Wat is Userflow?

Een snelle manier om gebruikers te onboarden
Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder.

Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code.

Converteer meer klanten en verhoog de retentie.

Wie gebruikt Userflow?

SaaS-bedrijven

Waar kan Userflow worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Userflow

Ondersteuning voor Userflow

  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

prijzen van Userflow

Beginprijs:

US$ 250,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Userflow heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Userflow heeft een betaalde versie vanaf US$ 250,00/maand.

Over de leverancier

  • Userflow

Ondersteuning voor Userflow

  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Userflow

Userflow Software - 1
Userflow Software - 2
Userflow Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Userflow Software - 1
Userflow Software - 2
Userflow Software - 3

Functies van Userflow

  • Content maken
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Doelgroeptargeting
  • Enquêtes en feedback
  • Gebruikers inwerken
  • In-app training
  • Integratiebeheer
  • Launch management
  • Rapportage en analyse
  • Selfservicetools
  • Slepen en neerzetten
  • Visueel modelleren
  • Voor no-code development
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Userflow

WorkTango stelt bedrijven in staat om hun werknemers een stem te geven en eenvoudig feedback te verzamelen voor elk doel om bruikbaar inzicht te ondersteunen.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Heap volgt automatisch elke gebruikersactie en elke klik, tik of veeg in je web- of iOS-app.
Platform voor conversie-optimalisatie met heatmaps, video's voor het opnieuw afspelen van sessies, online peilingen en AB-testen.
Appcues is de gemakkelijkste manier om je productervaring te personaliseren zonder code te hoeven schrijven.
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie en UX te verbeteren door interactieve onboarding-stromen van gebruikers te creëren, zonder enige codering. Meer informatie over UserGuiding
Nios4 is a No-Code platform to create data management systems without IT knowledges on Android, iOS, Windows, MAC OS X and Web App.
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen.
Het Thought Industries-platform helpt lerende bedrijven om inkomsten te vergroten en hun online trainingsactiviteiten te schalen.

Reviews over Userflow

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
90%
4
10%
Matthew
Matthew
Head of Product in Thailand
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Feature-rich and easy to launch

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

The flow builder works great and there are just a huge number of ways to build logic into the flows. We have a complex UI, and so it is great to have several methods of building logic to fall back on. Making and deploying the flows was fun - it's like playing a game. Implementation was effortless for our developers. The no-code updates work as promised. We did not need support much at all during implementation, but when we did, answers were given fast and they came from knowledgeable specialists who understood the subject matter.

Minpunten:

Nothing really that we have run into yet. It has completely met our needs. I would love some more customization options in terms of the appearance of some of the widgets (especially the cheklist).

Overwogen alternatieven: Intercom

Atour
Analyst in VS
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

It quickens the rate at which we can release top-notch research related training material.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: When assistance is required, their support is very helpful and quick to respond.

Pluspunten:

This software is wonderful and quite intuitive, in my experience as an analyst. In order to create a top-notch customer experience, the new enhancements to the Userflow platform consolidate and link much-needed capabilities.The user interface is quite nice. Within a week, we were able to create and publish 10+ flows. It's simple and shrewd to establish connections with your goods.

Minpunten:

Lack of integrations with essential programs like Salesforce also hinders the organization's reporting and visibility.The application does give us the option to group our flows based on labels, which is sufficient for the majority of situations.

Overwogen alternatieven: FigPii

Redenen om voor Userflow te kiezen: It's simple and shrewd to connect to our service.

Overgestapt van: Heap

Eva
Customer Experience Executive in Kenia
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Userflow- Great Customer Onboarding Tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Likely to recommend for use, as its quite simple to learn and easy to track tasks,

Pluspunten:

it's easy to use and well organized, as it has transparency for other team members for tracking issues.

Minpunten:

Limited on what I can access from my mobile phone on Userflow platform. Takes a long time to load and occasionally failing completely to be accessible on my Android OS device

David
CEO in Australië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easy to use but powerful onboarding software

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very happy customer, will continue to use the product as we grow and would definitely recommend it to others.

Pluspunten:

The software is FAR more advance than anything else I have tried. The best part is, it's very user friendly to setup complex user flows. If you need help, the customer support is also fantastic. Compared to Intercom's product tour feature, this absolutely blows it away.

Minpunten:

The software I would not say is cheap, especially for a bootstrapped company - but there is nothing out there that is cheaper. However, user onboarding is absolutely vital to any software company and there is nothing that is more powerful or as cheap as Userflow.

Overwogen alternatieven: Appcues en Intercom

Redenen om voor Userflow te kiezen: Intercom is expensive and the Product Tour product is terrible and lacking many features, especially when compared to Userflow!

Overgestapt van: Intercom

Redenen om over te stappen op Userflow: Best features, best price.

Quentin
Quentin
Head of Growth in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Finally, a user onboarding SaaS that don't suck

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We completely revamped our user onboarding with Userflow, treating as if it was part of our product by even merging it with some buttons/links in our app. We'll also definitely use it for NPS surveys. Highly recommend this tool.

Pluspunten:

The product is extremely powerful. It's the only one I've found that can handle complex UIs so smoothly. Their in-house CSS selectors technology is exactly what you need to not push IDs everywhere in your app.

Minpunten:

The Segment integration is not native. Except that, it's perfect.

Overwogen alternatieven: UserGuiding en Intercom

Redenen om voor Userflow te kiezen: Appcues was bugged, slow, pricey and awful on complex UIs.

Overgestapt van: Appcues

Redenen om over te stappen op Userflow: None of them were really powerful for complex UIs. And Intercom was so expensive for really low sets of features.