Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is DialedIn CCaaS?

De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.

Wie gebruikt DialedIn CCaaS?

De bedrijven van klanten vertrouwen op een hoge bedrijfstijd, efficiënte inkomende en uitgaande gesprekken om hun bedrijfsmissies voor B2B en B2C te vervullen.

DialedIn CCaaS Software - 1
DialedIn CCaaS Software - 2
DialedIn CCaaS Software - 3
DialedIn CCaaS Software - 4
DialedIn CCaaS Software - 5

Twijfels over DialedIn CCaaS? Vergelijk met een populair alternatief

DialedIn CCaaS

DialedIn CCaaS

4,8 (155)
US$ 89,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
80
4
4,8 (155)
4,6 (155)
4,8 (155)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
128
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor DialedIn CCaaS

Squaretalk
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
CloudTalk
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
VICIdial
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
CallTools
Functies met hoogste score
Beller-ID
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
RingCentral Contact Center
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
XCALLY
Functies met hoogste score
CTI (Computer Telephony Integration)
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
Five9
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse

Reviews over DialedIn CCaaS

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Chelsea
Chelsea
Director of Business Development and Inside Sales in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ChaseData Call Center Review

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

ChaseData software allows my team to be extremely efficient. I love that we are able to customize call outcomes, create auto-greetings, and really tailor the platform to our exact needs. The support team is always available to help and truly wants to make sure you have all of the resources you need. Our reps in particular are fantastic!

Minpunten:

I could benefit from additional training. I know there are a lot of resources and tools in the software that I'm not using simply because I don't know how.

Reactie ChaseData

5 jaar geleden

Chelsea, We appreciate you taking the time out of your busy day to share your experience with ChaseData.

Brandon
President in Canada
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Two+ years as a new business.

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

How simple and easy it is to learn as someone with no previous knowledge or training. Our company is new, and our barrier to entry was made drastically easier by using DialedIn. I can't stress this enough.. I was a Chef for over a decade, and in under a year DialedIn has allowed me to become an expert on their software. If that doesn't speak volumes to how dedicated this team is than I don't know what will.

Minpunten:

Mistakes happen where ever you go. The amount of mistakes I've had under DialedIn's supervision is again drastically lower than my experience with Five9 or Convso.

Ceara
Ceara
TM Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy to use

3,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

The ability to customize the dialer to tailer our companies needs.

Minpunten:

How easy it is to loose connection to it any time in internet has lose of connection.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Directiekantoor, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Excellent customer service

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It was great I talked with [sensitive content hidden] and they are great agents.

Pluspunten:

The customer service is great. People are friendly and they are able to help

Minpunten:

Issues with SMS and login. I was having issues logging in and sending out SMS

Jason
President in VS
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

A capable, premium dialing system with a serious downfall in requiring windows updates to function

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: While we experienced some challenges with receiving answers from their tech team unless we escalated, the experience was a mostly good one. Ultimately, we returned to another premium competitor based on the overall cost approaching our previous dialing system and the challenges with updates to their software/incompatibility with as many systems as a "Chrome-based" dialer.

Pluspunten:

The screen sharing software that's built in made it easier for myself and my managers to aid agents in closing business.

Minpunten:

As mentioned, the .net and firmware updates, which averaged a couple times per week made for challenges with consistent productivity with agents, especially those working remote or not the most tech-friendly.