Wat is Superchat?

Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. The messaging platform helps businesses from across different industries create unique customer experiences. Our unified inbox combines the essential channels in one software. Besides a unified inbox, Superchat makes messenger marketing accessible for businesses of all sizes. Send out personalized WhatsApp newsletters that are ultimately GDPR compliant and tailored to your target group.

Wie gebruikt Superchat?

Superchat can be used by any company, regardless of the industry in which it operates.

Waar kan Superchat worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • SuperX
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 49 andere

Talen

Duits, Engels

Over de leverancier

  • SuperX
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 49 andere

Talen

Duits, Engels

Video's en afbeeldingen van Superchat

Superchat Software - 1
Nog 1 bekijken

Vergelijk de kosten van Superchat met soortgelijke producten

Superchat

€ 89,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
(0)
US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Superchat

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • E-mailbeheer
  • Personalisatie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Superchat

Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Voice, chat, email, sms and payment, all of your customer interactions managed from one single omnichannel platform, 100% cloud.
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Een economisch en uitgebreid platform met CRM, ERP, HCM (Human Capital Management), projectmanagement en helpdesk met ingebouwde integraties.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
De all-in Automotive Messaging Software die autodealers met hun klanten verbindt.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com

Reviews over Superchat

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
81%
4
19%
Geverifieerde reviewer
CEO in Indonesië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Super Inbox System

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Einfache Bedienung, WhatsApp Integration

Minpunten:

E-Mail Schnittstelle, Abruf bestehender Mails

Dominik
Inhaber in Duitsland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Rundum Perfekt: Super Software und Top Team

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Schnelle Integration, fehlende Funktionen wurden sehr schnell umgesetzt.

Minpunten:

Bei Superchat gibt es keine Nachteile. Jede Frage oder Problem wird umgehend gelöst, nach dem Prinzip: Es gibt keine Probleme, sondern nur Lösungen :-)

Thomas
Geschäftsführer in Duitsland
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Revolution in unserer Kundenkommunikation

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Unser Kommunikationstool Nr. 1 - Ich kann mir ein Leben ohne nicht mehr vorstellen.

Pluspunten:

Ich kann unsere Unternehmenskommunikation mit Kunden, aber auch intern ohne SC nicht mehr vorstellen. Schneller Transport von Anliegen, unsere Kunden und Bearbeitung von allen Mitarbeitern. Notizen in Chats und jetzt neu auch Automatisierung mit Zapier. Ich halte gerade bei unseren Mitarbeitern die SC auf Ihrem privaten Handy nutzen (freiwillig) die Kundendaten getrennt vom privaten Telefonbuch. Ich kann Kunden bequem importieren und und und... Uns erspart SC viel Zeit und damit Geld.

Minpunten:

Das es die Software erst seit 2021 gibt.

Torsten
Verwaltungsangestellter in Duitsland
Animatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Verwaltung

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Gut...weiter machen!

Pluspunten:

Das alle Kontaktaufnahmen über unsere Kanäle gebündel in den Superchat zusammen kommen.

Minpunten:

Noch nicht komplett ausgereift, einzelne features wären noch toll

Frédéric
Kommunikationsfachwirt (VWA) in Duitsland
Chemicaliën, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Ein Mehrwert für den Kundendialog

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Ein absolut unvermeidbare Anwendung zur Steigerung der Kundenkommunikation. Man steigert das Servicelevel und steht somit viel enger im Austausch mit den Kunden.

Pluspunten:

Die Software ist einfach zu verstehen und zu nutzen. Es bindet die wichtigsten Kanäle ein. Dadurch lässt sich das Serviceniveau um ein vielfaches steigern. Die Kommunikation zum Kunden ist einfacher und schneller. Es werden immer wieder Funktionen verbessert und neue implementiert. Besonders die Funktion der Bewertungen ist grandios!

Minpunten:

Die Kommunikation im Team müsste noch in der Software optimiert werden!