Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product
Spotler Activate

Spotler Activate

Nederland Lokaal product

Wat is Spotler Activate?

Met Squeezely heb jij de volledige controle over jouw customer journey.

Vanuit een 360- graden klantbeeld synchroniseer je doelgroepen naar alle kanalen. Met Journey Builder maak je real time triggers die op het juiste moment via email, push of advertising jouw klanten bereiken. Personaliseer ieder website bezoek met product recommendations en social proof.

In het centrale customer data platform worden alle klantgegevens verzameld: CRM-gegevens, websitegedrag, product views, abandoned carts en aankopen. Dit vormt een solide fundament voor alle ambitieuze marketing teams.

Wie gebruikt Spotler Activate?

Marketing teams in alle sectoren gebruiken Squeezely om klanten te bereiken op verschillende kanalen met gepersonaliseerde ervaringen die je kunt A/B testen voor geweldige resultaten.

Spotler Activate Software - 1
Spotler Activate Software - 2
Spotler Activate Software - 3
Spotler Activate Software - 4
Spotler Activate Software - 5

Twijfels over Spotler Activate? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Spotler Activate

Spotler Activate

4,3 (15)
Lokaal product
€ 799,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
76
19
4,2 (15)
4,3 (15)
4,5 (15)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
195
22
4,0 (18.754)
4,0 (18.754)
4,1 (18.754)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Spotler Activate

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
CRM
Contactendatabase
Klantendatabase
Xtremepush
Functies met hoogste score
Campagneplanning
Engagement tracking
Klantendatabase
Solitics
Functies met hoogste score
Campagneplanning
Contactendatabase
Marketingautomatisering
Selligent by Marigold
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Dynamische inhoud
Mobile Optimization
Mailchimp
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing
Marketo Engage
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Campagneplanning
Rapportage en analyse
Ortto
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailmarketing
Mobile Optimization
ActiveDEMAND
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Leads beheren
Marketingautomatisering
Marketing 360
Functies met hoogste score
Online facturering
Preventie van betalingsfraude
Spamblokkering

Reviews over Spotler Activate

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
47%
1
7%
Wouter
CRO Specialist in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Maakt personalisatie voor online onderneming mogelijk

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: De support van Squeezely is enorm behulpzaam en staat altijd klaar om te helpen.

Pluspunten:

Het is een zeer gebruikersvriendelijke tool waarmee de mogelijkheden voor personalisatie zo goed als eindeloos zijn. In een tijd dat klantdata een van de waardevolste bezittingen is, helpt Squeezely je dit optimaal in te zetten door de gehele journey.

Minpunten:

Dankzij de eindeloze mogelijkheden moet je goed van te voren weten waarvoor je Squeezely wilt gaan inzetten.

Peter
Peter
E-commerce manager in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Krabpalen gaan een jaar mee

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Ruim 10 jaar geleden hoorde ik het verhaal van een online verkoper van krabpalen. Hij ontdekte dat zijn krabpalen gemiddelde een jaar mee gingen. Hij besloot zijn klanten 11 maanden na hun laatste bestelling een foto van een volledig afgekrabde krabpaal te sturen. Daarbij stelde hij zijn klant de vraag: tijd voor een nieuwe krabpaal? Hiermee verzekerde de krabpalen verkoper zich van permanente handel. Ik werk ruim 20 jaar in de online verhuur van vakantie-accommodaties. Ook het boeken van een vakantie verloopt volgens een vast patroon. Jaar op jaar blijkt het 'boekmoment' in veel gezinnen min of meer in dezelfde periode te liggen. In de data van VVV Texel (we doen ruim 22.000 reserveringen voor accommodaties op Texel per jaar) was dat duidelijk te zien. Met het voorbeeld van de krabpalen en de datatrends van de VVV kwam ik bij Squeezely. Om een lang verhaal kort te maken; we hebben Squeezely eind 2017 geïmplementeerd. We maken inmiddels maken gebruik van een aantal complexe, innovatieve 'journeys' waarbij o.a. iedere boeker 41 weken na zijn laatste boeking via advertenties en verschillende mails weer wordt verleid om een paar dagen naar Texel te komen. Dat werkt heel goed en helemaal automatisch!

