SAP Business One

Wie gebruikt SAP Business One?

SAP Business One is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven die actief zijn in consumentenproducten, industriële machines en componenten, professionele dienstverlening, detailhandel en meer.

Wat is SAP Business One?

SAP Business One is ontworpen voor al uw behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. De applicatie biedt een betaalbare manier om uw hele bedrijf te beheren, van boekhouding en financiën, inkoop, voorraad, verkoop en klantrelaties, en projectmanagement tot operations en HR. SAP Business One helpt u processen te stroomlijnen en meer inzicht te krijgen in uw bedrijf om zo winstgevende groei te stimuleren. Laat ons vandaag de kosten voor uw bedrijf berekenen!

SAP Business One - Details

SAP

https://www.sap.com/france/

SAP Business One-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb

SAP Business One - prijsoverzicht

SAP Business One heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

SAP Business One - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van SAP Business One

  • Accountancybedrijven
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporders
  • Nonprofits
  • Onkosten bijhouden
  • Overheidsinstellingen
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's

  • CRM
  • CRM
  • Factureren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Business management software

  • Import- en exportbeheer
  • Import- en exportbeheer
  • Inkoop
  • Inkoop
  • Magazijnbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderbeheer
  • Retourbeheer
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes / RFID
  • Streepjescodes / RFID
  • Verkoopprognose
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Distributiesoftware

  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • CRM
  • CRM
  • Distributiebeheer
  • Distributiebeheer
  • Financieel beheer
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • HR-beheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en analyse
  • Supply-chainbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van ERP-systemen

  • 3PL-beheer
  • CRM
  • Cross-docking
  • Leveranciersbeheer
  • Orderbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Transportbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Logistieke software

  • Backorderbeheer
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Bestellingen bijhouden
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Retourbeheer
  • Terugkerende orders
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Order management systemen

  • ERP
  • ERP
  • Inkooporderbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie in de administratie
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsbeheer
  • MES
  • MES
  • Offertes
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en analyse
  • Veiligheidsbeheer
  • Veiligheidsbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Vervoersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Productiesoftware

  • Import- en exportbeheer
  • Import- en exportbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Orders afhandelen
  • Orders afhandelen
  • Sales- en operationsplanning
  • Sales- en operationsplanning
  • Transportbeheer
  • Transportbeheer
  • Uitwisseling van elektronische gegevens
  • Uitwisseling van elektronische gegevens
  • Vervoersbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vraagplanning
  • Vraagplanning

Bekijk de volledige lijst van Supply chain management software

  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Kitting
  • Kitting
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele toegang
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Productidentificatie
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Voorraadbeheer software

  • 3PL-beheer
  • Inkoop
  • Kwaliteitsbeheer
  • Multilocatie
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • Realtime synchronisatie
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van WMS-systemen

SAP Business One alternatieven

Meer alternatieven voor SAP Business One

Reviews van SAP Business One

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 3,8
Klantenservice 4
Functies 4,3
Waar voor je geld 3,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Rom rulida -.
Marketing Funnel Specialist
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2018

"Easy to use with almost complete functionality"

Opmerkingen: Easy-to-use ERP System with not-so-complicated functionalities.

Pluspunten: SAP Business One is an ERP System that is designed for Small and Medium Entities. With a highly interactive Graphical User Interface (GUI), it allows users to easily navigate the system within a few minutes of using it. Another good feature of SAP Business One is how it divided the different business functions by modules which allow a point-and-click capability to users. Unlike its more complex counterpart, SAP All-in-One, SAP Business One removed the need to use T-codes which is a huge advantage for users who are not particular in memorizing hundreds of codes to process transactions. With that in mind, SAP Business One still covers almost all of the fundamental business process of entities along with the capability to be customized using Table and Fields Management Queries.

Minpunten: Considering that it is an ERP Software, the adaption of Generally Accepted Accounting Principles is not fully maximized. Users that are particular in accounting might notice that some of the journal entries are not in accordance with the applicable standard in their country. This is due to the fact that there's only a limited option when it comes to the Chart of Account to be used as well as the customization of accounts.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2018
Geverifieerde reviewer
DevOps
Biotechnologie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020

"The best RP in the market"

Opmerkingen: I was the Admin that set up this software in a small business (up to 50 persons) and I don't have any issues with the software, I program some modules apart and connected it to SAP BO without problems

Pluspunten: This is an easy to use ERP, cheap and designed accordingly to small business (10 - 100 peoples) without any problems, Is a low-cost efficient software.

Minpunten: It is a little bit difficult to understand it at the beginning, but when you familiarize yourself with the System all is good with it. Has a few issues with the 10.0 Desktop version

Antwoord van de leverancier

van eNoah op 24-2-2020

Great. Thanks for the positive feedback.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020
Geverifieerde reviewer
Manager
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-9-2020

"Expandable ERP application for growing SMEs"

Opmerkingen: We now have a centralised platform where all resources are streamlined in our organisation: logistics, accounting, service, ...

Pluspunten: - Possibility to make your own addons to customize the ERP program.
- Drill down arrow buttons are very user friendly

Minpunten: - Steep learning curve, difficult to implement this is a very small SME
- support via local partner is not always fast

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-9-2020
Geverifieerde reviewer
Coordinador de tesorería
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-7-2018

"Overall my experience has been good but I would expect much more from this software"

Pluspunten: I usually use the bank management module is very friendly when creating seats and visualize movements in bank, to register suppliers or customers is great because it links the information of the RIF directly with the seniat platform so there is no error at the time of creating a new client, what I like about the system is that it is not integrated like others that have an administrative system and another accounting system that has it all in one single and at the moment of making a record they can be visualized in the reports .

Minpunten: What I liked the least about this software is that it does not have the necessary support by the company that implements the system, they do not have timely answers to some questions which makes it difficult to work, on the other hand when creating seats if There was an error in the project if you let the change, however, the same thing does not happen with the distribution rule. I feel that it should not happen because it does not cause more impact, as it would be to modify the amount and / or the date of the seat.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-7-2018
Victoria L.
Admin
Vervoer/over de weg/per spoor, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-9-2020

"Wonderful Upgrade in Performance"

Opmerkingen: The customer service team has been responsive and timely in fixing most of our issues. They do charge for things that one would think would come as part of the set up package, such as working out kinks after go-live.

Pluspunten: We switched from Quickbooks to this system. It is easier to track documents, provides more legitimacy (nothing can be deleted, thus bookkeeping is far more reliable), and allows tracking of changes of documents by user so I can easily look at a document and see every person who has made changes and what they were.

Minpunten: Searching for business partners (customers, vendors) is not as fluid as I'd like. You have to go into a couple different screens to see a full list or do a search but nothing is immediately visible. When saving documents (invoices, sales orders, etc) if two people are creating at the same time there is no warning as to who gets the document number, so you have to double check your number after saving; it is inconvenient.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-9-2020