Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Userflow?

Een snelle manier om gebruikers te onboarden
Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder.

Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code.

Converteer meer klanten en verhoog de retentie.

Wie gebruikt Userflow?

SaaS-bedrijven

Userflow Software - 1
Userflow Software - 2
Userflow Software - 3

Twijfels over Userflow? Vergelijk met een populair alternatief

Userflow

Userflow

4,8 (12)
US$ 250,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
17
6
4,7 (12)
4,8 (12)
4,7 (12)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 249,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
20
15
4,6 (102)
4,6 (102)
4,8 (102)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Userflow

Appcues
Functies met hoogste score
Content maken
Doelgroeptargeting
In-app training
Product Fruits
Functies met hoogste score
Aanstellen (van personeel)
Gebruikers inwerken
In-app training
UserGuiding
Functies met hoogste score
In-app training
Rapportage en analyse
Workflowbeheer
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
FigPii
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Enquêtes en feedback
Optimalisatie van conversiepercentages
WorkTango
Functies met hoogste score
Eenmalige aanmelding
Peer-to-peer erkenning
Realtime meldingen
Heap
Functies met hoogste score
Dataconnectors
Gegevensvisualisatie
Rapportage en analyse
Pendo
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Rapportage en analyse
Volgen en analyseren van gebruik
Thought Industries
Functies met hoogste score
Asynchroon leren
Cursusbeheer
Portal voor leerlingen

Reviews over Userflow

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
83%
4
17%
Quentin
Quentin
Head of Growth in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Finally, a user onboarding SaaS that don't suck

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We completely revamped our user onboarding with Userflow, treating as if it was part of our product by even merging it with some buttons/links in our app. We'll also definitely use it for NPS surveys. Highly recommend this tool.

Pluspunten:

The product is extremely powerful. It's the only one I've found that can handle complex UIs so smoothly. Their in-house CSS selectors technology is exactly what you need to not push IDs everywhere in your app.

Minpunten:

The Segment integration is not native. Except that, it's perfect.

Atour
Analyst in VS
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

It quickens the rate at which we can release top-notch research related training material.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: When assistance is required, their support is very helpful and quick to respond.

Pluspunten:

This software is wonderful and quite intuitive, in my experience as an analyst. In order to create a top-notch customer experience, the new enhancements to the Userflow platform consolidate and link much-needed capabilities.The user interface is quite nice. Within a week, we were able to create and publish 10+ flows. It's simple and shrewd to establish connections with your goods.

Minpunten:

Lack of integrations with essential programs like Salesforce also hinders the organization's reporting and visibility.The application does give us the option to group our flows based on labels, which is sufficient for the majority of situations.

Eva
Customer Experience Executive in Kenia
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Userflow- Great Customer Onboarding Tool

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Likely to recommend for use, as its quite simple to learn and easy to track tasks,

Pluspunten:

it's easy to use and well organized, as it has transparency for other team members for tracking issues.

Minpunten:

Limited on what I can access from my mobile phone on Userflow platform. Takes a long time to load and occasionally failing completely to be accessible on my Android OS device

David
CEO in Australië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy to use but powerful onboarding software

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very happy customer, will continue to use the product as we grow and would definitely recommend it to others.

Pluspunten:

The software is FAR more advance than anything else I have tried. The best part is, it's very user friendly to setup complex user flows. If you need help, the customer support is also fantastic. Compared to Intercom's product tour feature, this absolutely blows it away.

Minpunten:

The software I would not say is cheap, especially for a bootstrapped company - but there is nothing out there that is cheaper. However, user onboarding is absolutely vital to any software company and there is nothing that is more powerful or as cheap as Userflow.

Halimatun
Halimatun
IT Manager in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Better than some of more popular brand

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I have tried multiple survey form builder that can create a survey form easily and has many way to distribute the survey easily, and this software is on top for all my requirement.

Minpunten:

The free or trial version lacks of the feature that are offered in the premium version. There is no way for new user to test the full version of the software before subscribing to the premium version. This is wrong and they should fix it.