Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Deel?

Deel is wereldwijde loonadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams. Neem werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst.

Met Deel kunnen bedrijven de salarisadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Beheer apparatuur, aandelenopties, vrije tijd en meer.

Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven.

Wie gebruikt Deel?

Deel is voor bedrijven van elke omvang die op zoek zijn naar een betere manier om teams in het buitenland in dienst te nemen.

Waar kan Deel worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Deel

Ondersteuning voor Deel

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 218 andere

Talen

Engels

prijzen van Deel

Beginprijs:

US$ 49,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Deel heeft een gratis versie maar biedt geen gratis proefperiode. Deel heeft een betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Deel

Ondersteuning voor Deel

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 218 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Deel

Deel Software - 1
Deel Software - 2
Deel Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Deel-video
Deel Software - 1
Deel Software - 2
Deel Software - 3

Functies van Deel

  • ACA-rapportage
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteitendashboard
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Analyse van marktgegevens
  • Beheer van aftrekposten
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Directe storting
  • Documentbeheer
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Loonadministratierapportage
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Payrollbeheer
  • Pensioenplanbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Roosterbeheer
  • Salarisplanning
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Taakbeheer
  • Talentbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voordelen-dashboard
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • W-2-voorbereiding
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Deel

Beheer, volg, organiseer en krijg toegang tot je belangrijke entiteitsdocumenten in één veilige oplossing, met EntityKeeper.
klanten waarderen de vriendelijke rapporten, aan te passen vragenlijsten en klantenservice. Probeer het gratis! Meer informatie over Spidergap 360 Feedback
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert.
Met Oyster kun je overal ter wereld personeel in dienst nemen, met betrouwbare, conforme loonadministratie en geweldige lokale secundaire arbeidsvoorwaarden en voordelen. Meer informatie over Oyster
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Greenhouse is een kandidatenvolgsysteem en onboardingsoftware die is ontworpen om je volledige wervingsproces te optimaliseren en een concurrentievoordeel te verkrijgen op het gebied van in dienst nemen.
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren.
Bouw je MES voor slimme productie en assemblage op maat met bewezen app-diensten.
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.

Reviews over Deel

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Chris
Chris
Senior Counsel in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Deel Multiplies our Team

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: They've been great to work with on the customer-service side of things. They are quick to jump on calls. One of the better experiences as I compare to our other vendors.

Pluspunten:

We are a very small team on the people and legal side. Deel turns one person into many. The ease of use is critical and important dates don't slip through the cracks. More importantly, it gives us flexibility to meet the unique needs of various departments without anchoring us to one way of doing things.

Minpunten:

The cost per head is somewhat high given the small size of our company. The upfront contract negotiations and set up took a little bit of time.

Eerder overwogen alternatieven: Gusto, Rippling en Workday HCM

Redenen om over te stappen op Deel: The flexibility and pay-as-you-go model worked best for us.

Guilherme
Operations Manager in Canada
Design en ontwerp, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Managing My International Team with Deel

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: My experience with Deel was largely positive, providing an efficient solution for managing international payments. The platform excelled in handling various tasks, although improvements in the report section would enhance the user experience.

Pluspunten:

Deel offers an intuitive interface with features tailored to international payments, such as handling multiple currencies and automating compliance. The real-time tracking and invoice management greatly simplified transactions.

Minpunten:

The report section in Deel lacked customization and was cumbersome to use, making extracting specific data time-consuming. Improving this feature would be beneficial.

Reactie Deel

9 maanden geleden

Hey! Thank you for your kind words and for taking the time to leave your feedback. We're committed to providing excellent services and appreciate your feedback. Regards, The Deel Team.

Adam
BizDev in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Like buying a car, everything is nice till the sale point, from there it's a disaster

1,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: BAD BAD BAD Really bad. Signing up was a pleasure, the pitch sounded perfect, the idea itself is overdue and the promises that were made gave me confidence that this was the best possible solution. Firstly, they charge a calendar monthly service fee no matter when you joined, I joined on the 21st so I still paid in FULL for that month despite getting NO service and no paychecks. Had they disclosed that I would have waited till the first of the next month to join. Their customer service is a non existing joke, they no longer respond at all to my inquiries. The first time I tried to speak to them my message was - "hey, is there a phone number for support?", as I wanted to speak to someone on the phone. Their response was that a ticket was submitted and I will get a response in about 3 days via email....all I asked was if they had a phone number or not...After hours of frustration they PROMISED a supervisor would call me to help, no one ever called. Now, I have a CRITICAL issue with my employee, he got paid his first paycheck no issue, but his next paycheck was due a week ago and never showed up, there is actually a paystub on the Deel platform showing that he got paid on time, but the money was never transferred to his bank. I'm sure these things happen, that's just life, problem is there is NO ONE to speak to, they have not been answering chats in over 4 days, no response at all, no one to email (I tried, got no response) , and they have no phone number...so here we are.

Pluspunten:

I only liked the ideas it promised to do, as it turned out to be a nightmare there is unfortunately nothing left to like.

Minpunten:

The (lack of) support, very little control over salary, many default options that should not work for most businesses, just one healthcare plan which is mediocre and uncompetitive. The part to least like is simply not getting paid, seeing a pay stub that claims you were paid but nothing to show for in the bank and not a single possibility to communicate with a human about your issue. Also they will charge you a full monthly fee by calendar month no matter what (so you will pay the same for 1 day of service or 30)

Eric
VP of Operations in VS
Online media, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great app and customer support

4,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

It takes a complicated process and breaks it down into (mostly) simple steps. Their live chat support is quick and helpful!

Minpunten:

The bad: We originally signed up for Deel because of our very attentive sales person/account manager, and the fact they had live customer support. After the first month we were reassigned to a new account manager that never responded to multiple emails, and then they discontinued their live tech support and it was hard to get ahold of anyone. You would go through several prompts with an AI bot that was never helpful for my situation. During this time we had a major issue with a payment, and it took hours to get a response. The good: They have since reinstated their live chat support, and all has been great since!

Alejo
HRIS, OPS and PA Senior Director in Argentinië
Computergames, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Experience with Deel

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Very good experience so far. Every issue I had was solved and they are all the time offering help and support.

Pluspunten:

Amazing support, from your account executive to the [sensitive content hidden] team you always get a fast response from Deel. I have to say that usually they answer between the next 2 hours of my email even with minor issues. The platform es very easy to use and has a lot of data and different usages. Good cost compare to other vendors

Minpunten:

The only con would be if you come from a vendor that does everything for you, you'll need to get use to do it yourselve. Deel is a selfe service tool that allows you to have full control of everything but it that a little more work at the beggining