Wie gebruikt deze software?

MINDBODY helpt en ondersteunt kleine, middelgrote en grote salons wereldwijd.

Gemiddelde scores

1.818 beoordelingen
  • In totaal 3.9 / 5
  • Gebruiksgemak 3.8 / 5
  • Klantenservice 3.8 / 5
  • Functies 3.9 / 5
  • Waar voor je geld 3.6 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 129,00/maand
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • MINDBODY
  • http://www.mindbodyonline.com
  • Opgericht in 2000

Over MINDBODY

MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo.

Functies van MINDBODY

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken
  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Marketingmanagement
  • Mobiele toegang
  • Online boekingen
  • Teammanagement
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Websitebeheer
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Concurrentiebeheer
  • Factureren
  • Instructeurbeheer
  • Klassenbeheer
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Plannen
  • Recitalbeheer
  • Studentenbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Contractbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Klas- en uurroosterbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Marketingmanagement
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Self check-in/check-out
  • Voorraadbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Behandelingsplan
  • Beheer van oefenmateriaal
  • Beoordelingen
  • Factureren
  • Multilocatie
  • Praktijkbeheer
  • Toezicht op activiteiten
  • Verzekeringenbeheer
  • Voortgangsopmerkingen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Klasplanning
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Portal voor ouders
  • Score bijhouden
  • Teammanagement
  • Vaardigheden bijhouden
  • Wachtlijstbeheer
  • Afspraakherinneringen
  • Afspraakplanning
  • E-mailmarketing
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Foto's voor en na
  • Klantenbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Commissiebeheer
  • E-mailmarketing
  • Evenementenbeheer
  • Ledenbestand
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapverlenging
  • Schuldenbeheer
  • Toepassingsbeheer
  • Typen leden
  • Websitebeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Multilocatie
  • Personeelsbeheer
  • Praktijkbeheer
  • SOAP-notities
  • Verkooppunt
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Bibliotheek met oefenmateriaal
  • Certificering bijhouden
  • Fitnessbeoordelingen
  • Fitnessschema
  • Voedingsschema
  • eCommerce
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Capaciteitsbeheer
  • Klasplanning
  • Ledenbeheer
  • Marketingmanagement
  • Online betalingen
  • Personeelsbeheer
  • Verkooppunt
  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • CRM
  • Groepsreserveringen
  • Klantenondersteuning
  • Notities bij reserveringen
  • Promotiebeheer
  • Reserveren van activiteiten
  • Reservering door derden
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Tariefbeheer
  • Beheer van beursstands
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Online reserveren
  • Payroll en provisies
  • Personeelsbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Beheer van rangen
  • Evenementenbeheer
  • Klassenbeheer
  • Online registratie
  • Plannen
  • Studentenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Online betalingen
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheer

De nuttigste reviews van MINDBODY

Mindbody Online transformed my business

Beoordeeld op 3-9-2019
Sharmila Y.
President
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I tried to leave Mindbody once to go to Booker (now a MBO owned company) and that was a huge fail. They didn't offer the preferences that worked for my boutique, small studio. MBO has stellar customer service. Also, BOLD is beyond a doubt, the most exciting part of MBO and helping owners stay motivated, inspired and educated.

Pluspunten: Mindbody offers exemplary customer service. I have been with them for more than 10 years of the 15 years that I have been in business. It's user friendly, innovative and helps business owners to automate their work.

Minpunten: The price for MBO keeps getting more expensive. Also, the partner companies can add up too.

MindBody Software is Mostly Great

Beoordeeld op 12-9-2019
Stephanie A.
Massage Therapist
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Honestly, software is software these days. But my experience with MindBody is that the team of people they have behind the scenes is absolutely phenomenal. They just put on the most amazing in person event called Bold, and I was so impressed I already bought my ticket for next year. They also do a yearly training on their software called MindBody University, and I have heard great things. I'm hoping that once I attend, I will fall in love with the software as much as I have with the people.

Pluspunten: It has a lot of features that I need to run my business, like reports, memberships, and online booking for clients.

Minpunten: I do not find it intuitive, and sometimes it's glitchy and inconsistent.

Hard to use, but a Good customer value

Beoordeeld op 4-9-2019
Zoé F.
Recreation and Tourism Coordinator
Overheidsadministratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
1 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
2 / 5
Klantenondersteuning
2 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very very very difficult to use, too much features for nothing. You had to search deep into the back-end system to change a minor feature.
Customer account was hard to manage on the administrative side.
Good software for fitness centre that only have classes. Not the better software for Sports Complex and facilities rentals.

Pluspunten: Minbody offers a lot of features and everything is possible for the client.
Our customer could be aware of any changes in their rental or account.
Customers could have a look of our facilities schedule before calling us to rent a facility.
Customer could see Public Swim & Skate on the Mindbody Website easily.
Customer could access their account on the Mindbody App and get all the information about their course directly on the app.
Merging accounts was easy.

Minpunten: Very difficult to use and learn. A lot of specific terms, difficult to learn for baby-boomers employees.
Rentals could not be filtered or sort other than by transaction date. So if we booked a facility 6 months in advance, and change the date 1 months prior, changes were 4 pages before the actual rental.
There was no way to bill our client monthly.
We used it for more than a year and a half and our employees was still having issues with basics and daily steps.

MINDBODY software

Beoordeeld op 31-8-2019
Lori M.
Executive Director
Gezondheid, wellness en fitness, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I wouldn't want to change. Software changes are difficult to walk staff through. Price increases may impact that over time. Partly because it is ever evolving and slowly but surely we get functionality that we need. The software is greatly modifiable, however, we have hit quite a few roadblocks of things that we need that we just can't do because we do not have the typical boutique business model.

Pluspunten: Ability to interact with clients through auto-e-mails/texts.

Minpunten: Not built specifically for fitness centers so lacks some functionality specific to a non-profit fitness center. Definitely built for a boutique studio.

It's Helpful!

Beoordeeld op 26-8-2019
Kendra G.
Front Desk
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
3 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: MB has been great within the yoga studio / fitness studio / wellness studio industry. I've been using it for years now, within different states / facilities, as well as using it myself as a client. Easy to use, but have a feeling there is so much my company is unaware of / not taking advantage of [some tools that could really benefit the company that we don't know exist]. I'm also not a fan of MB working with other companies who saw flaws in the system, and now charge extra $ to implement. Why can't MB just come up with these ideas themselves, implement within their software, charge an extra charge if you must, but keeping it all within MINDBODY [not also to FitGrid, ZipWhip, etc.]. Customer service could also use some work. Our company struggled for weeks trying to get hardware ordered. We were promised multiple efforts of help with no one actually able to assist until I finally made it to the MB BOLD conference and sought help. It took way too long for us to give your company money for an item we wanted to order to benefit our sales.

Pluspunten: The software is easy to use [once you practice]. It allows us to do everything we need, to an extent, with scheduling private sessions, massage, requesting appointments, as well as checking students in to classes, allowing them to purchase retail. It seems to have everything we need rolled into one package, at least for us with the Ultimate package.

Minpunten: I think there should be more webinars on how to use the software. Yes, there are videos to watch and the certification process, but this does not allow for open dialogue, questions to be asked, etc. Webinars w/ a MB customer support team available to discuss would be ideal and allow us all to know more of what our system has available for us to use / take advantage of.

Lees meer reviews