Nederland Lokaal product

Wat is Mobile Service Cloud?

Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen.

Wie gebruikt Mobile Service Cloud?

Klantenserviceteams in kleine, middelgrote en grote bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudig te gebruiken, schaalbare klantenservice-oplossing. Met bewezen successen in eCommerce, reizen en verzekeringsmaatschappijen.

Waar kan Mobile Service Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • CM.com
  • Gevestigd in Los Angeles, Nederland
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Mobile Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 6 andere

prijzen van Mobile Service Cloud

Beginprijs:

€ 29,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Mobile Service Cloud heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Mobile Service Cloud heeft een betaalde versie vanaf € 29,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • CM.com
  • Gevestigd in Los Angeles, Nederland
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Mobile Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 6 andere

Video's en afbeeldingen van Mobile Service Cloud

Mobile Service Cloud Software - 1
Mobile Service Cloud Software - 2
Mobile Service Cloud Software - 3
Mobile Service Cloud Software - 4
Mobile Service Cloud Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Mobile Service Cloud-video
Mobile Service Cloud Software - 1
Mobile Service Cloud Software - 2
Mobile Service Cloud Software - 3
Mobile Service Cloud Software - 4
Mobile Service Cloud Software - 5

Functies van Mobile Service Cloud

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Live chatten
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Query-suggesties
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Mobile Service Cloud

Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.