Wat is MNprogram?

MNprogram is a comprehensive management software for offices. We offer a personalized service with unlimited support at no additional cost. More than 80,000 users and 98% of positive opinions make us market leaders. Digitize your company and manage it online from your PC, Tablet or Smartphone. Control databases, history, documents, agenda, billing, accounting, mail, tasks, communications, time control and many more features in a single tool.

Wie gebruikt MNprogram?

Lawyers, solicitors, consultants, clinics, dentists, centres, training, nursery schools, architects, engineers, consultants, NGOs and cleaning services.

Waar kan MNprogram worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal)

Over de leverancier

  • MNprogram
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Spaans

Over de leverancier

  • MNprogram
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Spaans

Video's en afbeeldingen van MNprogram

MNprogram Software - 1
MNprogram Software - 2
MNprogram Software - 3
MNprogram Software - 4
MNprogram Software - 5
Nog 6 andere bekijken
MNprogram-video
MNprogram Software - 1
MNprogram Software - 2
MNprogram Software - 3
MNprogram Software - 4
MNprogram Software - 5

Vergelijk de kosten van MNprogram met soortgelijke producten

MNprogram

€ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 340,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van MNprogram

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Artsenbeheer
  • Beeldvorming en röntgenstraling
  • Behandelingsschema
  • Beheer van claims
  • Beheer van financiële steun
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beoordelingsbeheer
  • Bestanden delen
  • Betalingen verwerken
  • Bevestiging van inschrijving
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Cijferlijst
  • Communicatiebeheer
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Crediteuren
  • Curriculumbeheer
  • Curvescores
  • Dashboard voor docenten
  • Debiteuren
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • EMR/EHR
  • Elektronische recepten
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Fondsadministratie
  • Formulariumbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gewogen berekening van opdrachten
  • Geïndividualiseerde beoordelingen
  • Grafieken maken
  • Groepsregeistratie
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inschrijving/onboarding
  • Intake van patiënten
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klasenoverzicht
  • Klaslokaalbeheer
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Klassenbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwalificatieberekeningen
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Lessenplanning
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Medicatiegeschiedenis
  • Medicatiemeldingen/-waarschuwingen
  • Medische facturering
  • Multi-specialisten
  • Online betalingen
  • Online kalender
  • Online registratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Patiëntplanning
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor ouders
  • Portal voor ouders en studenten
  • Portal voor patiënten
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Rapportkaarten
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Self check-in/check-out
  • Slepen en neerzetten
  • Studentenbeheer
  • Studenteninformatie/dossiers
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verlenging van voorschriften
  • Versiebheer
  • Vertrouwensadministratie
  • Voor juridische deskundigen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtlijstbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor MNprogram

Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor fitnessstudio's.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
OpenEduCat is een uitgebreide open source ERP.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Beheer en laat je bedrijf groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding. Meer informatie over vcita
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Smart childcare and school software that saves teachers and managers up to 10 hours a week out of their administrative work.

Reviews over MNprogram

Gemiddelde score

In totaal
3,0 (6)
Gebruiksgemak
3,0 (6)
Klantenservice
2,7 (6)
Functies
3,2 (6)
Waar voor je geld
3,0 (6)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
33%
4
17%
2
17%
1
33%
Javier A.
Manager in Spanje
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

El compañero ideal

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Todo el sistema de administración de empleados y clientes

Pluspunten:

Hoy en día poder disponer de un software totalmente adaptado a tu negocio y con un servicio de atención al cliente es crucial para todos aquellos negocios que dependemos de un CRM o ERP para mover nuestros servicios a diario.

Minpunten:

La curva de aprendizaje, aunque es sencillo de manejar al tener tantas opciones los primeros dos meses vas descubriendo cosas a diario.

Jose C.
CEO in Spanje
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excelente producto

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: El servicio de soporte es espectacular. Hablas directamente con una persona y no te cuelgan el teléfono hasta que tu problema se haya resuelto.

Pluspunten:

Lo completo que es. Tiene todo lo que necesitamos para trabajar, desde módulos genéricos como la agenda hasta módulos muy específicos esenciales para nuestro sector. Otra cosa que me ha gustado es el módulo de RPA, nos ha permitido automatizar un montón de tareas y liberar tiempo para poder dedicarlo a atender mejor a nuestros clientes.

Minpunten:

Es fundamental contar con el apoyo del equipo de puesta en marcha de MN. El producto es muy parametrizable, y aunque viene preparado para trabajar desde el primer día, sin la ayuda de nuestra asesora nos hubiésemos perdido características muy interesantes.

Eugenio C.
Professor in Spanje
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

it works if it fits your needs because they will not configure anything

2,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: it is very good for a company that need the tool as it is with no modification.

Pluspunten:

the price because it is cheaper, it includes accounting and leads tracking included automatically from the online form on the web.

Minpunten:

the accounting period can not be edited, the form can not be edited the name or number of fields, then it is useless.

Roger R.
Freelance in Spanje
Telecommunicatie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Buen funcionamiento en su funcion estandard

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Lo recomendaria para empresas que no necesiten un software a medida.

Pluspunten:

Precio atractivo, instalación y puesta en marcha rápida.

Minpunten:

El principal problema es la falta de personalización y customizaciñon. Por ejemplo, formularios

Manuel G.
EMPRESARIO in Spanje
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Estafadores

1,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Pésima en nuestros 42 años que llevamos en el sector dental es el peor proveedor que hemos tenido. Pues nunca nos ha pasado que un proveedor no te preste el servicio contratado y se quede con el dinero

Pluspunten:

Nos cobraron el programa para instalarlo en un servidor que compramos según sus indicaciones, para el funcionamiento multi clínica y luego el programa no lo tenían preparado para ello y no nos devolvieron el dinero. Estuvimos con ellos peleando 3 meses sin ningún resultado.

Minpunten:

Cuando nos lo instalaron no funcionaba y las personas del servicio de atención al cliente carecían de formación.