Wat is Genesys Cloud CX?

PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel.

Wie gebruikt Genesys Cloud CX?

PureCloud is voor iedereen! Progressieve IT- en contactcenteractiviteiten die de voorkeur geven aan een snelle, alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters.

Genesys Cloud CX Software - 1 Genesys Cloud CX Software - 2 Genesys Cloud CX Software - 3 Genesys Cloud CX Software - 4

Twijfels over Genesys Cloud CX?
Vergelijk met een populair alternatief

Genesys Cloud CX

4,3 (165)
Genesys Cloud CX
US$ 75,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
151
11
4,3 (165)
4,1 (165)
3,9 (165)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
2
Geen integraties gevonden
3,8 (5)
3,0 (5)
3,5 (5)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor Genesys Cloud CX

Avaya Contact Center Select
Functies met hoogste beoordeling
Communicatie via meerdere kanalen
Geautomatiseerde routing
Webex
Functies met hoogste beoordeling
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Avaya UCaaS
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Geautomatiseerde routing
Rapportage en analyse
Verint Automated Quality Management
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Cisco Jabber
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Five9
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
MiCollab
Functies met hoogste beoordeling
Communicatie via meerdere kanalen
Communicatiebeheer
Documentbeheer
8x8 X Series
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Voicemail
AWS CloudFormation
Functies met hoogste beoordeling
Kostenbeheer
Multicloudbeheer
Toegangsopties/machtigingen

Reviews over Genesys Cloud CX

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
3,9
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gurvinder
Gurvinder
Internet judge in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

"Best cloud solution tool"

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I have very good experience with this awsome platform. I'm totally satisfied with this.

Pluspunten:

Simple interface. Easy for all users on phone. It can be attach with others easily. This is very user-friendly . This comes with new feature regularly.

Minpunten:

Good for solving all cloud problem in no time.

Russell
Infrastructure Specialist in Ierland
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Journeys begin at Home.

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Customer experience is improved and and marketing is working better.

Pluspunten:

Remediating our on premise legacy aging PBX & Call recording suites of applications and hardware.

Minpunten:

Some of the integration points were weaker and more difficult than the Genesys Connect solution, as GC was getting up to speed 2 years ago.

Geverifieerde reviewer
Senior Systems Engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best on premise to cloud transformation of contact center application

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Over 1.6 years of experience in Genesys cloud. Also worked with Amazon connect but the most user-friendly and easy-to-use Genesys is the preferable one.

Pluspunten:

Genesys cloud has both architect and agent desktops it depends on the license. It is easy to build and test the flow. Scheduling and agent desktop view is best to experience. Inbound, outbound, Bot flow, Web messaging, Secure flow and email, etc. its like omnichannel supporting

Minpunten:

Still, there is a lag on the architect's side. Example: Genesys support only limited languages so other than the non-supported language we have to select Google TTS. Sometimes it doesn't work properly

Geverifieerde reviewer
Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not a Big Fan

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, my experience with this software is mostly negative and I don't know if I'd recommend it to other companies who are looking for a reliable piece of software they can use everyday.

Pluspunten:

Once you are familiar with the best way to search for calls and how to utilize a call page to get information then the software is easy enough to use. In terms of profile information for agents it works well. I think the Queue activity is a good function of the software and allows me to monitor the status of inbound calls easily enogh.

Minpunten:

I feel like I get inaccurate info with this product. For instance, the duration of calls is never accurate (I mean never). Many times the agent who actually conducts the call does not appear on the list when searching for a call and the timeline can be inaccurate too (not all the time though). My main issue with Purecloud's system is just how often it crashes. I rely on this system daily in order to monitor my agents and I will sometimes need to quickly jump into a call in order to gather info, only to ve given a message that the call data could nto be loaded. I may be understanding if this is the case for a call that JUST ended, but when it's a call from days ago then we have a problem.

Reactie Genesys

4 jaar geleden

Thank you for sharing your experiences of using PureCloud and I'm sorry you have had some issues. We cannot contact you directly as you have posted anonymously but we really would like to connect to drill down further into the points you have highlighted and see what can be done to improve matters. Please contact me directly at [email protected] (Director of Customer Marketing) and I will be happy to escalate your issues. Thanks, Lara Booth

Hao
CTI and Reporting Program Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Genesys Cloud CX Does Not Disappoint!

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

Our contact center infrastructure is complex. Genesys Cloud CX integrates with existing legacy applications and is used by agents in several divisions within our organization.

Minpunten:

Chat bot was not easy to develop and deploy as we would like. Also, Genesys Cloud CX out-of-box reporting and dashboard is robust, but reports are limited to a certain number of rows.