SAP Concur

Wie gebruikt SAP Concur?

De klanten variëren van kleine bedrijven tot Fortune 500-bedrijven. Dit platform heeft de uitgavenbeheeroplossingen die je vandaag nodig hebt en kan in de toekomst met je bedrijf meegroeien.

Wat is SAP Concur?

SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.

SAP Concur - Details

SAP

https://www.sap.com/products/crm.html

Opgericht in 1999

SAP Concur Software - 1
SAP Concur Software - 2
SAP Concur Software - 3
SAP Concur Software - 4
SAP Concur Software - 5
SAP Concur-video
Play
SAP Concur Software - 1 - miniatuur
SAP Concur Software - 2 - miniatuur
SAP Concur Software - 3 - miniatuur
SAP Concur Software - 4 - miniatuur
SAP Concur Software - 5 - miniatuur

Vergelijk SAP Concur met soortgelijke producten

Vanaf

N.v.t
US$ 1,00/maand
N/A
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

SAP Concur - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van SAP Concur

  • API
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Btw-beheer
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Orderbeheer
  • Payrollbeheer
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verwerking van creditcards
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's

  • 1099-voorbereiding
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afstemmen van inkooporders
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Cashbeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • ERP
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische geldoverdracht
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Grootboek
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kasstroombeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Status bijhouden
  • Terugkerende betalingen
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Uitschrijven van cheques
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Crediteurenbeheer software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Accountafstemming
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Declaraties
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Prognoses
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Wisselkoersen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Declaratiesoftware

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgetcontrole
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Declaraties
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financiële analyse
  • Gebruikersbeheer
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers

Bekijk de volledige lijst van Reissoftware

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Declaraties
  • ERP
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Onkosten bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Prepaidkaarten
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Transactiegeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor uitgavenbeheer

SAP Concur alternatieven

Meer alternatieven voor SAP Concur

Reviews van SAP Concur

Lees alle 1.391 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4
Klantenservice
3,9
Functies
4,1
Waar voor je geld
4

Reviews op basis van score

5
628
4
540
3
157
2
37
1
29

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Daniel L.
Daniel L.
Clinical IT Consultant II/ Project Manager
Medische apparatuur, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019

"SAP Concur"

Opmerkingen: overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Pluspunten: it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document.
the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Minpunten: My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019
Lashundra C.
District manager
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019

"Concur for travel expense"

Opmerkingen: Being able to load receipts and not having to keep up with them. Recently we have added tripit to it. To make our travel booking easier. It had truly been a great asset to our company.

Pluspunten: We use to have to do our expense Report by hand but now with concur the process is done in no time.

Minpunten: The mileage tracker in my opinion still needs a little work.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019
Geverifieerde reviewer
Researcher
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2021

"Easy to use and a great phone app"

Opmerkingen: Total peace of mind when it comes to reimbursement of charges on my company travel card and purchasing card.

Pluspunten: I would say my company made a good choice with SAP Concur for expense reporting.
1) Since it is so well integrated with the company policy, I am only given options for airlines, rental cars and hotel that the company approves. All I need to do to book is simply click.
2) All receipts can be easily be tracked. The phone app is so convenient that I just take a picture of the receipt, for say a meal, and it stores it for me to attach to a line item on my expense report later.
3) It is also integrated with the bank that issues the corporate card or the company travel card that expenses on my bank statement are automatically identified and transferred to my Concur account for me to view and append to my expense report.
4) The report filling itself is very simple and easy to understand and doesn't take too much time.

Minpunten: The only thing I can say that could improve is some menu options may not be exhaustive or may have multiple correct options. For example, one discrepancy I had in the past was, it was not clear to me under which category my expense fell under. However, this was such a minor issue that all I had to do was just switch it to the right category after advice from the accounting department. The expenditure in this case was related to conference related registration fee.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2021
Chris H.
HR & Technology Coordinator
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2016

"Complex and glitchy but better than other options"

Opmerkingen: My experience is generally positive - system is up most of the time, things work like they are designed to, etc. But we have frustrations which seem to be common to most tech companies these days - assumptions are made about how things work in other people's businesses and then tech is designed to meet those assumptions, which may or may not be correct. Then when I try to deal with sales and technical support to meet my needs, I'm told that the system can't do what I want because its not designed that way. I've managed technology transitions of hardware and software infrastructure for public agencies, professional associations, law firms, and labor unions and in my experience, a technology design team is usually very focused on meeting one or two primary needs such as expense reporting and policy enforcement and will design a system to do that. But very rarely does the team have on the ground experience in how that system will be integrated into the day to day lives of their customers. A sales team might deal with that when sales time comes, but it doesn't seem to be taken into account at the design level and in some cases it may be too late at that point. This has been my primary experience with Concur. More specifically, data disappears some times - which support claims must be user error because it can't be duplicated on their end. Its possible, but since I've gotten multiple reports of data loss from both tech and non-tech friendly people, I'm not sure that's the whole answer. In addition, although tech savvy users have no problems with the navigation and features, less tech savvy users struggle significantly. Also, because we have a complex accounting system that cannot be accommodated by Concur reporting, we still have to manually extract the data and enter in spreadsheets to get it into the format we need for accounting system import. I've discussed this issue with a Concur programmer and my account rep and they agree that what I need cannot currently be gotten from the system. Finally, when things go wrong in the feed between Amex and Concur it just becomes a blame game - its not our fault but theirs - doesn't really get me to a solution. So, it may be that I have too much work and just wish Concur were able to do more, but I find it limited in its usefulness except for that small group of users for whom it works perfectly.

Pluspunten: All the information is in one place, easy to access from any location, generally customizable. Working on integrating travel which should provide greater value. Generally logically designed and easy to use as an administrator.

Minpunten: Structure of expense types and cost tracking is too rigid; ability to customize outputs is limited to standard accounting systems. But as a non-profit and a union, I don't have a standard accounting system. I need to be able to report in formats required by the federal government (LM2), the State of California (FPPC/Lobbying Reporting), and my board of directors. But the Concur system doesn't have sufficient flexibility of variables to allow for the generation of the complex account code system we use because of these conflicting reporting needs. So if anyone ever comes out with an expense reporting software that takes those unique needs into account, I will jump in a second. But no one else has anything better so far. In addition, the fact that any custom fields I create do NOT integrate with the Concur mobile software means that my users have to enter their data in on the mobile and then go to the desktop and add additional data. Before we used custom fields, they were able to use the mobile system exclusively, but we weren't getting all the information I need. So now we have a hybrid system that requires working on the report twice, once when the receipt is uploaded from their mobile device and then again when they want to add the cost centers and submit the report. Doesn't make my users very happy and costs more in time and effort than no customization. Receipt management at the accounting review level is also very limited and frustrating. Assumes too much

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2016
Renaud M.
chief commercial officer
Medische apparatuur, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-6-2021

"Good overall solution"

Opmerkingen: Good overall experience. system is used for expense tracking as well as online booking

Pluspunten: Relatively easy to use and very comprehensive set of feature. Easy integration with other vendor apps (hotels airlines etc)

Minpunten: Very expensive and not always adapted to smaller companies. Product support not always top notch and not very flexible. Very little room for customization. Very US centric.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-6-2021