Wat is SuperOffice CRM?

SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. De software van SuperOffice helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice. SuperOffice CRM is al meerdere keren bekroond als meest gebruiksvriendelijke CRM-software, integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms.

Wie gebruikt SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM is geschikt voor middelgrote bedrijven die hun verkoop-; marketing en service processen willen stroomlijnen.

Waar kan SuperOffice CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990

Ondersteuning voor SuperOffice CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

prijzen van SuperOffice CRM

Beginprijs:

€ 45,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

SuperOffice CRM heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. SuperOffice CRM heeft een betaalde versie vanaf € 45,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • SuperOffice
  • Gevestigd in Oslo, Noorwegen
  • Opgericht in 1990

Ondersteuning voor SuperOffice CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van SuperOffice CRM

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies van SuperOffice CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor SuperOffice CRM

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.

Reviews over SuperOffice CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,2
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
34%
4
55%
3
6%
2
5%
Marcel
Marcel
Co Founder in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten:

User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours. Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project. I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten:

Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

Matt
Managing Director in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

You can almost say it 'runs the company'!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten:

I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten:

The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

Overwogen alternatieven: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor SuperOffice CRM te kiezen: Zoho was not easy to navigate and the costs accumulated quite quickly when you started using the system more.

Overgestapt van: Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Cost and simplicity. The others needed too much work and cost to develop for our needs. SuperOffice had these areas ready made in the price with easy ways to adapt to our needs.

Devesh
Head of Operations, Analytics & Technology in India
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Innovative CRM but needs significant improvement

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Currently we have stopped using it due to certain bugs in this product, hopefully they have sorted it out.

Pluspunten:

It was simplified and easy to use, conference call feature is pretty useful too.

Minpunten:

Cross connection in calls, balance gets deducted after every call, owing to call forwarding, which is not the case with other crms.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM, LeadSquared en Exotel

Overgestapt van: Exotel

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: We used it for few months, but due to certain issues we switched to other crms.

Eva
Business Process Developer in Zweden
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Stellar CRM

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten:

It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten:

Perhaps the marketing module should be included in the base package.

Overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM: Affordable and contains a wide range of practical and intuitive features, and comes with a user friendly interface.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Save time and increase overview

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Good product, easy to use.

Pluspunten:

Bus storing all the customer and supplier data in one user friendly CRM package we save a lot of searching time. Who sent when the message? As it is userfriendly even salesman work happy with it, not only office people.

Minpunten:

Some bugs are annoying and the repair information is slow and merely on the online software. On premesis takes longer or does not happen at all. Some features seem to be invented by software guys or girls but ptobably not first presented to a user panel.