AdvancedScheduling

Wie gebruikt AdvancedScheduling?

Artsen, artsenbestuurders, klinische managers, praktijkmanagers, officemanagers, kantoorbeheerders, leidinggevenden in de gezondheidszorg, verpleegkundigen, artsenassistenten

Wat is AdvancedScheduling?

AdvancedScheduling: breng je werklast in evenwicht. Versnel de planningsprocessen met terugkerende afspraken, wachtlijstbeheer, bijhouden van patiëntkamers en tools voor afspraakherinneringen. Met een snellere receptie kan je front office-team zich concentreren op het inchecken van patiënten, het incasseren van eigen risicobetalingen en het assisteren bij administratieve taken. Open met één klik de demografische gegevens van patiënten om patiëntinformatie te bekijken en te verifiëren. Patiënten- en familiesaldi zijn onmiddellijk zichtbaar, zodat je alle openstaande saldi kunt incasseren.

AdvancedScheduling - Details

AdvancedMD

http://www.advancedmd.com

Opgericht in 1993

Scheduling Interface
Appointments
New Patient
New Appointment
Check In
AdvancedScheduling-video
Play
Scheduling Interface-thumb
Appointments-thumb
New Patient-thumb
New Appointment-thumb
Check In-thumb

AdvancedScheduling - prijsoverzicht

AdvancedScheduling heeft geen gratis versie. AdvancedScheduling heeft een betaalde versie vanaf US$ 169,00/maand.


Beginprijs

US$ 169,00/maand

Gratis versie

Nee

AdvancedScheduling - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van AdvancedScheduling

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van claims
  • Beslissingsondersteuning
  • Claimbewerking
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische recepten
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gecertificeerd zinvol gebruik
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Grafieken maken
  • Handschriftherkenning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hulp bij coderen
  • Inkomstenbeheer
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Kalenderbeheer
  • Klantenportal
  • Live chatten
  • Medische facturering
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • ONC-ATCB-gecertificeerd
  • Orderinvoer
  • Plannen
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Registratiebeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Spraakherkenning
  • Taakplanning
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van EPD-software

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Artsenbeheer
  • Beheer van claims
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Documenten opslaan
  • Dossierbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verwerking van creditcards
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Medische planningssoftware

AdvancedScheduling alternatieven

Meer alternatieven voor AdvancedScheduling

Reviews van AdvancedScheduling

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4
Klantenservice 4,3
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Geverifieerde reviewer
Support Staff
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2018

"I love Advance Scheduling!"

Opmerkingen: I love the referral/prior auth tracing, the fact that you can easily find the next open appointment time for a provider, you can easily track No Show and Late Cancelations, plus it has a report I can run to make sure I have billed for all of the visits on the schedule. I used to have to track that manually and that took hours. AMD Scheduler has saved me at least 15 hours per week! And that is just me, other staff in my office have saved time with that too. Think about it, how much would you pay just your biller for 15 hours per week on tracking that they could be spending on AR Follow up? That is money in your pocket.

Pluspunten: I like most that it will track your prior auth/referral visits so you know when you need a new one. It has cut our denials down immensely and freed up at least 10 hours per week of having to manually track those visits.

Minpunten: The auth/referral tracker also includes "No Show" visits so the count of visits used is not 100% accurate. But at least it makes it so you end up getting a new auth a little sooner so not much harm done.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2018
Kayla R.
Quality Assurance and Training Specialist
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-6-2017

"Great scheduling software"

Pluspunten: This software is great. It is easy for us to find availability, scroll through schedules, set customized schedules for each provider, take copays, and more.

Minpunten: When you cancel appointments, it deletes them off the calendar. Although this is sometimes helpful, when we are tracking staff productivity, it would be helpful to see where they may have had a patient scheduled, rather than it appearing that they never filled that slot.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-6-2017
Shay A.
Counselor
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020

"Overkill for most counselors, but highly featured for large practices and medical providers"

Pluspunten: Client info at a glance within scheduling, as well as the ability to toggle between Practice Manager and EHR applications (so that there could be privacy separation relevant and appropriate to job function)

Minpunten: I am a former user of approximately 3 years, ending 2019. My experience is shaded by the organizational limitations on providers (little opportunity to create/modify interface and ways to denoting scheduled appointments, downtime). In general, however, the interface is very flexible, if complicated to set up to meet your specific needs. Scheduling summary and billing reports are available, but I found running them buggy and the software itself constantly froze, required restarting (across users) and was slow to use. Restarting your computer while trying to reschedule a client is frustrating for all.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020
Cara H.
Billing Systems Manager
Geestelijke gezondheidszorg, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2017

"So glad we switched to AMD"

Opmerkingen: The reports and the reliability of the software.

Pluspunten: I like that it is easy to use and has the reports that Admin need for tracking for clinicians, clients and staff.

Minpunten: When there are updates but we are not told when just told it will happen soon. Some of the clinicians are not always comfortable with the computer and being able to keep them up to date and not throw it at them would help the admin staff a lot.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2017