Wat is SuperOffice CRM?

SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. De software van SuperOffice helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice. SuperOffice CRM is al meerdere keren bekroond als meest gebruiksvriendelijke CRM-software, integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms.

Wie gebruikt SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM is geschikt voor middelgrote bedrijven die hun verkoop-; marketing en service processen willen stroomlijnen.

Waar kan SuperOffice CRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

prijzen van SuperOffice CRM

Beginprijs:

€ 45,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

SuperOffice CRM heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. SuperOffice CRM heeft een betaalde versie vanaf € 45,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van SuperOffice CRM

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies van SuperOffice CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor SuperOffice CRM

Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.

Reviews over SuperOffice CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,2 (125)
Gebruiksgemak
4,2 (125)
Klantenservice
4,2 (125)
Functies
4,1 (125)
Waar voor je geld
4,1 (125)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
34%
4
56%
3
5%
2
5%
André R.
André R.
Prokurist in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Mit SuperOffice einfach Kundenbeziehungen auf- und ausbauen!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist sehr bedienerfreundlich, so dass es jedem Mitarbeiter*in möglich, auf den CRM-Zug aufzuspringen.

Pluspunten:

Leichte Bedienbarkeit, zentrale Verfügbarkeit von Daten, strukturiertes Arbeiten dank Aktivitäten und Verkaufsleitfäden, stets aktueller Forecast und eine Skalierbarkeit des Systems sind wesentliche Vorteile von SuperOffice CRM. SuperOffice CRM bietet dank der Integration von Office 365, ERP und Echobot sowie den Automatisierungsmöglichkeiten via Zapier vor allem in Vertrieb und Marketing einen echten Mehrwert.

Minpunten:

Aktuell keine, SuperOffice hat sich stetig weiterentwickelt und Nachteile eliminiert!

Overwogen alternatieven: SugarCRM en cobra CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Aufgrund der sehr einfachen und intuitiven Bedienung.

Matt C.
Managing Director in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

You can almost say it 'runs the company'!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten:

I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten:

The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

Overwogen alternatieven: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor SuperOffice CRM te kiezen: Zoho was not easy to navigate and the costs accumulated quite quickly when you started using the system more.

Overgestapt van: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Cost and simplicity. The others needed too much work and cost to develop for our needs. SuperOffice had these areas ready made in the price with easy ways to adapt to our needs.

Lukas D.
Projekt Manager in Zwitserland
Professionele training en coaching, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not good - many necessary features not available

2,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the solution Microsoft offers. It is more expensive, but trust me, it is worth it!

Pluspunten:

The best thing about the CRM is that it is very easy to use and has a very easy to follow structure (Firm/People and Sale/Projekt).

Minpunten:

Many basic features which one thinks every CRM provide are not available. The most critical problem is that selections are extremely limited. For example, one cannot make a selection of all "Projekt leaders", which would be critical for us in order to send all of our customers who are Project leaders a standardised e-mail. Many further issues arise there once you have spent some time testing the selections (many limitations became apparent only after using the CRM, not during the evaluation process). A further issue are the many bugs which the system has, for example the data-export does not work properly even though issues have been posted on the community platform for 5 years!

Overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Because of the price and promises were made that this product can fulfill our needs (which it did not)

Eva Y.
Business Process Developer in Zweden
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Stellar CRM

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten:

It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten:

Perhaps the marketing module should be included in the base package.

Overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Affordable and contains a wide range of practical and intuitive features, and comes with a user friendly interface.

Marcel S.
Marcel S.
Co Founder in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten:

User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours. Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project. I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten:

Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.