Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat.

Wie gebruikt SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM is geschikt voor middelgrote bedrijven die hun verkoop-; marketing en service processen willen stroomlijnen.

Waar kan SuperOffice CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990

Ondersteuning voor SuperOffice CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

prijzen van SuperOffice CRM

Beginprijs:

€ 45,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

SuperOffice CRM heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. SuperOffice CRM heeft een betaalde versie vanaf € 45,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990

Ondersteuning voor SuperOffice CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van SuperOffice CRM

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies van SuperOffice CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor SuperOffice CRM

Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
HubSpot CRM heeft alles wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten te organiseren, bij te houden en op te bouwen. Meer informatie over HubSpot CRM
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor het beheer van de levenscyclus van klantrelaties die is gebouwd op een omnichannel-platform. Meer informatie over Zoho CRM
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.

Reviews over SuperOffice CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,2
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
35%
4
55%
3
6%
2
5%
Marcel
Marcel
Co Founder in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten:

User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours. Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project. I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten:

Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

Matt
Managing Director in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

You can almost say it 'runs the company'!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten:

I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten:

The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

Eerder overwogen alternatieven: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor SuperOffice CRM te kiezen: Zoho was not easy to navigate and the costs accumulated quite quickly when you started using the system more.

Overgestapt van: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Cost and simplicity. The others needed too much work and cost to develop for our needs. SuperOffice had these areas ready made in the price with easy ways to adapt to our needs.

Lukas
Projekt Manager in Zwitserland
Professionele training en coaching, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not good - many necessary features not available

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the solution Microsoft offers. It is more expensive, but trust me, it is worth it!

Pluspunten:

The best thing about the CRM is that it is very easy to use and has a very easy to follow structure (Firm/People and Sale/Projekt).

Minpunten:

Many basic features which one thinks every CRM provide are not available. The most critical problem is that selections are extremely limited. For example, one cannot make a selection of all "Projekt leaders", which would be critical for us in order to send all of our customers who are Project leaders a standardised e-mail. Many further issues arise there once you have spent some time testing the selections (many limitations became apparent only after using the CRM, not during the evaluation process). A further issue are the many bugs which the system has, for example the data-export does not work properly even though issues have been posted on the community platform for 5 years!

Eerder overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Because of the price and promises were made that this product can fulfill our needs (which it did not)

Eva
Business Process Developer in Zweden
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Stellar CRM

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten:

It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten:

Perhaps the marketing module should be included in the base package.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Affordable and contains a wide range of practical and intuitive features, and comes with a user friendly interface.

Daniel
Service Manager in Zweden
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Superoffice as CRM

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Profesional sales tool

Pluspunten:

Very good and complete sales tool. Professional set up and good connection to outlook.

Minpunten:

In our case we were missing a module to handle workorders and field service. We were also missing the possibility to handle agreements and a machine register connected to the customers.