Pypestream

Wie gebruikt Pypestream?

Large enterprises with high customer communication volume in the following industries: Streaming & Wireless, FinServ, Healthcare, Travel, Insurance, and Direct-to-Consumer/e-Commerce

Wat is Pypestream?

**For Large Enterprise Only Due to High Demand** Pypestream is conversational AI built for scale. Built to usher the customer-centric enterprise into the digital age with "always-on" automation. No more big call centers, no more single-task chatbots, no more embarrassing NPS scores and no more cobbling together tech from multiple vendors. Pypestream elevates CX with an all-in-one cloud messaging platform backed by military-grade security and a patented carrier purpose-built to handle any volume.

Pypestream - Details

Pypestream

http://www.pypestream.com

Opgericht in 2015

Pypestream-video
Play
-thumb
-thumb

Pypestream - prijsoverzicht

Pypestream heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Pypestream deployment and support

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Pypestream

  • Chatbot
  • Predictieve analyse
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Virtuele persoonlijke assistent (VPA)
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor eCommerce
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop

Bekijk de volledige lijst van AI-software

  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Intentieherkenning
  • Live chatten
  • Rapportage en analyse
  • Sentimentanalyse
  • Spraakherkenning
  • Spraaksynthese
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Vooraf geconfigureerde bot

Bekijk de volledige lijst van Chatbot software

  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Callcenter
  • Chatten / messaging
  • Faxbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren

Bekijk de volledige lijst van Cloud communicatie platform software

  • Agent-interface
  • Automatische nummerkiezer
  • Chatbot
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Wachtrijbeheer

Bekijk de volledige lijst van Contactcenter software

  • Afspraakplanning
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mail automatisering
  • Groepsberichten
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Mobiele berichtgeving
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Productaanbevelingen
  • Videochat

Bekijk de volledige lijst van Conversationele marketing software

  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer engagement software

  • Analyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Dashboard
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback

Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Patiëntbetrokkenheid
  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Zorgplanbeheer

Bekijk de volledige lijst van Patiënt engagement software

Pypestream alternatieven

Meer alternatieven voor Pypestream

Reviews van Pypestream

Read all reviews

Overall rating

4,7/5

Average score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 5
Functies 4,6
Waar voor je geld 4,9

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Schrijf een review!
Carl M.
Director, advanced analytics & AI
Horeca, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-7-2020

"Great capabilities coupled with the right roadmap"

Opmerkingen: Great experience

Pluspunten: We began our journey with Pypestream before many of the advanced features were GA. Once live, the services team guided us through a quick and easy migration, promoting our capabilities from keyword based scripting to advanced NLU. The results were great and I was impressed with the painless process as very little training data was needed. Great product and extremely knowledgeable practitioners at Pypestream. Additionally, the OOTB call center experience was top notch and exactly what we needed.

Minpunten: At the time we began with Pypestream, a developer UI did not exist. Working in files required a bit of a learning curve for my team. During our engagement we partnered with Pypestream to design an intuitive UX. I’m eager to see what has been developed.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-7-2020
Satya M.
Senior Fullstack engineer
Verzekeringen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2020

"Pypestream use"

Opmerkingen: Excellent

Pluspunten: Easy to use and easy to develop.
Easy to integrate with any apps.

Minpunten: Browser specific sometimes.
Cookies and session related issues

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2020
Geverifieerde reviewer
IT Manager
Consumentengoederen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-7-2020

"Sleek User Experience, easy to deploy for business users and citizen development"

Opmerkingen: All interactions with Pypestream team members have been great, their customer success team go above and beyond to ensure the success of Pypestream deployments.

Pluspunten: Easy to build out a basic bot, good resources and documentation about general features, knowledgeable and helpful staff. Quick to deploy and easy to get non technical users started on developing. Proactive team who are interested in new feature requests and helping make the software more user friendly.

Minpunten: Difficult to control access and no current ability to control publishing new chatbots, so any developer in our company could publish to any Pypestream chatbot. Not very comprehensive reporting/analytics functionalities out of the box but this is improving over time

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-7-2020
Jacqui D.
Senior Analyst, Conversational AI
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020

"Flexible, highly customizable product with stellar support team"

Opmerkingen: Overall, working with Pypestream has been a great experience. The team has truly gone above and beyond to make sure the product meets our needs, and to help us come up with ideas/solutions for improving the automated experience. They are true business partners and experts at what they do.

Pluspunten: The best thing about Pypestream's bot is that it is incredibly flexible and can easily integrate with many other platforms and APIs. They are constantly building in new features/functionality, and so far have been able to help us customize solutions for just about every business need. If there is a vision you have, or something you want the bot to automate, Pypestream will 9 out of 10 times be able to make it happen.

Minpunten: Pypestream has evolved a lot since I first began, so many of the features/capabilities that I felt were missing have been added. For example, the ability to add/change keywords in the NLU (natural language understanding) solution was a big step forward, though it is still somewhat technical and ill-advised to do without considerable training. It's also something that some clients may not want control over, but if you do want that control, there is definitely a learning curve. Also, though Pypestream allows for very granular tracking, their data/reporting solution could use some refining. I think it is on their road map to provide more sophisticated/real-time dashboards, but that is one feature that I still think they can improve on.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020
Caitlin H.
Senior Marketing Coordinator
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-6-2020

"Pypestream Review"

Opmerkingen: Our overall experience with Pypestream so far has been great. We are not yet live, but should be up and running in the next couple of weeks. The biggest impact has been the Pypestream and Docusign integration. I believe this unique feature is going to solve so many problems for so many companies.

Pluspunten: The docusign integration was a HUGE accomplishment and is allowing us to make our document signing more efficient and streamlined. We are going to be closing a huge gap in the time forms typically take to be mailed , signed and returned.

Minpunten: The only con is that it seemed to take a huge amount of work for our IT team on the back-end systems. That may not be the fault of the software itself, but maybe the software our company currently has is making things more difficult than we originally anticipated.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-6-2020