Nederland Lokaal product

Wat is Gripp?

Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen.

Wie gebruikt Gripp?

Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software.

Waar kan Gripp worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Gripp
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor Gripp

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

prijzen van Gripp

Beginprijs:

€ 30,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Gripp heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Gripp heeft een betaalde versie vanaf € 30,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Gripp
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor Gripp

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Gripp

Gripp Software - 1
Gripp Software - 2
Gripp Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Gripp-video
Gripp Software - 1
Gripp Software - 2
Gripp Software - 3

Functies van Gripp

  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • HR-beheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Overurenberekening
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Gripp

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Online accounting software that includes invoicing, project accounting, currency revaluation, multi-company, language and currency.
De alles-in-één projectmanagementsoftware die één intuïtief platform biedt voor al je zakelijke activiteiten. Rodeo maakt het soepel.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
Timeghost is your time tracking tool that is specifically designed for Office 365. You can track all your projects and tasks with it.
Whoz is a solution that helps service companies results with digitizing their core business, known as resource management.
Ontraport CRM ondersteunt alle online interacties tussen jou en je klanten. Al je tools en gegevens. Alles-in-één-software.
BPM platform for building and running business applications. Features include compliance, time and event processing, & file archiving.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.

Reviews over Gripp

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
53%
Rob
Directeur/eigenaar in Nederland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ambassadeur van Gripp

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Gewoon heel goed, heb het al op diverse plekken aanbevolen.

Pluspunten:

Gemak, eenvoud, doet gewoon wat het moet doen.

Minpunten:

Weinig personalisatiemogelijkheden, oplossingen voor marketing (automation) zijn beperkt.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM, Teamleader en HubSpot CRM

Redenen om voor Gripp te kiezen: Gemak en doorontwikkeling

Redenen om over te stappen op Gripp: Nederlandse organisatie, referenties van anderen.

Ralph
Designer in Nederland
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Compleet pakket dat dagelijkse routines vergemakkelijkt

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Prettige tool voor dagelijks gebruik, maakt dagelijkse administratieve zaken gemakkelijker op een begrijpelijk wijze.

Pluspunten:

Dagelijkse taken als gedetailleerde urenregistratie, projectplanning en offertes creëren minder tijdrovend.

Minpunten:

Een goede mobiele versie ontbreekt. De tool is te raadplegen op een mobiel, maar niet ideaal. Voor urenregistratie is een aparte app beschikbaar, maar die werkt niet intuïtief.

Rik
Algemeen directeur in Nederland
Grafisch ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Snel, eenvoudig en goed schaalbaar, maar wel alle controle en inzichten.

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: GRIPP is een uitermate nuttige oplossing die veel zaken bundelt in 1 platform, waarbij je als organisatie essentiële zaken als planning, relatiebeheer, offertes, administratie en hr zaken kan stroomlijnen, waarbij je ook nog eens snel inzicht hebt ik alle facetten qua omzet, uren, etc. De schaalbaarheid is heel erg fijn. Met een schakel omzetten voeg je een nieuwe collega of tijdelijke stagiaire bij of af.

Pluspunten:

De planning tool is essentieel, net als de offertes / facturen en het administratieve (ook boekhouding) deel van GRIPP. We werken er iedere dag veelvuldig mee en houden er alles van onze organisatie in bij. Essentieel onderdeel van onze dagelijkse werkzaamheden.

Minpunten:

Zonder enige boekhoudkundige voorkennis is het integreren van die module wel complex. Dat ligt niet aan GRIPP, maar aan de inhoud qua boekhoudkundigheid. Dit zou makkelijker moeten kunnen. De versie voor op mobiele telefoon is helaas ondermaats. Die werkt niet zo fijn als de reguliere versie. Daarop kijken ik enkel voor de planning.

Overwogen alternatieven: AccountView en Visma Sign

Redenen om over te stappen op Gripp: GRIPP was voor ons gevoel op dat moment ook het beste toegespitst op onze tak van business. We zijn een klein, flexibel bureau dat heel organisch groeit. De helpdesk mensen zijn daadwerkelijk echt behulpzaam en alles heeft een fijne follow up. Daarbij is het gebruik heel intuïtief, waardoor het prettig integreerbaar is.

Mario
Managing partner in Nederland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gripp

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: De ervaring is goed. Een snelle helpdesk die voorheen op via de desktop applicatie via een button onderaan de pagina snel te bereiken was. Om 1 of andere redenen is deze weggehaald.

Pluspunten:

Gripp is gebruiksvriendelijk en snel onder de knie te krijgen. Grote knoppen snel thuis

Minpunten:

Het nadeel is dat de bijgeleverde app niet goed functioneert en niet dezelfde gebruiksvriendelijkheid heeft zoals de desktop applicatie wel kent.

Sanne
Sanne
Directeur in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fijne tool

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

Gripp helpt ons bij veel processen in het bedrijf te stroomlijnen: CRM, opdrachten facturatie, verlof, zit er allemaal in.

Minpunten:

Ik vind het programma nog steeds niet echt mooi, en dat is wel belangrijk om mee te werken. Verder zou ik graag op opdracht dingen kunnen wegleggen om te ontwikkelen.