Wie gebruikt SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM is geschikt voor middelgrote bedrijven die hun verkoop-; marketing en service processen willen stroomlijnen.

Wat is SuperOffice CRM?

SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. De software van SuperOffice helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice. SuperOffice CRM is al meerdere keren bekroond als meest gebruiksvriendelijke CRM-software, integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms.

SuperOffice CRM - Details

SuperOffice

https://www.superoffice.com

Opgericht in 1990

SuperOffice CRM - Prijsoverzicht

SuperOffice CRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. SuperOffice CRM betaalde versie vanaf € 45,00/maand.

SuperOffice CRM-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

€ 45,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van SuperOffice CRM

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

SuperOffice CRM alternatieven

Meer alternatieven voor SuperOffice CRM

Reviews van SuperOffice CRM

5 van 121 reviews worden weergegeven

In totaal
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,1/5
Waar voor je geld
4,1/5
Marcel S.
Co Founder
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2018

"It really is the most user friendly CRM that you can imagine."

Opmerkingen: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten: User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten: Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2018
Matt C.
Managing Director
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-4-2020

"You can almost say it 'runs the company'!"

Opmerkingen: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten: I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten: The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-4-2020
Maria H.
Product manager
Industriële automatisering, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2019

"Super Office My Experience"

Pluspunten: I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Minpunten: It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2019
Andy H.
Founder and Managing Director
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020

"The CRM for SME business"

Opmerkingen: Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice. The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Pluspunten: The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too. Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Minpunten: Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020
Eva Y.
Business Process Developer
Schoolleiding, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020

"Stellar CRM"

Opmerkingen: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten: It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten: Perhaps the marketing module should be included in the base package.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020