Wie gebruikt deze software?

Perfect geschikt voor middelgrote en grote bedrijven die teamwerk omarmen en met meerdere projecten en cliënten werken. Pas Wrike aan op je behoeften met aangepaste workflows, velden, en rapporten.

Gemiddelde scores

1.557 beoordelingen
  • In totaal 4.2/5
  • Gebruiksgemak 4/5
  • Klantenservice 4.3/5
  • Functies 4.2/5
  • Waar voor je geld 4/5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 9,80/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proef Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Online

Leveranciergegevens

  • Wrike
  • http://www.wrike.com
  • Opgericht in 2007

Over Wrike

Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmabeheerders waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave voor resourcebeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten en taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike voor marketeers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, taalprogramma's en een Adobe-extensie.

Functies van Wrike

  • Backlog-beheer
  • Filteren
  • Problemen bijhouden
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Workflowbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedrijfsregels
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Procestoewijzing
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Samenwerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visueel workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Afbeeldingseditor
  • Audio-inhoud
  • Documenten indexeren
  • E-formulieren
  • SEO-beheer
  • Teksteditor
  • Versiebheer
  • Video-inhoud
  • Websitebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Leads beheren
  • Meerdere campagnes
  • Functies en berekeningen
  • Gegevensbronintegraties
  • Gegevensvisualisatie
  • KPI-controle
  • Openbare dashboards
  • Privédashboards
  • Scorekaarten
  • Widgets
  • Aanpasbare branding
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Bestandsconversie
  • Metadatabeheer
  • Mobiele app
  • Rapportage en analyse
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzenden
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • 2D-games
  • 3D-games
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van spelers
  • Fysicasimulatie
  • In-app aankoop
  • In-game analyse
  • Netwerk voor multiplayer gaming
  • Prototypen genereren
  • Virtual reality
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Capaciteitscontrole
  • Kleurcodering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Auditing van problemen
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Licentiebeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Auditing van problemen
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Uitgifteplanning
  • Budgettering en prognoses
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Projectbeheer
  • Roadmapping
  • Samenwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Aanpasbaar dashboard
  • Feedbackbeheer
  • KPI-controle
  • Prestatiebeheer
  • Strategische planning
  • Voortgang bijhouden
  • Audittrail
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Markup-tools
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • Klantenportal
  • Offertebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Voorstellen genereren
  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Ideeënbeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Priorisering
  • Releasebeheer
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerking
  • Vereistenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Workflowbeheer
  • Inhoud importeren en exporteren
  • Mijlpalen bijhouden
  • Priorisering
  • Samenwerking
  • Slepen en neerzetten
  • Vereistenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Beheer van problemen
  • Budgetbeheer
  • Dashboard
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Samenwerking
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Kanban-bord
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbaar dashboard
  • Financiële verslagen
  • Gegevensbronconnectors
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Inzoomen
  • Marketingrapporten
  • OLAP
  • Prognose
  • Rapport exporteren
  • Slepen en neerzetten
  • Verkooprapporten
  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Capaciteitsbeheer
  • Gefilterd zoeken
  • Gegevensvisualisatie
  • Personeelsplanning
  • Slepen en neerzetten
  • Toewijzing van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorspellen van de vraag
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

De nuttigste reviews van Wrike

Brought sanity and transparency to our work

Beoordeeld op 8-1-2019
Jessa D.
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I choose Wrike specifically for the ability to submit project requests. 99% of our projects have to go through some sort of compliance approval, and auditing through a bunch of emails and folders that hopefully had everything was a recipe for disaster. Wrike allows us to have reporting and automatically assign tasks It's incredibly, almost overwhelmingly customizable, so I can have my own workflows to manage website issues while print projects can have their own process, etc, and these templates are automatically assigned, filled out, and dated when the requester fills out the form. The dashboards are nice so you can customize how you want to view your projects, and you can also monitor your team's projects to make sure everything is moving along, and easily step in and request help. Another pro is the collaborator user role, so coworkers not in our department can track, comment, and answer questions within tasks without seeing the other projects, and all of their communication is attached to the project and on record for everyone, including compliance, and not just trapped in one person's email.

Minpunten: Set up is daunting. Although we paid for someone to help us set up the process, we quickly realized that their orientation instructions weren't suited for our situation at all, so it took a few weeks for us to get everything into place. And I don't think our situation was particularly unusual, we're an in-house marketing department that needed to accept tickets. While Wrike is really good about constantly releasing updates, there are some common sense things that have yet to be ironed out, for example, someone requesting a project can set a due date in the past.

