Wat is Connectif?

Connectif harnesses big data to understand and predict your customer's intentions in real time, and allows you to react automatically using AI. As a result, your clients will enjoy hyper-personalized shopping experiences that increase sales.

Optimize your marketing strategy integrating all tools in an all-in-one omnichannel platform: email, landing pages, forms, surveys, A/B/X tests, SMS, push notifications and dynamic web content (pop-ups, inlines, slide-ins, and full screen).

Wie gebruikt Connectif?

Ideal for visionary marketers working in small, medium or large eCommerce companies that want to achieve/maintain leadership in the sector. B2C and B2B.

Waar kan Connectif worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Chromebook (desktop)

Over de leverancier

  • Connectif AI
  • Opgericht in 2018
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Belarus, België en nog 44 andere

Talen

Engels, Italiaans, Spaans

Over de leverancier

  • Connectif AI
  • Opgericht in 2018
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Belarus, België en nog 44 andere

Talen

Engels, Italiaans, Spaans

Video's en afbeeldingen van Connectif

Connectif Software - 1
Connectif Software - 2
Connectif Software - 3
Connectif Software - 4
Connectif Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Connectif-video
Connectif Software - 1
Connectif Software - 2
Connectif Software - 3
Connectif Software - 4
Connectif Software - 5

Vergelijk de kosten van Connectif met soortgelijke producten

Connectif

€ 70,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 499,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Connectif

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanbevelingen
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analytics
  • Behavioral targeting
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensvisualisatie
  • Inhoudsanalyse
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Machine learning
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op accounts gebaseerde marketing
  • Personalisatie
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Volgen van gedrag
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Websites personaliseren
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Connectif

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Retention Management Platform
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB. Meer informatie over SharpSpring from Constant Contact
Klaviyo is een modern marketingplatform dat e-commercemerken in staat stelt om onbeperkte hoogwaardige relaties op te bouwen via e-mail en sociale media.
Personalisatietechnologie voor personalisering van omnichannels, aanbevelingen, optimalisatie en berichtenverkeer – op internet, mobiel en e-mail. Meer informatie over Dynamic Yield
Personalisation and Test Platform to convert, promote and nudge the right user with online forms, popups and offers for your website.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Volledig uitgerust digitaal marketingplatform voor marketingbureaus
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM

Reviews over Connectif

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
20%
3
5%
Younes
Younes
E-commerce Manager in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kantoorbenodigdheden, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

La mejora herramienta de marketing automation

5,0 5 maanden geleden

Pluspunten:

- La plataforma funciona perfectamente, sin caídas. - El equipo de soporte y performance es de lo mejor. Se implican mucho en el proyecto. - La integración es muy fácil

Minpunten:

- Tener varias cuentas, una por idioma. - El proceso de onboarding es mejorable

Joel
Automation Manager in Spanje
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Kave Home 2021 review

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Hasta ahora estamos contentos y satisfechos.

Pluspunten:

No nos da problemas en el día a día. Podemos efectuar activaciones sin quedar bloqueados. Con un buen trabajo previo de integración, tenemos relativa dependencia de Tech. Posibilidad de integración con nuestro DW. Predisposición y buen hacer de Support y Account.

Minpunten:

No es multipanel (posibles problemas de escalabilidad en futuro no muy lejano). Complejidad en la creación de workflows (muchos nodos y sub-pestañas en nodos en las que pensar). Contenido dinámico a gran escala imposible. Algunos nodos mejorables. No hay posibilidad de crear emails desde cero. Algunas ediciones de workflow ya activos no se pueden efectuar (hay que duplicar).

Belén
MARKETING MANAGER in Spanje
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A very flexible platform

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It has many functions that you can easily apply to your website and helps you to customise it. There are also predefined workflows for all processes that are very useful. Almost anything you can think of that you can implement on your website you can find a way to do it with Connectif. It also works very well as an email marketing tool.

Minpunten:

There are so many customisation options for each workflow that it is sometimes difficult to set them up perfectly and not have overlapping rules.

Claudia
Marketing in Spanje
Sport, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Revisión Connectif

3,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Gracias a Connectif puedo aumentar la cesta media y realizar ventas cruzadas

Pluspunten:

La personalización para el usuario además de segmentar a los usuarios y poder analizar el perfil del cliente

Minpunten:

Es difícil de llevar si tu página web tiene varios idiomas

Marcelo
Marketing y Comunicación in Andorra
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Una herramienta muy potente a buen precio

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Una experiencia muy buena, permanentemente estamos descubriendo nuevas funcionalidades y formas de interactuar con clientes y posibles

Pluspunten:

Muy fácil integración, gran potencial y herramienta en permanente actualización. El soporte es de un nivel excelente.

Minpunten:

Falta opción multi usuario. Y la opción de envío por lotes para grandes cantidades de mails