Wat is Rooftop?
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers:
- inboxbeheer:
het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails;
- samenwerking:
Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken;
- taakbeheer:
beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen.
Wie gebruikt Rooftop?
Niet door leverancier verstrekt
Waar kan Rooftop worden geïmplementeerd?
Cloud, SaaS, Web
Over de leverancier
- EASI
Talen
Engels, Frans, Nederlands
prijzen van Rooftop
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
Rooftop heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Rooftop heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- EASI
Talen
Engels, Frans, Nederlands
Video's en afbeeldingen van Rooftop






Functies van Rooftop
Reviews over Rooftop
Preston P.
Very pleased
Opmerkingen:
We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'
Pluspunten:
Improved proactive follow-up & productivity. More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.
Minpunten:
Speed of the internal search engine needs improvement. Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move. It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.
Overwogen alternatieven: Jira, Vision Helpdesk, SolarWinds Service Desk, monday.com, Keap en Wrike
Redenen om over te stappen op Rooftop: User Interface - easy to use and quick start up Local company with quick service support
Reactie EASI
vorig jaar
Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!
Linda E.
Mon quotidien a changé
Opmerkingen: Expérience plus que positive vu que mon travail au quotidien a largement été améliorer grâce à Rooftop
Pluspunten:
L'utilisation de Rooftop dans le département de service après-vente dont je fais partie a radicalement changé mon travail au quotidien: rapidité, amélioration du suivi des dossiers, clarté. Mon travail a largement gagné en efficacité. L'interface est conviviale et facile à utiliser
Minpunten:
Le chargement de certaines tâches est parfois lent dû probablement à la quantité d'information à charger.
Louis S.
Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support
Pluspunten:
Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.
Minpunten:
Waiting time when charging a discussion.
Mohamed H.
Bon outil
Opmerkingen: Mais en générale il fonctionne très bien , et très pratique pour gérer des emails
Pluspunten:
simplicité, efficacité. bon support technique
Minpunten:
petit bug parfois , après les mises a jour parfois il y a des données ou choses manquante
Simon D.
.
Pluspunten:
- Facilité d'utilisation - Interface web - Evolution du logiciel dans le temps
Minpunten:
Rien pour l'instant