Wie gebruikt deze software?

Voor middelgrote tot grote bedrijven met een marketingfocus. Belangrijkste verticale markten: Productie, consumentenproducten, voedsel en drank, kleding en mode, gezondheidszorg en medische technologie, gastvrijheid, onderwijs, bureaus.

Gemiddelde scores

273 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Widen
  • http://www.widen.com
  • Opgericht in 1948

Over Widen Collective

Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service.

Functies van Widen Collective

  • Deduplicatie van gegevens
  • Documentbeheer
  • E-mails archiveren
  • Multimedia-archivering
  • Opslagbeheer
  • Retentiebeheer
  • Toegangsbeheer
  • Versiebheer
  • Webarchivering
  • eDiscovery
  • Assetbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Fulfillmentdistributie
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Afbeeldingseditor
  • Audio-inhoud
  • Documenten indexeren
  • E-formulieren
  • SEO-beheer
  • Teksteditor
  • Versiebheer
  • Video-inhoud
  • Websitebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Leads beheren
  • Meerdere campagnes
  • Aangepaste productkenmerken
  • Catalogi samenstellen
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Cross-selling-functionaliteit
  • Custom Catalog Views
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Zoeken/filteren
  • Beheer van sociale media
  • Campagnebehee
  • Categorization/Grouping
  • Conversies bijhouden
  • Distributiebeheer
  • Doelgroeptargeting
  • Merkenbeheer
  • Publicatieplanning
  • Publiceren via meerdere kanalen
  • Redactiekalender
  • SEO-beheer
  • Videobeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Marketingkalender
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Bestandsherstel
  • Bestandstypen converteren
  • Compliance bijhouden
  • Documenten archiveren
  • Documenten bewaren
  • Documenten indexeren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Offline toegang
  • Optische lezers (OCR)
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Aanpasbare branding
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Bestandsconversie
  • Metadatabeheer
  • Mobiele app
  • Rapportage en analyse
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Activiteitenplanning
  • Analyse / ROI volgen
  • Beheer van digitale assets
  • Budgettering en prognoses
  • Contentbeheer
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Marketingkalender
  • Merkenbeheer
  • Onkostenbeheer
  • Strategische planning
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Beheer van doelstellingen en quota
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van voorstellen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Presentatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Samenwerking
  • Territoriumbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Analyse
  • Maatschappelijk delen
  • Massa-upload
  • Merkenoverlay
  • Ondersteuning voor mobiele beeldschermen
  • Ondertiteling
  • Privacy-opties
  • Videolooping
  • Videostreaming
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Widen Collective

Widen Collective is the best Digital Asset Management system I have ever worked with.

Beoordeeld op 29-8-2017
Tommy U.
Creative Director
Kleding en mode, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My team has to manage over 15 different categories of assets. Most of those categories are individual brands within our company. Some are segments of the brands. All of that to say that we have sliced up our asset offering in many ways to best serve our customers. By being able to segment those brands, we are able to get the right asset served up quickly in a variety of formats to fit most every need. In addition to that, we can make it so only certain assets can be served to certain customers. All through the use of Widen's "role" and "asset group" functions. We have well over 1000 end-users that we can easily manage.

Pluspunten: I've used quite a few DAM solutions in the past and Widen is by far the best one I have worked with. The thing that I like the best is the ability to manage the metadata just as easy as it is to manage the assets themselves. On top of that, the ability to assign permissions to access and administer assets by role has proven to be very valuable. We have assets that are only applicable to certain customers, so I can easily manage that through the admin tool. The time that we spent managing assets went from a full-time person's job before implementing Widen to only an hour or so a week once it is up and running. My team has to manage over 15 different categories of assets. Most of those categories are individual brands within our company. Some are segments of the brands. All of that to say that we have sliced up our asset offering in many ways to best serve our customers. By being able to segment those brands, we are able to get the right asset served up quickly in a variety of formats to fit most every need. In addition to that, we can make it so only certain assets can be served to certain customers. All through the use of Widen's "role" and "asset group" functions. We have well over 1000 end-users that we can easily manage.

Minpunten: The only thing I have an issue with is my inability to customize the home page. From what I can tell, you have to be pretty savvy at HTML to do it right. But, I can say that there are some basic things that you can customize that will make your page on brand by adding logos and customizing the colors of fonts, buttons, etc.

Widen Collective - a True Leader in the Field!

Beoordeeld op 14-12-2018
Barbara M.
Production Administrator
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Our challenge was that duplicate files were everywhere. Our employees had no idea what assets were current or expired - so image and logo requests were constantly directed to the Creative Department cutting into valuable time for designing. By purchasing a DAM system, we were able to centralize our assets, and provide users, controlled access to the most current files which, in turn, maximized productivity and efficiencies. In addition – our global offices are now connected with the most up-to-date materials they need, in any time zone, which has improved the current process. You will find that the customer service is amazing. Widen's team will help guide you through all of your challenges to ensure you build a successful DAM. In addition, once your system is built – Widen continues to build a relationship with you - providing full support even after the on-boarding process is complete. They are dependable, accountable and extremely customer focused.

Pluspunten: The DAM interface is quick and easy to use, the reporting capabilities are robust, and the security allows a lot of flexibility. In addition - we love the Portals - which allows us to provide assets to our non users.

Minpunten: Knowing that a DAM is customized to your company’s needs, I'm not going to lie – implementing a DAM system can be grueling and a lot of work. But that’s the beauty of a DAM – as your company grows, your DAM can also grow and be customized to reflect changes and future needs.

Lees meer reviews