Wie gebruikt TeamDesk?

Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen, van specifieke fabrikanten tot verticale bedrijfsintegratie, TeamDesk is schaalbaar genoeg om mee te groeien met de zakelijke behoeften van klanten.

Wat is TeamDesk?

TeamDesk is een webgebaseerde database die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren.
Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven.
TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie.

TeamDesk - Details

ForeSoft

http://www.foresoft.net

Opgericht in 2001

TeamDesk - Prijsoverzicht

TeamDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. TeamDesk betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

Beginprijs

US$ 49,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van TeamDesk

  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedrijfsregels
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Procestoewijzing
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Samenwerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visueel workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Business process management software

  • Afstemmen en samenvoegen
  • Beheer van master data
  • Gegevens vastleggen
  • Gegevensanalyse
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensintegratie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Informatiegovernance
  • Klantgegevens

Bekijk de volledige lijst van Data management software

  • Back-up en herstel
  • Databaseconversie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensreplicatie
  • Mobiele toegang
  • NOSQL
  • Ondersteuning meerdere programmeertalen
  • Prestatieanalyse
  • Relationeel
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Virtualisatie

Bekijk de volledige lijst van Database management software

  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie

Bekijk de volledige lijst van Lead management software

  • 3PL-beheer
  • CRM
  • Cross-docking
  • Leveranciersbeheer
  • Orderbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Transportbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Logistieke software

  • AI-ondersteunde ontwikkeling
  • Aggregeren en publiceren van gegevens
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Gzamenlijke ontwikkeling
  • Implementatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Iteratiebeheer
  • Prestatie bewaken
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Vereistenbeheer
  • Visueel modelleren
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Low code development software

  • Beddenbeheer
  • Beheer van patiëntenstroom
  • Historische verslaglegging
  • Ontslagbeheer
  • Patiëntbewaking
  • Patiëntlocatie bijhouden
  • Realtime rapportage
  • Toelatingsbeheer
  • Wachttijden bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Patiëntenadministratie software

  • Betalersbeheer
  • Casusbeheer
  • Compliancebeheer
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Formulierbeheer
  • Geschillenbeslechting volgen
  • Klantenbeheer
  • Papiergebaseerde claims
  • Politieadministratie
  • Schaderegeling

Bekijk de volledige lijst van Software voor het verwerken van claims

  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Beheer van vergaderingen
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Externe toegang
  • Live chatten
  • Samenwerking
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Videochat
  • Webvergaderen

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

  • Afspraakplanning
  • Artsenbeheer
  • Beddenbeheer
  • Beheer van claims
  • Beheer van externe patiënten
  • Beheer van interne patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beleidbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Medische facturering
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Ziekenhuissoftware

TeamDesk alternatieven

Meer alternatieven voor TeamDesk

Reviews van TeamDesk

5 van 38 reviews worden weergegeven

In totaal
4,9/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
5/5
Functies
4,9/5
Waar voor je geld
4,9/5
Patricio B.
COO - Director Regional de Servicios
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 20-4-2018

"It's not just a cloud database"

Pluspunten: In the organization that I lead, TeamDesk has helped us to automate a large part of our Business Intelligence processes, being able not only to store the information that we manage internally and of our clients, but to integrate it with other cloud systems and giving much more value to that information.
It has allowed us to generate cloud platforms for ticket management, geolocation, cost control, cloud reporting, information management, mobile applications, to name a few.
The stability of the platform is wonderful. In 4 years of use we have not had a single incident that decreases the overall uptime of the solution. In terms of performance, the ability of the platform to manage and graph information of millions of data in real time is surprising.
Another thing that I love is that there is a community of users where we share ideas and new developments, which are listened to continuously by Foresoft and that allows you to have a clear roadmap of the service over time.
The support service of Foresoft is very delicate, its service times are in line with any global operation and they are always attentive to any doubts one may have to improve the internal business.
We are very grateful for the Teamdesk and Foresoft service, and I am sure that it can help many other companies as it has done with mine.

Minpunten: Not problems or cons, I believe that the platform must move to the next level with well-defined Big Data processes, which will surely be on Foresoft roadmap soon.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 20-4-2018
Tony H.
Mr
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2019

"Let's me sleep at night"

Opmerkingen: I run a small accountancy practice in the UK. I use Teamdesk to manage data about our clients, jobs and time spent by staff. We use its mail merge capability to produce letters and checklist. We use it's workflow functions to send ourselves alerts and automate communication to clients. I have found the support very good.

Pluspunten: I like the ease of customising the database the most. I get an idea and I can implement it in minutes.

Minpunten: Honestly I cannot think of anything I don't like,

Antwoord van de leverancier

van ForeSoft op 19-6-2019

Thanks for the review, Tony.
Special thanks to you from the support team.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2019
Marius C.
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    Zonder beoordeling
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 21-5-2018
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 21-5-2018
Calvin peters C.
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 19-4-2018

"Innovative, Powerful and Simple"

Pluspunten: If you're familiar with nothing more than the user's side of a database then Teamdesk gives you the power to create your own vision.
Understanding programming language(s) is not a requirement.
The development console makes learning to use Teamdesk simple.
It is scalable, secure and easily deployable across user platforms.
The customer support is second to none! The team is very quick to respond, solidly committed to providing a robust and secure product and very effective in problem-solving with lots of guiding advice to make development and innovation work smooth. They have never let me down and always go above and beyond the call. They are always listening to their user base for new ideas and feedback and are constantly updating, evolving and innovating.
We looked at a number of options and even tried a few others before settling with TD but none were as easy to get up and running to start or as easy to learn and develop.

Minpunten: I have used TD for 8 years now and the constant innovation loop built into their user feedback has mitigated most shortcomings before I realized there was something missing. I honestly have found no "cons" to date.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 19-4-2018
Kelly W.
Owner
Programmaontwikkeling, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2019

"10+ years and keeps getting better and better!"

Opmerkingen: I started out programming in Teamdesk over 10 years ago for a single client. I programmed for them for 5 years before starting my own business programming primarily in Teamdesk. If you are in a niche market or work remotely this is the program you need. We've programmed HIPAA compliant patient management, sales, inventory, fleet management, rental management, office processes, truck-driver compliance, and the list just goes on.

Pluspunten: I've been programming Teamdesk databases for over 10 years. They have been super responsive to client input and requests for new features.

Minpunten: There are few things I dislike about this software. Every time I find something I don't like I can talk to them to find out why it's like that or make a suggestion for a change. Users can also "vote" on people's suggestions so they are working on what their clients really want.

Antwoord van de leverancier

van ForeSoft op 19-6-2019

Thank you for taking the time to leave us such a nice review.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2019