Wat is Genesys Cloud CX?

PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel.

Wie gebruikt Genesys Cloud CX?

PureCloud is voor iedereen! Progressieve IT- en contactcenteractiviteiten die de voorkeur geven aan een snelle, alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters.

Genesys Cloud CX Software - 1
Genesys Cloud CX Software - 2
Genesys Cloud CX Software - 3
Genesys Cloud CX Software - 4

Twijfels over Genesys Cloud CX? Vergelijk met een populair alternatief

Genesys Cloud CX

Genesys Cloud CX

4,3 (186)
US$ 75,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
150
11
4,3 (186)
4,1 (186)
3,9 (186)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 0,01
Gratis versie
Gratis proefversie
82
7
4,2 (407)
4,3 (407)
4,2 (407)

Andere goede alternatieven voor Genesys Cloud CX

Twilio
Functies met hoogste beoordeling
Geplande berichtgeving
Massa-sms
Personalisatie van berichten
Cisco Jabber
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Realtime chatten
Videovergaderen
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Controle van oproepen
Rapportage en analyse
Avaya UCaaS
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Geautomatiseerde routing
Rapportage en analyse
Microsoft Teams
Functies met hoogste beoordeling
Realtime chatten
Scherm delen
Videovergaderen
Cisco AnyConnect
Functies met hoogste beoordeling
Reactie op dreigingen
Toegang en controle op afstand
Verificatie/authenticatie
Twilio Flex
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Interactie bijhouden
Rapportage en analyse
Kustomer
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Live chatten
Wachtrijbeheer
Webex
Functies met hoogste beoordeling
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen

Reviews over Genesys Cloud CX

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
3,9
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Selim
Selim
Inside Sales Specialist in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

One of the best in the business

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very happy with it, really worth the money.

Pluspunten:

Very easy to use, master of unified communications. Easy to deploy and helps improve sales, provide better customer experience and track agent performance & share feedback with the team

Minpunten:

It's one of the most popular solutions for customer experience, so it's expensive.

Nafees
MSE in VS
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Software

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Its been a great experience and business is really happy so far.

Pluspunten:

Great feature filled product with most of the bells and whistles you need to run contact center and meet your customer needs. Access from anywhere

Minpunten:

WFM and WEM needs little more lift to compete with industry leaders

Danny
Resource Lead in VK
Nutsbedrijven, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Genesys Cloud CX it could be better.

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: The Realtime & reporting aspect of Genesys Cloud CX is an improvement from previous versions.

Pluspunten:

The new drag and drop feature was a welcomed addition, this allows quick & easy updated for singular exceptions.

Minpunten:

Lack of features from previous versions. These range from being unable to add multiple exceptions into a full schedule for all agents selected to not having a meeting scheduler built in, in a contact centre of more than 5000 agents & having to manually add individual exceptions to be spread out across a week is a tiring task.

Nicholas
UC Engineer / Developer in VS
Detailhandel, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Pleasantly Satisfied with Genesys Cloud CX

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: We have has a positive experience with Genesys from a technical perspective.

Pluspunten:

This system have massive potential for customization and reasonable API coverage.

Minpunten:

The post sale support is not the best, we often need struggle to bring Engineers up to speed before they can troubleshoot issues.

Diana
Engineer in VS
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Genesys Cloud CX review

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: less hardware print in our data centers. A lot more ease of use for our end users. Integrations from 3rd parties with Genesys. API driven.

Pluspunten:

the ease of use from Engineering, administration, and end user perspective. Also, all omnichannel offered in one UI.

Minpunten:

most of the time support. It can take some time to get them on the same page with you regarding concerns or issues.