Wat is Wrike?

Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.

Wie gebruikt Wrike?

Perfect geschikt voor middelgrote en grote bedrijven die teamwerk omarmen en met meerdere projecten en cliënten werken. Pas Wrike aan op je behoeften met aangepaste workflows, velden, en rapporten.

Waar kan Wrike worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Wrike
  • Gevestigd in San Jose, VS
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Wrike

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 219 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 10 andere

prijzen van Wrike

Beginprijs:

US$ 9,80/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Wrike heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Wrike heeft een betaalde versie vanaf US$ 9,80/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Wrike
  • Gevestigd in San Jose, VS
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Wrike

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 219 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Wrike

Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Wrike-video
Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5

Functies van Wrike

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigendom volgen
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Externe ondersteuning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensintegratie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-reporting
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • In-game analyse
  • Incidentenbeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kaartverkoop
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Ledenlijst
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multi-channel attribution
  • Multichannel campagnes
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Patchbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reserveringsbeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Schattingen
  • Sessies opnemen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traceerbaarheid
  • Trainingsbeheer
  • Transformatieroadmaps
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitzonderingenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Versiebheer
  • Verslaglegging van financiële risico's
  • Verzameling logboeken
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Wrike

Gebruiksvriendelijke maar geavanceerde oplossing voor de horecabeheer- en foodservicesector met meer dan 1000 installaties wereldwijd.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Snelle wireframing-software waarmee lean teams kunnen samenwerken, modellen kunnen creëren, versies kunnen besturen en gebruikerstests kunnen uitvoeren.
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Create, collaborate, publish and analyze. A content marketing platform to manage all your content in one place.

Reviews over Wrike

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Joe
Account Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A fantastic, Grade-A project management tool...

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Giuseppe
Giuseppe
Head of Digital Operations in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Full suite for project management

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

There are a lot of tools for project management out there so it's crucial to understand your own need before choosing. If you are looking for a simple task management tool, maybe Wrike won't be the first choice but, when it comes for complex projects, Wrike has features that allow you to control every aspects of your project and the work of your team. You won't be able to work without it anymore.

Minpunten:

Wrike allows you to manage projects, subprojects, folders and several other structural things. It's a bit complex at the beginning and you have to get used to it. I have also to say that customer support is amazing.

Tammy
Tammy
Founder & CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Professionele training en coaching, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Project Management System

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall my experience with Wrike has been fantastic. I've used it for many years and it has been a great system.

Pluspunten:

I have used Wrike for years and highly recommend it to others all the time. The key to finding a good PM System is finding one that works like you work and Wrike offers so many ways to lay it out (boards, to do lists, by project, etc.). It is very easy to use and if you set up due dates you know what will be coming due and it will show on your to do list as well. I also love that I can add up to 5 team members + collaborators on the free version.

Minpunten:

The only 'con' I have is that it would be nicer to have clarity on what Wrike considers 'projects' vs. 'folders'.

Overwogen alternatieven: Basecamp en Asana

Redenen om voor Wrike te kiezen: I didn't feel like it matched the way I worked.

Overgestapt van: Trello en Podio

Redenen om over te stappen op Wrike: Wrike has so many ways to view it that it can work for almost anyone. When using it with my team it was important that they could lay out theirs in a way that made sense to them as well.

Elisabet
Docente in Argentinië
Sport, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Confiable

3,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Sencilla la utilización del producto y fácil utilización.

Minpunten:

Complejo la utilización con procesos existentes

Kristen
Delight Marketing Manager in VS
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Wrike Has Reformed Our Team Collaboration

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Wrike has greatly increased our efficiency across our teams. Our department has transitioned from a fully in-office team to a fully remote team to a hybrid working environment in just two short years, and thanks to Wrike, our project schedules remained on track no matter in what environment we work. The video onboarding tools built within Wrike helped each team member get started at their own pace, and the onboarding videos themselves are quite engaging and creative. Once established, our team has effectively created a high-functioning workspace in which to manage digital and print production, campaign management, and other organization. Some of our favorite features include the following. - A Gantt chart can be created so that once a task is completed, the assignee of the next task is instantly notified that they can start working on their assigned task. The Gantt chart also automatically adjusts deadlines across all items when a campaign deployment date is updated, saving us time from having to manually update dates for each task within a project. - Calendars provide us with a way to share our email campaign deployment dates company-wide and to assess workload distribution across teams. - Dashboards can be built for personal use or for team use, and customizable widgets mean that the possibilities are endless for dashboard items to display. - Forms can be programmed to use Blueprints to create and map projects/tasks automatically once submitted.

Minpunten:

We are a small team without a dedicated project manager, and team members are required to manage their own projects. The onboarding process was lengthy, as the tool required our team to think differently about mapping project schedules. For example, if a task is created from a blueprint and the team member doesn't individualize the name of the task, Wrike may assume that the task is the same as others with the same name. Then, that one particular task will live in multiple projects. So, when a team member marks that one task as completed, Wrike will mark it as completed in all projects. This is wonderful if intentional, but it was confusing at first to some who were accustomed to linear project management tools.There are many different ways to set up projects on Wrike, which is a benefit as much as it could potentially be cumbersome. To ensure that our team members had an understanding of where to find things on Wrike and of the expectations for how we wanted to use this project management tool, we established a staff subcommittee to create a quick-reference guide that detailed the organizational structures, processes, or settings that we agreed to as a team. It worked really well for us to have a central document outlining the folder structures and notification settings for our team in addition to the onboarding tools that Wrike provided.

Lizbeth
Director de TI in Mexico
Telecommunicatie, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Plataforma sólida y productiva

4,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: En términos generales es una experiencia agradable,simplifica mi trabajo y te permite crear carpetas separadas para diferentes funciones laborales.

Pluspunten:

Es una plataforma que te ayuda a dar seguimiento a tus proyectos de manera sencilla.Para proyectos de infraestructura,Wrike es una exelente herramienta.Se logra acceder fácilmente a las actualizaciones,cargas y cambios.

Minpunten:

Me parece un poco inecesario que la escribir en el cuadro de descripción de una tarea se envié un correo electrónico a todas las partes interesadas aunque aún no se haya terminado de realizar el contenido.

Overwogen alternatieven: BIM POS

Redenen om over te stappen op Wrike: Lo elegí porque es una plataforma intuitiva,sencilla de usar y muy práctica,nos ayuda a mantenernos organizados y enfocados.

Software gevonden in