Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product

Wat is Customer Loyalty?

Piggy is het alles-in-één platform voor het vergroten van de klantloyaliteit. Deze loyaliteitssoftware helpt al meer dan 8000 bedrijven wereldwijd om te groeien, door eerste interacties om te zetten in levenslange relaties.

Bouw het beloningsprogramma dat je wilt, verzamel waardevolle gegevens en automatiseer je marketing in al je kanalen, van e-mail tot sms.

Ga vandaag nog aan de slag met Piggy - geen ontwikkelingskosten, een maandelijks abonnement, geen codering vereist en volledig geïntegreerd met al je systemen.

Wie gebruikt Customer Loyalty?

B2C- en B2B-bedrijven van elke omvang die willen groeien door de loyaliteit van klanten en medewerkers te vergroten. Van grote franchiseketens en detailhandelaren tot restaurants, food stores, sportscholen en webwinkels.

Waar kan Customer Loyalty worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Piggy Loyalty

Ondersteuning voor Customer Loyalty

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Nederlands

prijzen van Customer Loyalty

Beginprijs:

€ 40,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Customer Loyalty heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Customer Loyalty heeft een betaalde versie vanaf € 40,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Piggy Loyalty

Ondersteuning voor Customer Loyalty

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Customer Loyalty

Customer Loyalty Software - 1
Customer Loyalty Software - 2
Customer Loyalty Software - 3
Customer Loyalty Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Customer Loyalty-video
Customer Loyalty Software - 1
Customer Loyalty Software - 2
Customer Loyalty Software - 3
Customer Loyalty Software - 4

Functies van Customer Loyalty

  • Activiteitendashboard
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Engagement tracking
  • Klantenkaarten
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse

Alternatieven voor Customer Loyalty

Web-to-Print editor voor gepersonaliseerde printproducten
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Verhoog de loyaliteit met digitale stempelkaarten voor Apple Wallet en Google Pay. Geen technische kennis nodig, geen app-ontwikkeling vereist.
Tango Card combineert eenvoudige technologie, aantrekkelijke beloningen en deskundige service om bedrijven te helpen het maximale uit hun beloningsprogramma's te halen.
Betaalbaar webgebaseerd platform voor bedrijven om klantloyaliteitsprogramma's, cadeaubonnen of incentives voor werknemers te beheren. Gratis proefversie.
AI-gestuurd omnichannel platform voor klantenbinding en -ervaring dat meer dan 5000 merken helpt bij een-op-een krachtige gesprekken met klanten.
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met gratis app voor consumenten. Biedt ook digitale cadeaubonnen, trekkingen, verwijzingsregistratie en veel meer. Meer informatie over Kangaroo
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.

Reviews over Customer Loyalty

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Elly
Eigenaar in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simpel en gemakkelijk zou het (moeten) zijn

1,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel worden lastig gevallen met aanpassingen of meldingen.

Pluspunten:

Snel vindbaar op je telefoon, met meerdere mensen tegelijk kunnen sparen, in veel winkels te gebruiken. Dit vinden klanten een voordeel, dus ik ook.

Minpunten:

Doordat er veel updates zijn, moet er vaak opnieuw ingelogd worden. Dat kost tijd en soms is de app dan buiten gebruik. De software krijgt veel te vaak nieuwe toepassingen waar niemand om gevraagd heeft. Daardoor raak je nooit thuis in de software. Het is iedere keer weer net iets anders. Wekt veel ergernis op.

jolanda
eigenaar in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

het gemak van 1 pasje of app voor alle winkels die Piggy hebben

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen. Bijvoorbeeld 1 mailing om uit te proberen. Zelfs niet afkoopbaar voor een xbedrag. Daarin merk ik dat Piggy te groot wordt en minder persoonlijk. Wel kun je de mailing opnemen in je contract maar dit is ontzettend prijzig.

Pluspunten:

De software is erg makkelijk, ook voor een leek!

Minpunten:

Dat wij soms 1,5 dag geen verbinding hebben. Dan ligt Piggy er uit. Dit is voor ons en voor de klant erg vervelend vooral als de klant punten wil inwisselen. Zelf vindt ik dit te lang duren!

Sandra
Eigenaar in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Sparen is leuk!

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem en willen ze graag sparen. Doordat de punten niet vervallen en de klant zelf kan bepalen wanneer en hoe hij ze verzilvert is het voor iedereen een interessant spaarsysteem.

Pluspunten:

Klanten waarderen het heel erg dat ze meteen zien hoeveel ze gespaard hebben en dat ze de punten meteen kunnen verzilveren.

Minpunten:

Geen koppeling met het klantensysteem in onze kassa. Bij retouren wordt vaak vergeten om de punten ook terug te boeken.

Abel
dir/eig in Nederland
Kunst en nijverheid, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Geen gedoe

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…

Pluspunten:

Het Piggy-loyaliteitsprogramma is een prima programma om je klantenkring mede een reden te geven je winkel ‘aan te doen’. Eenmaal geïnstalleerd werkt het voor de consument heel eenvoudig en voor ons als winkeleigenaar is ‘t simpel om bijna al je klanten in één keer te bereiken! Fantastisch toch?

Minpunten:

Er is nog wel eens hulp nodig bij het maken van een bericht ( template ) voor je klanten.

Isabelle
Mede eigenaar in Spanje
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Altijd uitgaand van de mogelijkheden

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten

Pluspunten:

De klant ondersteuning is heel goed. Gaan altijd uit van de mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Zijn sterk in het zoeken van passende oplossingen. Nemen voldoende tijd om uitleg te geven face to face, telefonisch en FaceTime. Gaan naar ons idee net een stapje verder dan andere bedrijven.

Minpunten:

Helaas kan ook niet alles omdat ze als software ook afhankelijk zijn van andere partijen, zoals in ons geval lightspeed. Vaak worden er wel “workarounds” bedacht