Wie gebruikt Halo Service Desk?

Bij uitstek geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar een middelgrote ITIL-conforme servicedeskoplossing.

Wat is Halo Service Desk?

Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften.

Halo Service Desk - Details

Halo Service Solutions

https://haloitsm.com/

Opgericht in 1994

Halo Service Desk Software - 1
Halo Service Desk Software - 2
Halo Service Desk Software - 3
Halo Service Desk Software - 4
Halo Service Desk Software - 5
Halo Service Desk Software - 1 - thumbnail
Halo Service Desk Software - 2 - thumbnail
Halo Service Desk Software - 3 - thumbnail
Halo Service Desk Software - 4 - thumbnail
Halo Service Desk Software - 5 - thumbnail

Halo Service Desk - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Halo Service Desk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Halo Service Desk heeft een betaalde versie vanaf £ 29,00/maand.


Beginprijs

£ 29,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Halo Service Desk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)
  • Chromebook (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Halo Service Desk

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditing van problemen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configureerbare workflow
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Helpdeskbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Markeren
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Issue tracking software

Halo Service Desk alternatieven

Meer alternatieven voor Halo Service Desk

Reviews van Halo Service Desk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,9
Klantenservice 5
Functies 4,9
Waar voor je geld 4,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Dennis S.
Quality Management Representative
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2020

"Super Support tool and team"

Opmerkingen: Extremely exciting, every time i check on their release notes to see any new feature that they may have released in their continuous releases.

Pluspunten: The Software has evolved over years to suit business needs across various business lines and it has blended very well, excelling unbelievably. I enjoy their support especially the feeling that you are the only customer they have. Keep up Halo, the sky is the limit.

Minpunten: The recent re branding majored a lot on Red i prefer blue for service to maintain the cool ambience in the tool.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2020
Stuart B.
Technical Director
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2019

"Hands down the best helpdesk system available"

Opmerkingen: The staff at NetHelpDesk are extremely pleasant to deal. They all know their stuff and treat you as if you're their only customer. Nothing ever seems too much trouble. Implementing the system can require more planning that some off the shelf products, as there are so many features and links between different areas. You could implement the system yourself but we wanted to ensure we got it 100% right so we paid for consultancy and it was worth every penny.

Pluspunten: Fast. Flexible. Reliable. Feature rich. Always evolving. Value for money. Easy to use. Having worked in IT for almost 30 years I've used plenty of IT Helpdesk systems. In the past 10 years our company has reviewed and tested around 25 helpdesk systems and in my opinion nothing currently comes close to NetHelpDesk. I would highly recommend the company and the product.

Minpunten: Not all features in the windows version have ported to the web version yet but we're seeing features added regularly. The mobile app isn't great but the web version works so well I don't really need the app - although I have heard that a new app is being developed.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2019
Carlos H.
Director
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2017

"NetHelpDesk review"

Opmerkingen: Thanks to NetHelpDesk and their staff we have been able to organize our software support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians as well as our clients and has become a vital part of our operations. Please keep up the good work!

Pluspunten: Excellent price-point. Excellent support team. NetHelpDesk helps our support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians and clients.

Minpunten: I have nothing negative to say about this product

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2017
John C.
Head of IT
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2016

"NetHelpDesk Software"

Opmerkingen: We trialled NetHelpDesk software after using Hornbill for sometime but disliked the overhaul changes they made so looked into changing our IT service desk Software. We came across NetHelpDesk and began their trial that you can sign up for on their website. We were quickly impressed at how helpful they were in getting in contact with us and making sure that our requirements could be met. We tried a few other software's but ultimatly we went with NetHelpDesk because of their value for money compared to some other pricier software and most importantly the personal feel to every interaction with them throughout the whole process from making sure the trial was going well, through the implementation phase and the support we have received afterwards.
We have even more recently implemented the software across 3 other departments, its not just for IT help desks which makes things a lot easier for all our departments keeping our information in one place.

Pluspunten: the support staff and ease of use

Minpunten: we didn't start using it sooner

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2016
Wojciech M.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020

"Best help desk software !"

Opmerkingen: We are using this software since 2014, we started with Windows app version and moved to web solution. The support is great, we were never left alone with any problem. We decided to choose NHD from many others solutions and it was good shot !

Pluspunten: The Halo service desk gives us ability to have full view for all actions done by our technicians.

Minpunten: Nothing, it's just working ! There is nothing that I can write wrong about Halo.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020