Wat is mHelpDesk?

mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.

Wie gebruikt mHelpDesk?

mHelpDesk is perfect voor gevestigde en groeiende kleine/middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1 mHelpDesk Software - 2 mHelpDesk Software - 3 mHelpDesk Software - 4 mHelpDesk Software - 5

Twijfel je over mHelpDesk? Vergelijk met een populair alternatief

mHelpDesk

4,3 (807)
mHelpDesk
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 169,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
12
4,3 (807)
3,9 (807)
4,4 (807)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
143
40
4,4 (1.819)
4,5 (1.819)
4,3 (1.819)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor mHelpDesk

Gesponsord
eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Dit platform maakt het eenvoudig om professionele, op maat gemaakte facturen te verzenden op elk apparaat. Krijg snel betaald en beheer alles op één plek.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceMax is de toonaangevende toepassing voor buitendienstbeheer op de markt, geschikt voor ondernemingen met meer dan 100 technici.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Software gebouwd voor serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
Integrated, modularized construction software that helps contractors manage estimating, job costs, change orders, inventory & more.
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.

Reviews over mHelpDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,4
Functies
4,0
Waar voor je geld
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mark
Mark
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Pluspunten:

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Minpunten:

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Reactie mHelpDesk

5 jaar geleden

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Darell
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Pluspunten:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Minpunten:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Saba
Manager in VS
Kleding en mode, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review of mhelpfesk

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It's help me a lot it's easy and convenient for everybody

Pluspunten:

Mhelp desk is a #1 easiest and most powerful software solution for your field services business.improve asset visibility moderate IT services.it allows u to transfer data from any computer or any device.

Minpunten:

The main problem of this software is very slow

Jessica
Research RN in VS
Research, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to use

3,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Software is easy to use, and customer service is helpful when available.

Minpunten:

Software is slow and also the monthly cost is expensive.

Julie
Controller in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Customer Support

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Pluspunten:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Minpunten:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Reactie mHelpDesk

3 jaar geleden

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!