Wat is Trustmary?

Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze je conversies verbeteren. Volledig geautomatiseerd.

De primaire waarde komt voort uit een continue stroom van authentieke en effectieve door de klant gegenereerde inhoud uit de feedbackstroom en eenvoudige manieren om ze op de website te tonen, wat leidt tot hogere conversiepercentages.

Wie gebruikt Trustmary?

Elke kleine en middelgrote organisatie met een continue behoefte aan NPS (Net Promoter Score), feedback van klanten, beoordelingen en een wens voor meer conversies van hun website.

Waar kan Trustmary worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Trustmary
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans en nog 2 andere

Over de leverancier

  • Trustmary
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Trustmary

Trustmary Software - 1
Trustmary Software - 2
Trustmary Software - 3
Trustmary Software - 4
Trustmary Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Trustmary-video
Trustmary Software - 1
Trustmary Software - 2
Trustmary Software - 3
Trustmary Software - 4
Trustmary Software - 5

Vergelijk de kosten van Trustmary met soortgelijke producten

Trustmary

US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Trustmary

  • A/B-tests
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Anonieme feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • CES-enquêtestructuur
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Klantensegmenten
  • Logica voor overslaan
  • Maatschappelijk delen
  • Mobiele enquête
  • Multichannel campagnes
  • NPS-enquêtestructuur
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Split run tests
  • Toezicht houden op klachten
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Visuele analyse
  • Vraagstructuren
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor Trustmary

Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject. Meer informatie over Feedbackly
Hiermee kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen. Meer informatie over Insocial
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
High-end onderzoeksoplossingen voor kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Meer informatie over Crowdtech
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Registreer meer feedback van klanten en zorg voor een betere klantervaring met enquêtes. Gebruik meer dan 20 native integraties. Meer informatie over Survicate
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
Your Business Data OS: Collect, organize & understand your data. Meer informatie over Formaloo

Reviews over Trustmary

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (21)
Gebruiksgemak
4,7 (21)
Klantenservice
4,8 (21)
Functies
4,6 (21)
Waar voor je geld
4,6 (21)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
62%
4
38%
Juuso T.
Juuso T.
CEO in Finland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Happy to recommend!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I'm collecting important data from my customer satisfaction and i can make my services more trustworthy with publicly given recommendations.

Pluspunten:

Collecting recommendations from customers is very easy and makes biggest impact to sales. I like how easily i can integrate those recommendations that i like to pop up in my website.

Minpunten:

I really don't have any cons to say about this. I like it.

Reactie Trustmary Group

vorig jaar

Thanks Juuso for the review! It is good to see that you are using full potential of our tool from feedback to reviews and improved website conversions. Please let us know if there is anything we could do better for you or if you have ideas for the future features :)

Aarno U.
Key Account Manager in Finland
Beveiliging en opsporing, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy SaaS SW to track NPS and to build customer satisfaction surveys

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We wanted easy and flexible tool to measure NPS and to perform yearly customer surveys.

Pluspunten:

It's easy to start with. Sending the surveys from SW is intelligent.

Minpunten:

The reporting is little bit light when analysing longer surveys (excel import).

Reactie Trustmary Group

vorig jaar

Thanks for leaving a review Aarno! We are happy to notice that you have been satisfied with Trustmary and feel that it is easy to use. We are also putting more effort into reporting features for long surveys in the near future. We will contact you and make sure that your insights are included.

Päivi L.
Director in Finland
Plastics en kunststoffen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Better start of useing it

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: It's a little bit too expencive to us.

Pluspunten:

Easy to use and works very fast. I do not need to stress for it

Minpunten:

The start was far too slow. And it stop working and we mist a lot of time without Trustmary but paying it.

Reactie Trustmary

vorig jaar

Hi Paivi, thank you for your review and feedback! I'm glad that you've found it easy, fast, and stress-free to use. I'm sorry to hear that the start didn't quite meet your expectations. We're working hard on our efforts to make sure the implementation is as efficient as possible. Please let us know if there's anything we can do to support your Trustmary use in the future.

Ville K.
Marketing Manager in Finland
Consumentenelektronica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Constant improvement

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We automate as much as possible and that's easy with Trustmary. We send automated and manual NPS questionnaires and then get weekly reports of how our NPS is doing. If we would have any problems I feel like I can trust the customer service to have my back and help me out. Trustmary does valuable work for us but it does it quietly in the background. Once you've set it all up it works great and you just oversee how the results trend.

Pluspunten:

I love how much the guys at Trustmary listen to feedback and improve the product. The software was good from the start but it has taken such leaps forward since we started using it a year ago and is now way better and more versatile. I like the fact that it is simple to use and to automate.

Minpunten:

At first it felt a bit too simple but that was over a year ago and it has improved a lot since then.

Reactie Trustmary

vorig jaar

Thanks Ville for your feedback. Solving real problems for our customers was the trigger to build this software and we want to keep listening to all of you and stay on the same track in the future too. Thanks! As you mentioned, we have taken big steps forward during the recent year but expect even more improvements going forward since we have more than doubled our dev resources just recently :)

Oskari V.
Customer Success Coach in Finland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good software for surveys

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

UI of trustmary is clean and good looking. Integrations to Hubspot are also great!

Minpunten:

Some functions are bit too hard to get to. Also some of surveys are quite unclear to me how they work, that might also be user based problem..

Reactie Trustmary

vorig jaar

Hey Oskari, thanks for your review and feedback! We do our best to keep our software simple and easy to navigate. Also, I'm happy to hear you've found the integrations helpful. Regarding the functions and surveys you mentioned, please contact your support person to get the help you need with this. Whether it's a user-based issue or something else, we're here for you :)