Wat is Salesforce Marketing Cloud?

Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media.

Wie gebruikt Salesforce Marketing Cloud?

Bedrijven van elke omvang, in elke sector.

Waar kan Salesforce Marketing Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Marketing Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 16 andere

prijzen van Salesforce Marketing Cloud

Beginprijs:

US$ 4.800,00
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Marketing Cloud heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Salesforce Marketing Cloud heeft een betaalde versie vanaf US$ 4.800,00.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Marketing Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 16 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5

Functies van Salesforce Marketing Cloud

  • A/B-tests
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antwoordbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bonusbeheer
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Concurrentieanalyse
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • Elektronische formulieren
  • Engagement tracking
  • For iPad Devices
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Gedeelde inboxes
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Handtekeningenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Multi-Channel Attribution
  • Multichannel campagnes
  • Opties voor contentpublishing
  • Postplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Publicatieplanning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Versiebheer
  • Volgen van gedrag
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Salesforce Marketing Cloud

Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren. Meer informatie over Salesforce Platform
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Platform voor marketing automation gericht op e-mail. De nieuwste functies omvatten sms, livechat en social media retargeting.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.

Reviews over Salesforce Marketing Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,6
Klantenservice
3,7
Functies
4,1
Waar voor je geld
3,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Laurie
Laurie
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Needed Software to Help Simplify

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Aaron
Aaron
Director Consulting, Salesforce Marketing Cloud in Finland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful, but complex

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

This software is an online SAAS, and is some of the most powerful Marketing Software on the planet. The software is best used in an environment where personalized, but mass email communication is needed--typically for B2C situations. Pardot is an ideal product for B2B solutions. Although the product can be configured and used by end-users, it is best to work with a partner.

Minpunten:

There are many updates needed in order to make the software work in a more user-friendly fashion, particularly when compared with less powerful solutions, like Constant Contact, MailChimp, etc. A Salesforce partner will cost additional money to implement the solution, but it is a good investment.

Maggie
Content Manager in Frankrijk
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

If you're a Salesforce user, it's a no brainer

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall, i'm very satisfied with Salesforce Marketing Cloud and cannot imagine having to rely on multiple tools to execute the same functionalities like I used to

Pluspunten:

Salesforce Marketing Cloud has been a great all-in-one solution for my team as we previously relied on multiple tools for customer journey management, email campaigns, and analytics, not to mention updating the CRM after. The UX was pretty easy to understand and the platform and the list feature has made pipeline management so much more efficient

Minpunten:

One of our campaigns bugged and contacts received duplicate emails. When I tried to contact customer service, it was almost impossible to get in touch so we had to figure out the solution internally which took a while. The price is also pretty high if your company is not paying for it

Gregory
Sr. Director in VS
Informatiediensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

If using Marketing Cloud must also Budget for DESelect

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Very powerful and do most things requested by Marketers in company

Minpunten:

Not easy to use. Takes a lot of time to implement.

Geverifieerde reviewer
CEO in Pakistan
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Outstanding software in digital marketing

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: My overall experience on this software is brilliant and i personally refer to my colleague to use it for email marketing.

Pluspunten:

It is a brilliant software for email marketing, email automation, social media marketing, leads generation, email management and for effective generation of email.

Minpunten:

I didn't find it any features useless. However, it should be updated with new version.

Overwogen alternatieven: SendGrid

Redenen om voor Salesforce Marketing Cloud te kiezen: Because I'm looking for new software with new and extra ordinary features.

Overgestapt van: SendGrid

Redenen om over te stappen op Salesforce Marketing Cloud: Because I find some new and interesting features in Salesforce Marketing Cloud.

Russell
Russell
Email Developer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Religieuze instellingen
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fantastic Platform For Marketing

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: You get the benefit of an easy to use email platform, and the ability to automate workflows to enhance the personation of your customers.

Pluspunten:

There's a lot that we use the marketing cloud for. Automation, email, journey builder, etc. It's something that helps us work with such a massive audience. We can send emails easily and import our own templates. It's also great for automating workflows and building out dynamic emails to save time in the future. You're really able to dig into personalization with this tool and really connect with your customers.

Minpunten:

The customer support. The support is horrible. You have to call this number (if you can find it) and then bounce around an automated system that usually ends with a message to check the online forums for help. If you have any kind of emergency or need help ASAP you're not going to get it.