Minpunten:

Je hebt een goede samenwerking nodig tussen Squeezely en degene die jouw transactiedatabase beheert. In ons geval ging dat goed, maar ik kan me voorstellen dat je daar als nieuwe gebruiker - vooraf - goeie afstemming moet zoeken.

Bart
Bart
Campagnemanager in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Met het grootste gemak al je customer journeys uitbreiden en verrijken

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Dagelijks werk ik in Squeezely voor 10+ verschillende klanten en ben er uitermate tevreden over. Nieuwe en klantspecifieke campagnes kunnen heel snel en overzichtelijk worden ingericht dmv het bouwen van specifieke audiences of costumer journeys.

Pluspunten:

- Super gebruiksvriendelijk interface waarbij je als marketeer heel gemakkelijk kan segmenteren, customer journeys kunt inrichten of zelfs site-personalisaties kunt bouwen zonder hulp van een developer. - Duidelijke documentatie en wanneer je er echt niet uitkomt heb je binnen no time een antwoord van support. - Super snel te implementeren en binnen no time up and running.

Minpunten:

- Voor hele specifieke use cases nog ondersteuning nodig van andere partijen, bijvoorbeeld aan de voorkant (partij datalayer) of aan de achterkant (partij ESP)

Hugo
Algemeen directeur in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Data driven werken essentieel voor continuïteit en groei!

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: De combinatie van technische mogelijkheden, inzicht in data en de prettige samenwerking met Shopping Minds en Evoworks maken dat ik een tevreden gebruiker ben van de software van Shopping Minds.

Pluspunten:

Inzicht in profielen van bezoekers en de frequentie waarmee we contact met ze hebben zorgt voor interessante inzichten en prikkelt ons. De gedegen voorbereiding samen met onze e-commerce marketingpartner Evoworks en Shopping Minds zorgt voor een structureel planmatige aanpak waarbij we keuzes maken en focus aanbrengen. De contactpersonen bij Shopping Minds zijn deskundig en prettig om mee samen te werken.

Minpunten:

Om goed gebruik te kunnen maken van de software van Shopping Minds werken wij intensief samen met onze e-commerce marketing partner Evoworks die de expertise heeft om de mogelijkheden die Shopping Minds biedt te gebruiken. Deze deskundigheid van Evoworks is van toegevoegde waarde, dit kunnen wij niet geheel zelf door gebrek aan interne capaciteit.

Julius
Online Marketeer in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Krachtig DMP met veel mogelijkheden en professionele ondersteuning

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Krachtig DMP met veel mogelijkheden en professionele ondersteuning

Pluspunten:

First party cookie data optimaal gebruiken in personalisatie van je platform en marketingkanalen

Minpunten:

Vaak programmeer ervaring vereist of ondersteuning vanuit het team

Jan Karel
Jan Karel
CRO specialist in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Een schoenmaker die blijft bij zijn leest

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: De support van Squeezely is uitstekend. Als er al een keer iets mis gaat, dan wordt het in no time gefixt en je hebt vaak binnen een paar uur al een inhoudelijke reactie.

Pluspunten:

Squeezley is een tool die focus houdt op waar het goed in is. Ze laten randzaken die niet tot een CDP behoren buiten beschouwingen en doen enkel dat wat ze moeten doen. Bezoekers herkennen en de optie geven om deze bezoekers middels (splittests) persoonlijker te kunnen benaderen.

Minpunten:

Kopieeropties van account A naar account B (van toepassing als je meerdere domeinen hebt) en dashboarding opties zijn nog wat summier.

Frank
Senior Consultant in Nederland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Uitstekend CDP voor het MKB

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Fijne partij en tool om mee te (samen)werken. Staan open voor nieuwe ideeën en maken mooie stappen met het aansluiten van nieuwe kanalen.

Pluspunten:

Het gebruiksgemak van de tool. Deze is overzichtelijk en je vindt alles op de juiste plek. Uitstekende helpdesk die snel reageert De inzicht in klantdata. Dit is een stuk beter dan concurrenten in deze prijsklasse De implementatie is relatief eenvoudig en snel afgerond. Ook is de koppeling met Spotler onwijs fijn.

