
Contactenbeheer
Geautomatiseerde offertes
Klantenportal
Kortingsbeheer
Prijsbeheer
Productconfigurator
Documentimaging
Factureren
Klantenbeheer
Leads beheren
Offertes
Plannen
Productiekosten
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Contractbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Tijd bijhouden
Voor commerciële en/of industriële installateurs
Werkorderbeheer
Apparatuurbeheer
Beheer van vaste activa
Bezoekersbeheer
Commercieel vastgoed
Faciliteitsplanning
Incidentenbeheer
Inspectiebeheer
Inventarisatie
Kamerplanning
Leveranciersbeheer
Preventief onderhoud
Ruimtebeheer
Voor scholen
Werkorderbeheer
Woningen
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Automatisch nabestellen
Bouw volgen
Franchise-intranet
Online winkel
Provisiebeheer
Taakplanning
Websitebeheerder
Apparatuur bijhouden
Contractbeheer
Factureren
Garanties bijhouden
Klantenbeheer
Plannen
Productiekosten
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Betalingen verwerken
Bibliotheek met opmerkingen
Commerciële inspecties
Foto's toevoegen & bewerken
Rapportsamenvatting
Reparatieschattingen
Sjablonen
Tekenen uit de vrije hand
Video
Woninginspecties
Apparatuuronderhoud
Arbeidsloon
Beheer van financiën
Commercieel/industrieel
Factureren
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Plannen
Beheer van technici
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Onderhoudsplanning
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Contractbeheer
Factureren
Klantendatabase
Landschapsontwerp
Offertes
Payrollbeheer
Routering
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beheer van technici
Factureren
Kalibratiebeheer
Mobiele toegang
Plannen
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Sleutels- en slotenbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Garanties bijhouden
Inventarisatie
Onderhoudsplanning
Taakbeheer
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Aansturing van onderaannemers
Biedingsbeheer
Budgettering
Compliancebeheer
Database met onderaannemers
Documentbeheer
Kwalificatie bijhouden
Plannen
Rapportage en analyse
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Veiligheidsbeheer
Beheer van technici
Contractbeheer
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Routering
Taakbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Zelfserviceportal
CRM
Factureren
Intakeformulieren
Reparatietickets
Streepjescodes/etiketten
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Apparatuurbeheer
Compliancebeheer
Logistiekbeheer
Materiaalbeheer
Onderhoudsbeheer
Plannen
Productiekosten
Projectbeheer
Resourcebeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Beheer van technici
Factureren
Klantendatabase
Mobiele app
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Factureren
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Brandstofbeheer
Factureren
Kavelbeheer
Klantenbeheer
Onderhoudsbeheer
Provisiebeheer
Routering
Wagenparkbeheer
Apparatuur bijhouden
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Online reserveren
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van mHelpDesk

5 van 790 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
3,9/5
Shai M.
Vastgoed
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    Zonder beoordeling
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 15-4-2015

"Exceptional service and software"

Opmerkingen: The software:
We are the owners and managers of over 1000 units across Pennsylvania, New jersey and Miami florida. We have been in the business for 17 years now and we are always looking for ways to get better and increase efficiency. I have tried so many maintenance management softwares throughout the years and non of them was able to answer our needs as much as Mhelpdesk. I am now able to monitor multiple maintenance technicians in various locations with so much ease and efficiency. It saves us money and time and most important enables us to service our tenants better and communicate progress and status of their work order with a click of a button. The fact that its is so customizable makes it so easy to arrange the information in a way that you can get a complete view of whats going on in the field in a glance.
Customer Service:
My first conversation was with Daniel McClain - Account executive - He was great from the get go. He took the time to answer all my questions no matter how small or big, He presented the software with great knowledge and expertise and made the process fun and interesting. When he presented the software to our staff in Florida he literally got a standing ovation. Everyone was so exited for it. Thank you Mr. McClain ;)
Once i decided to go ahead with Mhelpdesk i was assigned with a customer success coach (Love the terminology) Meghan Verducci in a nutshell if i could i would hire her to work for our company in a heartbeat. She was very Knowledgeable and pleasant. If she says she will get something done you can count on it. She was honest about what can and can't be done within the software and if she didn't have an answer she would always look for one and get back to me as soon as she could. She even kept in touch when she was on vacation to make sure that my needs are met. Once the Setup was complete she provided me with a power point manual and training videos for my staff Very helpful, i was able to train my staff with easily with zero misunderstandings. Thank you Megahn for everything !!

Pluspunten: Customizable
Coloring of the work order type
Recurring maintenance
Report

Minpunten: The mobile app needs a serious upgrade!
Being able to upload more then one file at a time (picture in particular)
bring back the ability to make a contact inactive without having to delete his records. Keeping records is the number one need in real-estate management. There are work arounds but definitely need to be brought back

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 15-4-2015
Julie H.
Controller
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019

"Great Customer Support"

Opmerkingen: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Pluspunten: It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Minpunten: Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 3-6-2019

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019
Ken P.
Owner
Bouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019

"mHelpDesk/HomeAdvisor"

Opmerkingen: The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Pluspunten: 1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough. 2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider. 3. The support team is pretty responsive and helpful when available. 4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Minpunten: 1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances. 2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us. 3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus. 4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account. 5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 9-10-2019

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019
Casey K.
Executive Director
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 11-5-2020

"Property Management user for 5 years"

Opmerkingen: Moved to mHelpdesk from paper work orders. Still using it 5 years later. We don't schedule or invoice jobs, just use the work order function.

Pluspunten: Least clunky work order software we demoed. Easy for service techs to pick up. Good technical support - I think they wrote an update after one of our guys phones stopped displaying the app properly. That was pretty cool.

Minpunten: Rollout of December '19 update wasn't that smooth. Honestly, most of my complaints are issues that come from being a long-term user and having wrong codes and items from my staff cluttering up the software. Reporting is a little weak.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 11-5-2020
Rita M.
GM
Industriële automatisering, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-7-2019

"mHelpDesk"

Opmerkingen: Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.

Pluspunten: I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.

Minpunten: I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.

Antwoord van de leverancier

van mHelpDesk op 22-7-2019

Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-7-2019