Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Yokoy?

Met behulp van AI automatiseert Yokoy uitgavenbeheer door kostenbeheer, factuurverwerking en slimme zakelijke betaalkaarten in één intuïtief platform te combineren. Yokoy doet hierdoor meer dan alleen tijd en geld te besparen. Het draagt daardoor zelfs bij aan datagedreven inzichten en hogere werknemerstevredenheid. Waarom nog verouderde complexe oplossingen gebruiken als Yokoy uitgavenbeheer makkelijk maakt? Zet vandaag nog je uitgavenbeheer op de automatische piloot!

Wie gebruikt Yokoy?

Dit platform ondersteunt middelgrote en grote ondernemingen uit alle sectoren. Yokoy bespaart je tot 90% van de tijd die normaal besteed wordt aan uitgavenbeheer, facturen en bedrijfsbetaalkaarten. Beschikbaar in 150+ landen en talen.

Waar kan Yokoy worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Yokoy Group

Ondersteuning voor Yokoy

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

prijzen van Yokoy

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Yokoy heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Yokoy Group

Ondersteuning voor Yokoy

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van Yokoy

Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Yokoy-video
Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 5

Functies van Yokoy

  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Purchase Order Reconciliation
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Yokoy

Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
Eén bedrijfsaccount voor al je financiën. Schaal en bespaar met wereldwijde betalingen, accounts met meerdere valuta's en slimmere uitgaven. Meer informatie over Revolut Business
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
AFAS Software is een Nederlands familiebedrijf. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie! Meer informatie over AFAS Software

Reviews over Yokoy

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
54%
4
41%
3
5%
Manuel
CEO in Zwitserland
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Happy wife

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: My wife is the superuser of Yokoy, and Unique is the 3rd company we set up together. We implemented SAP, Microsoft Nav, and Revolut Business, but she is super excited since we use Yokoy. We reduced our subscription spending by 20%-30% of various tools (small tools too) across Unique.

Pluspunten:

Very easy to use mobile experience and spend management. As a CEO, I like most the real-time view to all our expenses, especially the software subscription spending we have at Unique.

Minpunten:

I'm waiting for linking the virtual credit cards to Apple Pay

Eerder overwogen alternatieven: SAP Concur

Redenen om voor Yokoy te kiezen: Better integration into Microsoft Nav, Easy to use Mobile

Overgestapt van: Revolut Business

Philipp
Project Lead and Scrum Master in Zwitserland
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Practical, simple and reliable

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: The cooperation with Yokoy directly turns out to be very pleasant, on eye level and customer-oriented. Yokoy is open to the needs and inputs of the customer. Even if not everything can be realized.

Pluspunten:

The simplicity of adding expense receiptsThe recognition of the data from the receipts is excellentGood clarity

Minpunten:

Customization of the SAP interface is somewhat complex and depends on the implementation partner

Reactie Yokoy Group

vorig jaar

Hi Philipp, Thanks for your kind remarks! We love hearing from our customers – especially when Yokoy is able to make a positive difference to them. We pride ourselves on having a simple and reliable tool that brings financial excellence to everyone. Team Yokoy

Gabrijela
Executive Assistant in Zwitserland
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Okay application - still room for improvement

3,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: It's an easy tool to use and the main features are working perfectly, however, there are some technical issues occurring from time to time.

Pluspunten:

It's an easy tool to use and the main features are working perfectly, however, there are some technical issues occurring from time to time.

Minpunten:

Customer service is rather poor. I am currently waiting for a response and it has been weeks :/

Reactie Yokoy Group

6 maanden geleden

Dear Gabrijela, We appreciate your honest feedback to help us continue to improve and grow. Specifically to your feedback on Customer Care - we understand from our Care team that your question has now been resolved and apologise for the delays experienced. If you still need assistance please respond to this email and we will be sure to find a timely solution. Kind regards, Team Yokoy

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Biotechnologie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great product, bad support

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Having worked with several other tools in the past, Yokoy is so far the only solution that makes expense management rather easy. Frequent travellers can easily upload things during a trip, organize expenses nicely and don't loose time with manual input. As a company, we really like the credit card feed, which helps to make sure that all receipts have been added. Generally, it an easy to use solution.

Minpunten:

As a small business (22 active Yokoy users), we have the impression that we get literally ignored by customer support. We have a major issue since several months (credit card feed not working for UBS cards), and nobody from support ever replied to the issue. Every time we follow up, we get a note that someone will follow-up with us shortly, but nothing happens. This is rather frustrating! Implementation was not up to our expectations. Yokoy doesn't allow a "self implementation" so you need to go through one of their partners. We have been assigned a near-shore partner (this was not mentioned during the sales process), but paid consulting prices like it was a local Swiss partner. The quality was acceptable but many things could have been done by ourselves and we left with the feeling that we paid a lot of money for limited value.

Reactie Yokoy Group

3 maanden geleden

Dear Customer, We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you've encountered regarding the credit card feed issue and the implementation process. If you are open to sharing your details with us, we would be happy to arrange a direct conversation with our Head of Customer Care to ensure that the issue with the credit card feed gets addressed. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and support. Additionally, we deeply regret any confusion or dissatisfaction regarding the implementation process. We understand the importance of clarity and transparency, especially when it comes to partnering with our clients. Again, if you are happy to share your details with us, we will review our communication and processes in this instance. Thank you for choosing Yokoy, and for giving us the opportunity to restoring your trust. Best Regards, Yokoy Team

Michal
Senior Travel and Expense Specialist in Tsjechië
Internet, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Yokoy expense management for midsize scale up company

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

Yokoy is very positively rated by our employees (end users). The Yokoy staff is very friendly and supportive. They always try to find a tailored solution for your company's needs. Yokoy is still developing and changing. They implement new features to the tool every month.

Minpunten:

The Yokoy Visa cards are limited to the European market. The delivery time for the physical cards is unacceptably long and they are delivering cards to a limited amount of countries. Also, the matching process for expense to card transactions is not intuitive for the end users, and they have serious problems the credit note management.

Reactie Yokoy Group

vorig jaar

Hi Michal, First off, thanks for your review! We value your feedback and are happy to hear your employees are enjoying the tool. In regards to the Yokoy Visa cards, we do want to use this opportunity to clarify a few things. · We have recently switched card shipment providers and the shipment times have improved drastically to 5-7 business days. · In response to customer feedback, we are about to release an improved transaction matching flow that will be a lot more user friendly. · Furthermore, we have enabled the option for submitters to create credit notes themselves which improves the credit note handling. Making our customers happy is always at the top of our to-do list. We value innovation and as you said we implement new features to the tool every month. I hope you'll stick with us to see what's new. Best, Yokoy