Minpunten:

Je hebt best wat kennis nodig over data, mail en use cases voordat je écht het maximale uit de tool haalt. Dit hoeft geen probleem te zijn als je een specialistisch bureau aansluit. Soms zitten er nog wat bugs in het systeem, of functionaliteiten die gewenst zijn, maar (nog) niet beschikbaar. Dit wordt doorgaans goed opgelost door support.

Sietske
CRO-consultant in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Gebruiksvriendelijke tool met uitgebreide mogelijkheden

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Snelle customer support. Ze denken graag met je mee. Het is ook heel handig dat ze al standaard succes cases hebben die je kunt implementeren (allemaal uitgelegd in duidelijke video's). Personalisaties zijn ook heel eenvoudig op te zetten zonder html en css kennis. Als je personalisaties meer wilt customizen dan heb je wel een beetje CSS kennis nodig en bij ingewikkeldere dingen een frontend developer.

Minpunten:

Het is geen plug and play tool. Je moet er rekening mee houden dat er best wel wat tijd gaat zitten in de set-up. Er zijn verder af en toe nog wel dingen die (niet) goed blijken te werken. Hierdoor gaat veel tijd zitten in het navragen bij de customer support. Je krijgt gelukkig wel altijd snel reactie! Wat ik verder mis is een significantie calculator. Je kunt nu niet zien of je variant(en) significant beter presteren dan de controle groep.

Milo
Business Owner in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Top software met vele kansen voor ons bedrijf

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: ShoppingMinds is een behulpzaam team waar wij goed mee in contact staan. Zeker aan te bevelen voor de garantstelling van de eigen interne data.

Pluspunten:

De informatie om de veschillen tussen klanten te herkennen en deze ook toe te passen heeft ons het meeste opgeleverd.

Minpunten:

Integratie en ontwikkeling van nieuwe elementen loopt via HTML. Dit is voor sommigen wellicht iets lastiger. Echter helpt ShoppingMinds hier uitstekend bij.

Marthijn
Specialist Data & Analytics in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Customerdataplatform Squeezely

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Veel mogelijkheden, personalisatie biedt veel mogelijkheden mbt styling en gebruik dynamische elementen. Journey builder ook sterk.

Minpunten:

Af en toe wat bugs of moeilijk om te achterhalen wat er precies plaats gevonden heeft in debugging.

Miguel
sales manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Maakt personalisatie voor iedereen mogelijk

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Los van alle personalisaties gebruiken we het ook om kennis te vergaren die voor de rest van het bedrijf van toepassing kan zijn.

Minpunten:

Los van alle personalisaties gebruiken we het ook om kennis te vergaren die voor de rest van het bedrijf van toepassing kan zijn.

Dominique
Senior online marketeer in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Personaliseren met een gebruiksvriendelijke tool

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

- Een gebruiksvriendelijke, overzichtelijke tool - Support staat open voor nieuwe ideeën - De data laat per personalisatie zien wat de resultaten van de test zijn - Het doorpushen van data naar andere kanalen

Minpunten:

- De implementatie is niet bij elk CMS eenvoudig

Tristan
Marketing specialist in Nederland
Recreatieve faciliteiten en diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Éen van de best cdp systemen in nederland

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Heel gebruiksvriendelijk echt elke marketeer zonder html kennis kan hier mee werken.

Minpunten:

Je moet er wel even voor zitten om alles eruit te kunnen halen. Echter is dat bij elk CDP systeem denk ik.

Tim
Performance marketeer in Nederland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Inzicht in zoveel data, gaat een analytisch hoofd sneller van draaien!

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Automatisch verzamelen van gastgegevens en bijbehorende data. Veelzijdige kennis bij de medewerkers.

Minpunten:

Je weet bijna niet waar je moet beginnen. Gelukkig zijn hier trainingsmogelijkheden voor.

Kaan
Manager in België
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bad Service, Hidden contract clausules

1,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Very poor service. There are much better and cheaper alternatives available. Pay close attention to the contracts they offer. These should be cancelled not at the start of a new contract period, but three months before. Otherwise, you are stuck with another year of extra charges for something you don't use.

Pluspunten:

None, they tell that they will help you with the onboarding. The only thing they help you with is sending you knowledge database links.

Minpunten:

You had to do everything yourself, when you needed something the only option was a knowledge database or external partners who could do it with a fee.