Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Wat is Customer Loyalty?
Piggy is het alles-in-één platform voor het vergroten van de klantloyaliteit. Deze loyaliteitssoftware helpt al meer dan 8000 bedrijven wereldwijd om te groeien, door eerste interacties om te zetten in levenslange relaties.
Bouw het beloningsprogramma dat je wilt, verzamel waardevolle gegevens en automatiseer je marketing in al je kanalen, van e-mail tot sms.
Ga vandaag nog aan de slag met Piggy - geen ontwikkelingskosten, een maandelijks abonnement, geen codering vereist en volledig geïntegreerd met al je systemen.
Wie gebruikt Customer Loyalty?
B2C- en B2B-bedrijven van elke omvang die willen groeien door de loyaliteit van klanten en medewerkers te vergroten. Van grote franchiseketens en detailhandelaren tot restaurants, food stores, sportscholen en webwinkels.
Waar kan Customer Loyalty worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Piggy Loyalty
Ondersteuning voor Customer Loyalty
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Duits, Engels, Nederlands
prijzen van Customer Loyalty
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Ja, heeft een gratis versie
Customer Loyalty heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Customer Loyalty heeft een betaalde versie vanaf € 40,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Piggy Loyalty
Ondersteuning voor Customer Loyalty
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Duits, Engels, Nederlands
Video's en afbeeldingen van Customer Loyalty
Functies van Customer Loyalty
Reviews over Customer Loyalty
Simpel en gemakkelijk zou het (moeten) zijn
Opmerkingen: Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel worden lastig gevallen met aanpassingen of meldingen.
Pluspunten:
Snel vindbaar op je telefoon, met meerdere mensen tegelijk kunnen sparen, in veel winkels te gebruiken. Dit vinden klanten een voordeel, dus ik ook.
Minpunten:
Doordat er veel updates zijn, moet er vaak opnieuw ingelogd worden. Dat kost tijd en soms is de app dan buiten gebruik. De software krijgt veel te vaak nieuwe toepassingen waar niemand om gevraagd heeft. Daardoor raak je nooit thuis in de software. Het is iedere keer weer net iets anders. Wekt veel ergernis op.
het gemak van 1 pasje of app voor alle winkels die Piggy hebben
Opmerkingen: Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen. Bijvoorbeeld 1 mailing om uit te proberen. Zelfs niet afkoopbaar voor een xbedrag. Daarin merk ik dat Piggy te groot wordt en minder persoonlijk. Wel kun je de mailing opnemen in je contract maar dit is ontzettend prijzig.
Pluspunten:
De software is erg makkelijk, ook voor een leek!
Minpunten:
Dat wij soms 1,5 dag geen verbinding hebben. Dan ligt Piggy er uit. Dit is voor ons en voor de klant erg vervelend vooral als de klant punten wil inwisselen. Zelf vindt ik dit te lang duren!
Sparen is leuk!
Opmerkingen: Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem en willen ze graag sparen. Doordat de punten niet vervallen en de klant zelf kan bepalen wanneer en hoe hij ze verzilvert is het voor iedereen een interessant spaarsysteem.
Pluspunten:
Klanten waarderen het heel erg dat ze meteen zien hoeveel ze gespaard hebben en dat ze de punten meteen kunnen verzilveren.
Minpunten:
Geen koppeling met het klantensysteem in onze kassa. Bij retouren wordt vaak vergeten om de punten ook terug te boeken.
Geen gedoe
Opmerkingen: Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…
Pluspunten:
Het Piggy-loyaliteitsprogramma is een prima programma om je klantenkring mede een reden te geven je winkel ‘aan te doen’. Eenmaal geïnstalleerd werkt het voor de consument heel eenvoudig en voor ons als winkeleigenaar is ‘t simpel om bijna al je klanten in één keer te bereiken! Fantastisch toch?
Minpunten:
Er is nog wel eens hulp nodig bij het maken van een bericht ( template ) voor je klanten.
Altijd uitgaand van de mogelijkheden
Opmerkingen: Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten
Pluspunten:
De klant ondersteuning is heel goed. Gaan altijd uit van de mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Zijn sterk in het zoeken van passende oplossingen. Nemen voldoende tijd om uitleg te geven face to face, telefonisch en FaceTime. Gaan naar ons idee net een stapje verder dan andere bedrijven.
Minpunten:
Helaas kan ook niet alles omdat ze als software ook afhankelijk zijn van andere partijen, zoals in ons geval lightspeed. Vaak worden er wel “workarounds” bedacht