GOFRUGAL

GOFRUGAL

door GOFRUGAL Technologies

Wie gebruikt GOFRUGAL?

Het bedient digitale detailhandelaren en restaurateurs in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, India, Australië en meer dan 60 landen.

Wat is GOFRUGAL?

GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen.
De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.

GOFRUGAL - Details

GOFRUGAL Technologies

https://www.gofrugal.com

Opgericht in 2004

GOFRUGAL - Prijsoverzicht

GOFRUGAL heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van GOFRUGAL

Apotheek software
Automatisch bijvullen
Beheer van claims
Beheer van meerdere winkels
Elektronische handtekening
Elektronische recepten
Formulierbeheer
Online navullen
Samenstellen
Streepjescodes/etiketten
Tablettendatabse
Verkooppunt
Verwerking van voorschriften
Voorraadbeheer
Back-up plannen
Back-upregistratie
Beveiligde gegevensopslag
Cloudback-up
Compressie
Doorlopende back-up
Encryptie
Incrementele back-up
Opties voor externe servers
Opties voor lokale servers
Webtoegang en -herstel
Administratiebeheer
Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
Klantenbeheer
Loonkostencalculator
Productiebeheer
Receptenbeheer
Receptenkosten
Verkoopbeheer
Verkoopgeschiedenis
Voedingsanalyse
Voorraadbeheer
Beheer van cadeaubonnen
Bezorging van voedsel
Live-tracking
Loyaliteitsprogramma
Menubeheer
Online bestellen
Orderbeheer
Rapportage en analyse
Routering
Voor restaurants
Beheer van chauffeurs
Bestellingen bijhouden
Enquêtes en feedback
Geschatte aankomsttijd chauffeur
Klantenportal
Plannen
Routering
Vastleggen van handtekeningen
Verzendbeheer
Voor koeriersdiensten
Voor restaurants
Voor vracht
Analyse van voedingsstoffen
Gratis en gereduceerde maaltijden
Inkoop
Kostenberekening
Menuplanning
Online betaling en financiering
Plateaus volgen
Receptenbeheer
Scholen
Verkooppunt
Voor cafetaria's
Voor zorginstellingen
Voorraadbeheer
Aparte controles
Beheer van cadeaubonnen
Deelcontroles
Inventarisatie
Kassabeheer
Loyaliteitsprogramma
Personeelsbeheer
Tips beheren
Aparte controles
Beheer van cadeaubonnen
Deelcontroles
Leveringsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Mobiele toegang
Online bestellen
Rapportage en analyse
Tabellenbeheer
Tips beheren
Voorraadbeheer
Afspraakherinneringen
Afspraakplanning
E-mailmarketing
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Beheer van cadeaubonnen
Elektronische handtekening
Kassasystemen voor restaurants
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Profielen van klantenaccounts
Provisiebeheer
Retail POS
Retourbeheer
Streepjescodes scannen
eCommerce-integratie
Beheer van cadeaubonnen
Kortingsbeheer
Ondersteuning van loyaliteitsprogramma's
Prijsbeheer
Provisiebeheer
Retouren bijhouden
Streepjescodes scannen
Touchscreen
Verkoop bijhouden
Voorraadbeheer
eCommerce
Catalogusbeheer
Factureren
Inkoop
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Materialenbeheer
Orderbeheer
Productbeheer
Productiebeheer
Retourbeheer
Supply-chainbeheer
Vervoersbeheer
Voorraadbeheer
Factureren
Geïntegreerde boekhouding
Keukenbeheer
Menubeheer
Personeelsbeheer
Rapportage en analyse
Reserveringenbeheer
Tabellenbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Afsprakenbeheer
Klantenbeheer
Loyaliteitsprogramma
Payroll en provisies
Personeelsplanning
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Beheer van delicatessenwinkels en restaurants
Brandstofbeheer
Kassasystemen voor supermarkten
Kassasystemen voor tankstations
Loterijbeheer
Loyaliteitsprogramma
Meerdere winkels
Personeelsbeheer
Prijslijst
Retailbeheer
Voorraadbeheer
Zelfstandige winkel
Beheer van cadeaubonnen
Kassasysteem voor bars
Kassasystemen voor restaurants
Kortingsbeheer
Ondersteuning van loyaliteitsprogramma's
Prijsbeheer
Provisiebeheer
Retouren bijhouden
Streepjescodes scannen
Toegangsrechten voor gebruikers
Verkoop bijhouden
Voorraadbeheer
eCommerce

Reviews van GOFRUGAL

5 van 43 reviews worden weergegeven

In totaal
3,7/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
3,2/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
3,7/5
Cyrus K.
CEO
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-5-2019

"RESTAURANT POS -RPOS6.5 REVIEW"

Opmerkingen: It is a perfect software to have it in your business to have a 360 degrees view of you business operations. I am satisfied and would highly recommend to my business partners.