Ideal for Small Businesses — Not for Large Enterprises

Beoordeeld op 12-12-2019
Austin H.
Project Manager
Marketing en reclame, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Wrike worked for a while, but our company grew out of it quickly. Development updates are random and rare. Plus, some features seem really outdated/none existent compared to other solutions. We wanted something that was more modern with more features and customizable options.

Pluspunten: Wrike has a modern UI that builds appeal to users. The tool itself is simple and easy for most to understand.

Minpunten: Wrike doesn’t have a spellcheck tool built-in by default. There’s one available, but each user has to sign-up for beta testing on their own time. It seems very strange that it’s not standard by now. Wrike sends email notifications when a user is @ mentioned. However, the email takes about 20 minutes before it’s delivered to an inbox. You need to have the program up and running on your desktop if you want to have an immediate notification. Wrike’s review tool is very basic yet extremely hard to use. Our company gave up on using it all together and rely on another software.

Functionally adequate but UI needs improvement

Beoordeeld op 13-11-2019
Sam L.
Lead Technical Trainer
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
2/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: The functionality is there for the most part and I really want to love Wrike, but the user interface is simply not as polished as some other major competitors (Monday, Asana, etc.). This hurts the user experience quite a bit.

Pluspunten: • The ability to view my projects and tasks in several views (list, table, kanban board, Gantt, etc.)
• The easy report builder
• The ability to have projects and tasks show up in multiple locations is fantastic. This means that projects and tasks aren't confined to only "live" in the location they were created. They can be displayed in multiple locations at once allowing different contributors and stakeholders to have access to the same items simultaneously without having to duplicate them. This was a big reason why I went with Wrike. Few other competitors have this architecture.
• The ability to add stakeholders without having it count towards your purchased user licenses. Wrike is a pricy platform so this definitely brings the cost down a litte.

Minpunten: • UI needs a lot of improvement:
- I should, at a glance, be able to immediately tell the difference between a folder, a project, and a task in every view that is available. Currently, they just blend together and it is very difficult to see any separation between these three items (in for example the Table view). This is THE biggest point of annoyance for me with Wrike. Other competitors in this price class have very clear visual interfaces with visually distinct screen elements. Adding an icon or other visual indicator to each item type would solve this very easily.
• The fact that the folder pane doesn't show in the List view by default when clicking a folder makes it difficult to provide folder information to a team. They simply won't know that a folder contains information unless they deliberately check. This is a big miss.
• The folder/project/task panel should be easier to open and close. The fact that I have to go into a submenu to close the panel is ridiculous. This seems like a small detail but UX/UI design issues like this can really drag down the user experience.
• Also, I should be able to do bulk changes from the Table view and not just the List view. These views are different enough to where this is an issue.
• Review and approval add-on feature is an almost necessary feature for creatives but way too expensive as an add-on. Wrike is already a pricy platform. These add-on costs feel very greedy.

Not My Favorite Product

Beoordeeld op 8-11-2019
Joelle L.
Director of Customer Success & Services
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
2/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
1/5
Klantenondersteuning
1/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy. A few things solidified my decision in discontinuing use of the software: At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler. Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid

Pluspunten: I liked the ability to collaborate, both internal and external. I also liked the Trello style boards for tasks, as well as the ability to mention people and easily improve communication flows. The implementation was decent.

Minpunten: The scheduling feature was very buggy, the drag and drop feature was not flexible, and the customer service was non existant. The billing wasn't right, they do not contact you unless they want something, and the product purpose can be replicated using other tools (Monday, MS Project, Excel/Trello)

Flexible tool for project management

Beoordeeld op 13-1-2020
Yohanna S.
Programmer
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: To have Wrike is to have a quick and efficient solution since it is easy to use and configure and makes it very easy to carry out the project management at the enterprise level thanks to the characteristics that it offers for said process.

Pluspunten: Wrike is an easy to use tool and that makes it one of the reasons why I like it since it provides a very neat and clean interdaz where it is easy to navigate, with a very fast and simple configuration, so that each user can configure it without having to go to a technician for it, provides features that facilitate collaborative work for the development of projects and this is because with it you can manage the resources that are possessed as well as organize advantageously the projects that are standing when using features such as visualizing tasks using a dashboard or Gantt chart so that it adapts to the needs of each team.

Minpunten: According to the plan that some functions are chosen, they will be limited, so it is necessary to assess which of them best suits the team or company.

Lees meer reviews