Wat is Genesys Cloud CX?

PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel.

Wie gebruikt Genesys Cloud CX?

PureCloud is voor iedereen! Progressieve IT- en contactcenteractiviteiten die de voorkeur geven aan een snelle, alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters.

Waar kan Genesys Cloud CX worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Genesys
  • Gevestigd in Daly City, VS
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 49 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 11 andere

Over de leverancier

  • Genesys
  • Gevestigd in Daly City, VS
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 49 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 11 andere

Video's en afbeeldingen van Genesys Cloud CX

Genesys Cloud CX Software - 1
Genesys Cloud CX Software - 2
Genesys Cloud CX Software - 3
Genesys Cloud CX Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Genesys Cloud CX Software - 1
Genesys Cloud CX Software - 2
Genesys Cloud CX Software - 3
Genesys Cloud CX Software - 4

Vergelijk de kosten van Genesys Cloud CX met soortgelijke producten

Genesys Cloud CX

US$ 75,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Genesys Cloud CX

  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Coachingtools voor medewerkers
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online spraakoverdracht
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsbeheer
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • SIP-trunking
  • Samenwerkingstools
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Genesys Cloud CX

A pioneer in the customer experience (CX) market, the company caters to the needs of more than 250 large enterprise clients in over 100
Gives visibility to operations to improve back-office quality, productivity and process consistency and reduce costs.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Model and provision all your cloud infrastructure resources.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
ClickMeeting is een browsergebaseerd en functierijk webconferentieplatform, speciaal bedoeld voor drukke professionals om elkaar online te ontmoeten en te werken. Meer informatie over ClickMeeting
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.

Reviews over Genesys Cloud CX

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
3,9
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Matthew
Matthew
Communications Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

99% Sunny and Hot with the odd occasional downpour

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: The overall experience we have had is a great one with a few niggles I would say to describe the downsides. The main experience moving past the building and testing stage into full BAU was another great experience as the support during the early stages was nothing less than exemplary. The issues that abounded with our previous dialler software supplier have now been remedied by our decision to align our business with the Genesys product Purecloud. We are now investing our time and efforts to implement Pureclouds growing functionality to unify our communications Chat, Email, SMS and Social and integrate these with the voice channel to improve the customer journey everytime they wish to communicate with us.

Pluspunten:

The ease of use when building the infrastructure to run all the different brands and departments here at Grove & Dean, the stability of the Platform as we are open 24/7 and have only a small team in support of the system. The ease of use, for the agent with the simple yet full featured agent interface and desktop environment. The roll out of new features or improvement of existing ones, the visionary updates from the Genesys senior team and the ability for the users to influence the shape of the platform through the ideas Lab and the fact that they "LISTEN" to the users. Lastly, which is not really a software benefit, the community of users that are sharing their experiences for the greater good for all.

Minpunten:

The support post "LIVE" - Processes too long, lack of knowledge and experience in the first line support team, no immediacy, solutions not always valid and some of the Self Service referral techniques support attempt to use to justify their solutions.

Osman
Líder de proyectos in Honduras
Bankwezen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

¡Una plataforma orientada a la experiencia!

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Excelente plataforma. Flexible, permite movilidad y adaptabilidad a las necesidades de una organización.

Pluspunten:

Probablemente mi mejor experiencia ha sido con IVR-Architect

Minpunten:

Compartir pantalla, ya que únicamente la experimentamos en video llamada.

Geverifieerde reviewer
Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not a Big Fan

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, my experience with this software is mostly negative and I don't know if I'd recommend it to other companies who are looking for a reliable piece of software they can use everyday.

Pluspunten:

Once you are familiar with the best way to search for calls and how to utilize a call page to get information then the software is easy enough to use. In terms of profile information for agents it works well. I think the Queue activity is a good function of the software and allows me to monitor the status of inbound calls easily enogh.

Minpunten:

I feel like I get inaccurate info with this product. For instance, the duration of calls is never accurate (I mean never). Many times the agent who actually conducts the call does not appear on the list when searching for a call and the timeline can be inaccurate too (not all the time though). My main issue with Purecloud's system is just how often it crashes. I rely on this system daily in order to monitor my agents and I will sometimes need to quickly jump into a call in order to gather info, only to ve given a message that the call data could nto be loaded. I may be understanding if this is the case for a call that JUST ended, but when it's a call from days ago then we have a problem.

Reactie Genesys

4 jaar geleden

Thank you for sharing your experiences of using PureCloud and I'm sorry you have had some issues. We cannot contact you directly as you have posted anonymously but we really would like to connect to drill down further into the points you have highlighted and see what can be done to improve matters. Please contact me directly at [email protected] (Director of Customer Marketing) and I will be happy to escalate your issues. Thanks, Lara Booth

Russell
Infrastructure Specialist in Ierland
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Journeys begin at Home.

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Customer experience is improved and and marketing is working better.

Pluspunten:

Remediating our on premise legacy aging PBX & Call recording suites of applications and hardware.

Minpunten:

Some of the integration points were weaker and more difficult than the Genesys Connect solution, as GC was getting up to speed 2 years ago.

Murat
Murat
System Analyst in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Genesys Pure Cloud

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It is easy to use this product it is like a rock

Minpunten:

Price policies are not flexible and scalable.