Wat is Rooftop?

Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers:

- inboxbeheer:
het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails;

- samenwerking:
Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken;

- taakbeheer:
beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen.

Wie gebruikt Rooftop?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan Rooftop worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • EASI

Beschikbaar in deze landen

Australië, Belarus, België, Brazilië, Canada en nog 49 andere

Talen

Engels, Frans, Nederlands

prijzen van Rooftop

Beginprijs:

US$ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Rooftop heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Rooftop heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • EASI

Beschikbaar in deze landen

Australië, Belarus, België, Brazilië, Canada en nog 49 andere

Talen

Engels, Frans, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Rooftop

Rooftop Software - 1
Rooftop Software - 2
Rooftop Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Rooftop Software - 1
Rooftop Software - 2
Rooftop Software - 3

Functies van Rooftop

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Gedeelde inboxes
  • Handtekeningenbeheer
  • Inboxbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Markeren
  • Onderhoudsbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Vastgoeddatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Rooftop

Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.

Reviews over Rooftop

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (8)
Gebruiksgemak
4,4 (8)
Klantenservice
5,0 (8)
Functies
4,0 (8)
Waar voor je geld
4,2 (8)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
38%
3
13%
Preston P.
Service Dept. Manager in België
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very pleased

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'

Pluspunten:

Improved proactive follow-up & productivity. More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.

Minpunten:

Speed of the internal search engine needs improvement. Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move. It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.

Overwogen alternatieven: Jira, Vision Helpdesk, SolarWinds Service Desk, monday.com, Keap en Wrike

Redenen om over te stappen op Rooftop: User Interface - easy to use and quick start up Local company with quick service support

Reactie EASI

vorig jaar

Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!

Linda E.
Service coordinator in België
Machinebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Mon quotidien a changé

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Expérience plus que positive vu que mon travail au quotidien a largement été améliorer grâce à Rooftop

Pluspunten:

L'utilisation de Rooftop dans le département de service après-vente dont je fais partie a radicalement changé mon travail au quotidien: rapidité, amélioration du suivi des dossiers, clarté. Mon travail a largement gagné en efficacité. L'interface est conviviale et facile à utiliser

Minpunten:

Le chargement de certaines tâches est parfois lent dû probablement à la quantité d'information à charger.

Louis S.
Field service technician in Duitsland
Farmaceutica, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support

3,0 vorig jaar

Pluspunten:

Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.

Minpunten:

Waiting time when charging a discussion.

Mohamed H.
Service Technical Support in België
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Bon outil

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Mais en générale il fonctionne très bien , et très pratique pour gérer des emails

Pluspunten:

simplicité, efficacité. bon support technique

Minpunten:

petit bug parfois , après les mises a jour parfois il y a des données ou choses manquante

Simon D.
syndic in België
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

.

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

- Facilité d'utilisation - Interface web - Evolution du logiciel dans le temps

Minpunten:

Rien pour l'instant