Wat is SAP Concur?

SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.

Wie gebruikt SAP Concur?

De klanten variëren van kleine bedrijven tot Fortune 500-bedrijven. Dit platform heeft de uitgavenbeheeroplossingen die je vandaag nodig hebt en kan in de toekomst met je bedrijf meegroeien.

SAP Concur-video
SAP Concur Software - 1 SAP Concur Software - 2 SAP Concur Software - 3 SAP Concur Software - 4 SAP Concur Software - 5

Twijfel je over SAP Concur? Vergelijk met een populair alternatief

SAP Concur

4,2 (1.687)
SAP Concur
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
75
11
4,0 (1.687)
4,0 (1.687)
4,0 (1.687)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 476,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
315
13
3,8 (936)
3,7 (936)
3,7 (936)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor SAP Concur

Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Solution for entrepreneurs, small businesses, and professionals to save time to focus on what matters most, selling.
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
DXC Procurement Solution is a highly configurable end-to-end productivity suite that adapts to your business.
Workday Payroll and Workforce Management manages employee payroll, including financials, workforce planning, and analytics.
Toonaangevende relationele database op bedrijfsniveau die beveiligd gegevensbeheer en transactieverwerking biedt.
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering. Meer informatie over Replicon

Reviews over SAP Concur

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mark
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Concur

5,0 2 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Daniel
Daniel
Clinical IT Consultant II/ Project Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Medische apparatuur, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

SAP Concur

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Pluspunten:

it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document. the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Minpunten:

My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

Joshua
Associate Professor in VS
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Concur makes expenses a breeze

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Compared to other software for this purpose, I really appreciate using Concur. Much more straightforward.

Pluspunten:

Ease of uploading and submitting reports.

Minpunten:

Must upload receipts before starting the report - I often have to start over. (But that’s user error on my part!)

Christina
CFO in VS
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Beware

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Absolutely terrible. They couldn't handle our AP needs, and couldn't even handle their own! We received an invoice for their services 14 months after the service period, several months after we had terminated our services with them. We gave Concur a year and had nothing but struggles with their service.

Pluspunten:

The software has the capabilities needed and desired for good AP processing/workflow.

Minpunten:

The SAP Concur staff doing the invoice processing obviously have no idea what they're doing. They are poorly trained. When I called for service or clarification on an issue, nobody was ever able to answer my questions. The only person I spoke with who seemed to understand me was the sales rep. The staff processing our bills clearly didn't know the difference between an invoice and a statement. They don't follow directions. And on countless occasions the software held back checks that were supposed to be mailed out and resulted in deteriorated vendor relationships. When we believed our bills were paid, because we'd processed them and submitted them as approved for payment and received confirmations that checks were cut, we found out from our vendors that they never received payment. I spent more time chasing down what Concur did WRONG than they spent actually processing our bills.

Renaud
CCO in VS
Medische apparatuur, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

comprehensive and easy to use

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall very good experience and I have seen the product evolve positively over the past 12+ years

Pluspunten:

this is the most comprehensive product on the market for expense report and travel booking with easy integration

Minpunten:

The software tends to be expensive with the add on options to the basic set up, such as travel bookings and others It may seems a bit slow to answer at time and the customization require some work with the SAP team , not always the best at customer service

Diego
Practice Director in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Expense, receipt, and report tracking at it's best.

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Using SAP Concur has been great, it gives peace of mind with expense tracking and auditing. The ability to download a detailed report is a great addition.

Pluspunten:

Super easy to keep track of business expenses and add them to reports. Another plus is the option to add receipts and maintain them in storage until needed. On some merchants, the digital receipt will be added which is a great integration; a physical receipt can be replaced if needed.

Minpunten:

The website is fairly easy to use, it may just take a few hours to get the hang of it. The SAP Concur app is a great extra to have, but it needs some re-work. Not being able to add a bulk of receipts from photos in the phone's storage is a bit of a headache. At the moment, you have to take individual pictures of all receipts.