Wat is NOLA?

Het alles-in-één platform geeft je de middelen om te communiceren op het kanaal naar keuze van je klant, agenten en klanten beter te beheren, en de concurrentie voor te blijven. Ook hier is NOLA gebouwd om een probleem binnen de eigen netwerken op te lossen. Het systeem is getest en bewezen, dus er is geen risico op overstappen. Blijf op één lijn met je klanten met één krachtig platform: alle kanalen zijn verenigd in plaats van geïsoleerd.

Wie gebruikt NOLA?

Voor alle bedrijven Hyperfocus-sectoren: -callcenters - BPO's - transport - collectiebureaus - financiën Het alles-in-één platform stelt je in staat om te communiceren via het kanaal naar keuze van je klant.

Waar kan NOLA worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Chromebook (desktop)

Over de leverancier

  • NOLA AUTOMATION
  • Gevestigd in Eagle, VS
  • Opgericht in 2019
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Duitsland, Frankrijk, Ierland, India en nog 6 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • NOLA AUTOMATION
  • Gevestigd in Eagle, VS
  • Opgericht in 2019
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Duitsland, Frankrijk, Ierland, India en nog 6 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van NOLA

NOLA Software - 1
Nog 2 andere bekijken
NOLA-video
NOLA Software - 1

Vergelijk de kosten van NOLA met soortgelijke producten

US$ 0,03
Gratis versie
Gratis proef
US$ 39,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van NOLA

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Beller-ID
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • IVR en spraakherkenning
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Multifactor authenticatie
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Pipelinebeheer
  • Predictief kiezen
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Telefoongesprekken plannen
  • Toegangsbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiebeheer
  • Verzamelingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Wachtwoordbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor NOLA

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize sales, marketing and communication better.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.

Reviews over NOLA

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
25%
Roger M.
Co-Owner in VS
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

All in One platform

5 vorig jaar

Opmerkingen: All I can say is you must try this to see how your business can change.

Pluspunten:

I love NOLA we can email, SMS, dial and voice drop, and more all in one platform. The ease of use and my collectors love it in 33 years NEVER have I used such a product that has all in one product. I can do more with less $ and the pricing has blown my prior platform to shame. I was shy trying it until we used it and then the income changed almost instantly. The collectors love it the most because it's easy for them to use and text and email debtors. You got to try this!

Minpunten:

No downside whatsoever. I have no downside to this product.

Jordan S.
Owner in VS
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Revolutionary

5 vorig jaar

Opmerkingen: Highly recommend

Pluspunten:

Ease of uploading accounts and the integration with the excel files from simplicity. Can upload a campaign in under 10 minutes.

Minpunten:

Although changes were made about the progress of the campaign. I still have trouble understanding how much of it is left.

Geverifieerde reviewer
Consultant in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Most affordable software which help your business to grow

4 11 maanden geleden

Opmerkingen: Overall it is a most affordable software so you can use it for small business as well because it has all the function which required like call recording , call monitoring and so on.

Pluspunten:

With the help of this software you can monitor call , record it and analyze it and also use it for future reference. This software is best for service industry and BPO/KPO . This software is cloud base but you can also use it on any desktop (Linux, Mac etc).This software is affordable and easy to use with 24*7 technical assistance on phone , email.

Minpunten:

We can't access it on phone so if they launch mobile version as well so I think it will become perfect.

James g H.
Ceo in VS
Omroepen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

The best for the market

5 vorig jaar

Opmerkingen: My experience has been great it’s a great software and can’t wait to see the future of it

Pluspunten:

This platform is very easy to use and I like that I can upload CVS contacts and everything is placed in its right format it’s been very easy for me to contact clients and customers.

Minpunten:

I would like to be able to video conference