Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Wat is Klea?
Klea is een combinatie van technologie (een cloudgebaseerde ISO-gecertificeerde workflowtool) en optionele diensten voor multinationals om bedrijfssecretariële zaken (zoals jaarlijkse algemene vergaderingen, wijzigingen van functionarissen, legalisaties) wereldwijd efficiënt te laten verlopen.
Klea is beschikbaar als SaaS of met ondersteuning van toegewijde juridische operations managers en collaboratieve advocaten in meer dan 80 landen.
Top Fortune 100-bedrijven en wereldwijde leiders vertrouwen op Klea.
Wie gebruikt Klea?
Niet door leverancier verstrekt.
Twijfels over Klea?
Vergelijk met een populair alternatief

Klea
Reviews over Klea

Klea at Schréder
Pluspunten:
user friendly, process tracking and visibility, centralisation of corporate documents
Minpunten:
the message section is linked to a particular process

Top logiciel
Pluspunten:
Le logiciel est très intuitif et facile à utiliser. Les rapports sur les budgets sont détaillés, ce qui réduit considérablement le risque d’erreurs dans les factures. De plus, les personnes avec qui nous collaborons sont extrêmement réactives via messages.
Minpunten:
Parfois, on constate des erreurs de traduction, des fautes d’orthographe ou des incohérences dans les dates des documents.
Klea Review
Pluspunten:
The support from the KLEA team, the interface and the process flow.
Minpunten:
Sometimes, we had to manually correct certain aspects.
Klea Review
Opmerkingen: Very good, very helpful team, always willing to help and the constant updates and upgrades of the platform are very helpful also.
Pluspunten:
- Ability to upload documents easily, and edit them once uploaded ie the name, category, date etc. - The country flags next to the entity names - The easy search function for different entities - The overall look of Klea is very appealing and user friendly - The customer service is 10/10, always quick and willing to help and to try to integrate suggestions and ideas
Minpunten:
- It could be helpful to have more data export options ie only export active entities/entities from only a few specific regions (I know this can be filtered on the excel after having been downloaded so I am being picky) - Ability to give team members access to the documents of people without having to give them editing rights