Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Harvest?

Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen.

Wie gebruikt Harvest?

Harvest is ideaal voor freelancers die hun tijd moeten bijhouden en facturen moeten opstellen voor klanten, evenals servicebedrijven die op zoek zijn naar een manier om meerdere projecten en klanten te beheren.

Waar kan Harvest worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Harvest
  • Opgericht in 2006

Ondersteuning voor Harvest

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 19 andere

Talen

Engels

prijzen van Harvest

Beginprijs:

US$ 12,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Harvest heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Harvest heeft een betaalde versie vanaf US$ 12,00/maand.

Over de leverancier

  • Harvest
  • Opgericht in 2006

Ondersteuning voor Harvest

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 19 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Harvest

Harvest Software - 1
Harvest Software - 2
Harvest Software - 3
Harvest Software - 4
Harvest Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Harvest-video
Harvest Software - 1
Harvest Software - 2
Harvest Software - 3
Harvest Software - 4
Harvest Software - 5

Functies van Harvest

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Voor kleine bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor Harvest

Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Gratis open source-oplossing voor het online factureren van je klanten. Houd uren bij, maak taken en automatiseer het factureringsproces.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en tijdmanagement die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat.
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects

Reviews over Harvest

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mat
Mat
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Harvest is the best choice for Small Business Owners

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Brock
Brock
Vice President of Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Easiest Time Tracking Tool I Have Ever Used

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Great. The software does exactly what it needs to, we have ZERO problems with it, it is affordably priced... what's not to like?

Pluspunten:

Harvest is just really really really easy to use. Setting it up is fast and painless, administering jobs is easy, filling out timesheets is easy. Our team had a hard time tracking time prior to Harvest, and once we started using this software it became (almost) painless overnight.

Minpunten:

It isn't really a "con" but Harvest is built to serve agencies who have multiple clients and bill them for work performed. We are an internal department within a company, so we had to work around some of the structural elements built into Harvest, but it was no problem. We easily adopted the platform to meet our needs.

Eerder overwogen alternatieven: monday.com

Redenen om voor Harvest te kiezen: Team Gantt's interface was clunky, administering it was not intuitive and we had low acceptance / low compliance with our creative teams. Harvest is much simpler to use and now we have virtually no pushback from the teams about timesheet compliance.

Redenen om over te stappen op Harvest: We chose Harvest over Monday.com because Harvest was much simpler. We preferred that over a bigger more complex tool.

Glen
Glen
Director in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Industy-leading Time Tracking and Invoicing

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Harvest has benefitted our business since inception. I tested all the tools, and this is the one we use and recommend to everyone we know with a SMB.

Pluspunten:

Harvest has the best time-tracking in the industry, their Mac app is perfect for capturing time throughout the day (and even has a built-in notification if it thinks you've left it running and will auto-adjust accordingly if you let it). It also has deep integrations with other Project Management tools that mean you can easily track time wherever you are. And then you have estimates and invoicing - which again, seamlessly integrate with the time tracking functionality to make your life easy.

Minpunten:

It'd be great if they had an estimate to project function that could auto-setup a job when an estimate is approved. Currently this is the only manual feature. Retainer reports are also a little confusing as they don't obviously isolate actual payments from retainer balance updates.

Marc
CEO in VS
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Time Keeper

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

This works great and is super intuitive.

Minpunten:

If only there was a mobile app. I am struggling with one or two features and wish there could be more than one admin.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I don't admin Harvest. I only enter time into Harvest. I don't like Harvest.

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: I personally get no benefits from this software. I'm not a fan.

Pluspunten:

So overall I'm not a fan. That said, documenting expenses is the best I've ever seen in Harvest. It's really well done and simple. Nice and clean, get your photos, get your monies and go. Big fan. That is where my love affair ends with this app. From an administrative point, maybe there are incredible advantages over other offerings. The world may have never experienced such a revolutionary piece of software and I, in turn, am a simpleton; stuck in a world of misunderstanding.

Minpunten:

If you write a app which tracks hourly time and tries to put it into buckets for easy expensing, the time-tracking app should be simple for the multitude of non-admin users. Simply put, it's cumbersome and annoying.... and I say that because someone is going to take stronger language less seriously. Forget the fact that you have to enter in time _Daily_. When I say daily, I don't mean that you click on the day, you do the thing and save. I mean that it shows you one day per page at a time. No calendar to quickly go through a week, no monthly review where you can quickly fill in gaps. One page == one day. You can bring stuff over from the last-entered day, but the hours aren't filled in... just the buckets. This leads to an incredibly slow, painful, and frankly uninteresting experience. For a bunch of users who want to do their job instead of fiddling around with tracking how long they've done their job, asking them to use Harvest is basically asking them to make none of their time billable unless threatened with homelessness. It's incredibly painful to use. To be sure, I'm not a fan of time-tracking apps anyway. I akin them to asking your employees to lie to you and giving them a form in which to do it... but Harvest makes the fun of lying to your employer the low-light of your day. It's not fair.

Melanie
Manager of Digital Marketing in Canada
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ease of Use is second to none!

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We've had an excellent time implementing and training staff with Harvest. It's exporting to our Quickbooks is excellent, and I'd recommend it to any small business as the cost is totally worth it.

Pluspunten:

We were able to implement Harvest within an hour and train all staff within another hour. The ease of use is excellent, and reoccurring invoicing has been super helpful.

Minpunten:

We've had a few issues with numbered invoices going from 100 to 400 (example) and support wasn't the easiest to work with.