Pluspunten: The software is really fantastic in the sense that i have visibility of the current stock of goods/products in my stores, stock level update, real-time sales reports & able to see the fastest/slowest moving items - all these are visible anytime anywhere on a mobile device i.e thro' Whatsnow App.
I wouldn't miss to mention the quick 24/7 support service, very efficient to mention the least. Very much satisfied with this.
Quick setup of the product - within no time, you started selling through Gofrugal Software with happy results.

Minpunten: The company should be proactive to get feedback from its clients on the use of their product to ensure that the client utilize the system/product functionality to the fullest...... coz i found out that some crucial functionality are not being utilized reason being it is not known that they exist. With this kind of feedback, the company would be able to narrow down on areas that need training.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-5-2019
Arcadeus L.
Systems Administrator/ICT Service Desk
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2018

"Suam Hardware Ltd With Gofrugal "

Opmerkingen: I love their efforts in constantly working on the software to make it the best of its kind. The take customers' suggestions and review and implement it if it is feasible.

Pluspunten: Gofrugal Software is one of the products i have loved to work with. What I do appreciate most is their dynamic nature in implementing and customizing features that suits your business. We have successfully implemented the M-PESA integration(Mobile money payment), Outlet landing cost expenses customized for branch-wise item transfers, Android application for the tablets and with a range of good report analysis. They have one of the best customer care response 24/7 for easy solution in case of any issue. With Gofrugal, you are assured of your Value for money, best report analysis for your business and quality service from their support staff.

Minpunten: No customer reward program on the Android app but soon it will be worked on

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2018
Paras S.
MR
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-10-2017

" disappointment from the unsatisfactory level of service "

Opmerkingen: Stock management Locationwise

Pluspunten: There are a lot of things we have not been sorted out for in the system, the functions which are working fine are good to use.

Minpunten: We would like to express our disappointment from the unsatisfactory level of service we are receiving. Unfortunately, we can't help but submit this letter of complaint hoping for a fast and adequate resolution. We always have major critical bugs that affect the previous version set up when we do an upgrade. This always forces us to carry on with tests after every update. Much ado, the online service chat platform gets offline from the direct chat services and our requests for callbacks from it have never been attended to. Here are the pending critical issues that am yet to get a solution. 1. Expense accounts ledger mismatch error- No expense entry allows saving any particular transaction generated.
(All expense services stopped and we are almost running to a week since i raised the issue)
2. Security rights login - Biometric login authentication logged in to an admin account(Recurrent issue) rather than the
normal user account.
In line with the above, we are not getting value on the M-PESA integration service, the service is long overdue on the agreed implementation period. We trust this is not the way you wish to conduct business nor the kind of email you wish to receive from your customers. We are asking you to look into the above subject matter and provide an adequate solution fast.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-10-2017
Nandakumar P.
Managing Partner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-2-2018

"I have been using this software for the past four years. feeling good"

Opmerkingen: It have 1000 plus reports give me vivid picture about my business and make comfort on planning for the next month.

Pluspunten: i have been using enterprise version, it lively links multiple stores and maintains the stock. it has 1000 plus reports, it will give you detailed analysis even i learned many techniques through that. the finance linked with this software, gives enough to avoid tally software. the mobile version makes not just comfort, its superb when we out of office.

Minpunten: customer support has been made chat, that phone calls. its annoying many times. because if you are not a software person like me, could not understand the problems many time. that how will you express it in text format to make their Assure care executive to understand.
for every chat they will send you youtube.com link to see video. if you are capable of doing by yourself of watching videos, need no worries.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-2-2018
Mike K.
Manager
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2019

"Great software for Very good Price"

Pluspunten: As a partner, we liked the quick installation and ease of use. User Access rights and software options easily configured. Scores of reports can be customized to suit your requirements as well almost all data fields. I liked the fact that we can train anyone to start using the software in a couple of hours. Most of our problems were solved promptly. Software is very stable.

Minpunten: The accounting module needs some work for it to be flexible enough to be used on the international market. The features in accounting should be as flexible and robust as those in the stock module.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2019