Wie gebruikt deze software?

Financial services enterprises, collection agencies and service bureaus, cable & media companies, retailers, healthcare providers, utilities, inbound service organizations, and more

Gemiddelde scores

8 beoordelingen
  • In totaal 4 / 5
  • Gebruiksgemak 3.8 / 5
  • Klantenservice 4.4 / 5
  • Functies 4.4 / 5
  • Waar voor je geld 3.4 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)

Leveranciergegevens

  • Noble Systems
  • http://www.noblesys.com/
  • Opgericht in 1985

Over Noble Solution Suite

Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day.

Functies van Noble Solution Suite

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Campagnebehee
  • Escalatiebeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Inbound callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenter
  • Enquêtebeheer
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Meerdere scripts
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Voicemail
  • Campagnespecifieke beller-ID
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepresultaten
  • Planning voor terugbellen
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Noble Solution Suite

Noble Solution Suite

Beoordeeld op 30-9-2019
Bruce H.
Director, Contact Center Technology
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: As with most organizations, "more with less" seems to be the standard. Noble's various AI products allow just that, especially in an environment that heavily regulates "Contact Attempt". Decision Science Technology ensures best time to call. Having the ability to engage multiple methods of communication is a requirement: SMS, Email, Web Chat; all part of Noble's suite of product.

Pluspunten: Nearly all the product suite is proprietary, resulting in seamless integration. All Noble products tie to robust reporting and recording. For the very few requirements to engage other vendors to stack onto the Noble suite, Noble is wide open, meaning integration is possible.

Minpunten: Some of the product suite is extremely complex, meaning start to finish may require significant time. That said, the road map to full production is thorough and tested, to ensure end-user has a solid understanding of the product.

Noble has been able to be nimble with the development of their platforms to support our business.

Beoordeeld op 6-11-2017
Sara R.
Director, Patient Engagement Solutions
Farmaceutica, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Noble has been able to fulfill development requirements other vendors could not. We are a clinical contact center and our use of the system varies based upon clinical study requirements. with other systems we were required to set up work around processes. To date with Noble work arounds are a thing of the past.

Pluspunten: flexibility and ease of use. The ability to manage and administrate changes in house is a time saving feature and allows for cost saving to pass along to our clients. The reports are top notch and easy to use.

Minpunten: Inability to schedule reports and export in a format we can use. Crystal viewer is the only platform which we cannot support. With other systems we have been able to schedule and receive a PDF attachment.

The software is very confusing initially, however with practice the user gets used to it.

Beoordeeld op 2-8-2018
Paul L.
Portfolio Manager
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
4/5
In totaal
2 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
3 / 5
Klantenondersteuning
2 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I would recommend this dialer to anyone but I would warn of the sticker shock pricing,.

Pluspunten: Anything you would want to do with a dialer you can pretty much do with Noble. The collectors love it, after the initial shock of it. But they used to hate the dialer now they love it.

Minpunten: Its is a very frustrating system to learn initially, and it very expensive compared to other dialers.

Very good CRM Solution

Beoordeeld op 25-10-2018
Geverifieerde reviewer
Reporting Analyst
Outsourcing/Offshoring, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
2 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: With Noble Systems, you can manage your contact center (inbound and outbound dialing), it is a very good CRM solution and they have great customer service!

Pluspunten: This software is very flexible in a way that you can manipulate it based on your needs. They have many purchasable add-ons that can be integrated in your instance of this software, really puts you in control!

Minpunten: I think one of the main things that we face as a challenge is upgrades. Upgrades often break personal/system configurations that may cause failures eventually.

It was very frustrating in the beginning. After a while, it got easier and was able to utilize more

Beoordeeld op 11-1-2018
Patrick Y.
IT
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Took me too long to finish and the page crushed, had to redo the whole thing.

Pluspunten: I like Harmony best, mostly with the Wallboard and Utilities. in Wallboard, you can see who is not on the phone. In Utilities, you can see who logs in too many times.

Minpunten: My number one concern is the refresh rate. Sometimes after I updated something in say, profile in Harmony, it would take a while to update in real time.

Lees meer reviews