Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Wat is Mobile Service Cloud?

Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen.

Wie gebruikt Mobile Service Cloud?

Klantenserviceteams in kleine, middelgrote en grote bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudig te gebruiken, schaalbare klantenservice-oplossing. Met bewezen successen in eCommerce, reizen en verzekeringsmaatschappijen.

Waar kan Mobile Service Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • CM.com
  • Gevestigd in Los Angeles, Nederland
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Mobile Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 6 andere

prijzen van Mobile Service Cloud

Beginprijs:

€ 35,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Mobile Service Cloud heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Mobile Service Cloud heeft een betaalde versie vanaf € 35,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • CM.com
  • Gevestigd in Los Angeles, Nederland
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Mobile Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 6 andere

Video's en afbeeldingen van Mobile Service Cloud

Mobile Service Cloud Software - 1
Mobile Service Cloud Software - 2
Mobile Service Cloud Software - 3
Mobile Service Cloud Software - 4
Mobile Service Cloud Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Mobile Service Cloud-video
Mobile Service Cloud Software - 1
Mobile Service Cloud Software - 2
Mobile Service Cloud Software - 3
Mobile Service Cloud Software - 4
Mobile Service Cloud Software - 5

Functies van Mobile Service Cloud

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agent-interface
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Live chatten
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Query-suggesties
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Mobile Service Cloud

's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud