Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Wat is Inserve?

Inserve biedt complete bedrijfssoftware voor ICT-bedrijven, zonder het complex te maken. Zo krijg jij het overzicht terug op je servicedesk en hou je tijd over voor waardevol werk.

Inserve biedt o.a. ticketing, assetbeheer, tijdregistratie, een offertemodule, projectbeheer, een klantportaal, een planbord en meer.

Wil jij de rust en het overzicht terug op jullie servicedesk? Met onze software bespaar je snel tijd, zonder dure consultants en lange onboardingstrajecten.

Wie gebruikt Inserve?

Nederlandstalige IT-dienstverleners

Waar kan Inserve worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Inserve
  • Opgericht in 2018

Ondersteuning voor Inserve

  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

prijzen van Inserve

Beginprijs:

€ 59,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Inserve heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Inserve heeft een betaalde versie vanaf € 59,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Inserve
  • Opgericht in 2018

Ondersteuning voor Inserve

  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Inserve

Inserve Software - 1
Inserve Software - 2
Inserve Software - 3
Inserve Software - 4
Inserve Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Inserve-video
Inserve Software - 1
Inserve Software - 2
Inserve Software - 3
Inserve Software - 4
Inserve Software - 5

Functies van Inserve

  • API
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • IT-assets bijhouden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Licentiebeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Inserve

IFS Ultimo is een SaaS EAM-oplossing van IFS gericht op onderhoud en veiligheid, en staat bekend om de snelle uitrol, het gebruiksgemak en de ongeëvenaarde terugverdientijd.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk biedt een toonaangevende oplossing voor klantenservice.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Atera is de ultieme alles-in-één software voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's en interne IT-teams. Biedt alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het gratis.
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.

Reviews over Inserve

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
13%
3
7%
Dirk
ICT medewerker in Nederland
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Tevreden Klant Inserve

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Als zeer prettig! Ook vanuit het oogpunt van portaal gebruikers en de mogelijkheid om mail te importeren. Dit versnelt en vergemakkelijkt het werk van een Servicedesk medewerker in zeer positieve zin.

Pluspunten:

Het gemak waarmee het pakket geïmplementeerd kan worden, en met het in gebruik nemen zijn enorme voordelen. Daarnaast zit er een zeer snelle support desk die vlot reageert met altijd een oplossing of advies.

Minpunten:

Tot op heden niet gevonden, ook de feedback vanuit de testgroep geen negatieve geluiden, louter positief.

Eerder overwogen alternatieven: TOPdesk en Zendesk Suite

Redenen om voor Inserve te kiezen: Niet gebruiksvriendelijk, Vanuit Beheer en Gebruiker(s) oogpunt. Service vrijwel niet aanwezig, of los inkopen voor bepaalde aanpassingen en of wijzigingen.

Overgestapt van: IFS Ultimo

Redenen om over te stappen op Inserve: Nederlands product, pakket is volledig en alles wat wij nodig hebben is aanwezig. beheer is makkelijk(er). Korte lijntjes met de de support afdeling en alles in het Nederlands.

Reactie Inserve

6 maanden geleden

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dirk! We zijn heel blij dat jullie onze applicatie en support positief ervaren. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan staan we altijd voor jullie klaar en voel je vrij om ideeën in te sturen als je wil meedenken over nieuw features: https://idee.inserve.nl/ideeen

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

een eenvoudig en intuïtief pakket om onze IT helpdesk te stroomlijnen

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Inserve denkt met je mee en ontwikkeld snel en hoogwaardige software. De bereikbaarheid via mail en telefoon is meer dan prima.

Pluspunten:

Het pakket werkt snel en intuïtief, de koppeling met onze telefooncentrale (3cx) en facturatie software (Wefact) was in een handomdraai gelegd. Inserve heeft gezorgd voor een gestroomlijnde migratie van ons oude pakket (TopDesk) naar inserve en we konden er dan ook direct mee aan de slag na de migratie. Er komen regelmatig nieuwe functies uit en Inserve staat altijd open voor nieuwe ideeën om het pakket nog beter te maken.

Minpunten:

Eigenlijk volstaat Inserve wat betreft dagelijkse functionaliteiten, de zaken die we in het afgelopen jaar zijn tegengekomen zijn inmiddels allemaal verbeterd .

Reactie Inserve

6 maanden geleden

Wat fijn dat jullie blij zijn met Inserve! We weten dat het voor IT-dienstverleners belangrijk is om alle communicatie, tijdregistratie en (concept)facturatie op één plek te hebben. Mochten jullie nog meer ideeën hebben voor de doorontwikkeling, dan weten jullie het ideeënbord hopelijk te vinden.

Tim
IT en Support in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Een verademing vergeleken bij de competitie!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Het werken met de mannen achter Inserve is door ons als zeer prettig ervaren. Zijn er vragen of problemen, stuur je gewoon even een mailtje naar support en ben je vaak snel geholpen. Ook de community achter Inserve is vrij actief op idee.inserve.nl om ideeën te delen om de software te verbeteren. En met die ideeën (mits ze redelijk zijn en steun krijgen van medegebruikers) wordt ook wat gedaan. Je hebt dus soms indirect impact op de software, wat natuurlijk best gaaf is.

Pluspunten:

Een van de belangrijkste voordelen van Inserve voor ons is dat het precies biedt wat wij nodig hadden: een ticketing systeem. Niet meer, niet minder. En dat is precies wat je krijgt van [GEVOELIGE INHOUD]. Deze topondernemers (tevens top programmeurs) hebben een zeer handige tool ontwikkeld om binnenkomende tickets op een no nonsense manier te registreren, in behandeling te nemen, statussen van bij te houden, met de klant te communiceren, te factureren en ga zo maar door. We hebben eindelijk overzicht op onze support afdeling, en dat voor een relatief gezien vrij lage prijs. We hadden voor Inserve alle grote/bekende ticketing solutions geprobeerd middels trials (Topdesk, Atera, Freshdesk etc.), maar alle opties waren óf te duur, óf te gebruiksonvriendelijk (vaak doordat je overspoelt wordt met onnodige features), óf te commercieel. Bij Inserve krijg je gewoon waar je naar op zoek bent, voor een normale prijs. Overigens kan Inserve ook overweg met verschillende facturatiepakketten (wij gebruiken Exact Online) wat ook niet altijd vanzelfsprekend is bij andere partijen.

Minpunten:

Wij zijn echt na lang zoeken 'bij toeval' uitgekomen bij Inserve. Ik denk als ze hun marketingstrategie verbeteren, dat ze wellicht vrij snel veel groter kunnen worden (en hoe meer inkomsten ze genereren; hoe meer er in het product geïnvesteerd kan worden wat de qualiteit altijd ten goede komt)

Eerder overwogen alternatieven: Atera, TOPdesk en Freshdesk

Reactie Inserve

6 maanden geleden

Bedankt voor je fijne review, Tim! En gelukkig hebben we nu wat ondersteuning op marketing ;) We vinden het belangrijk dat ons systeem heel makkelijk te gebruiken en overzichtelijk is, dus we zijn blij te horen dat je Inserve als heel gebruiksvriendelijk ervaart.

Jeff
Mede-eigenaar in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect ticketsysteem voor IT-partners

5,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

Inserve is erg makkelijk in zowel gebruik als integratie binnen je bedrijf. Daarnaast denken de medewerkers van Inserve goed met je mee door inbreng van klanten door te voeren in hun systeem. Het funtioneert erg makkelijk hierdoor hebben wij ons bedrijf volledig onder controle en weten we exact welke tickets/problemen er spelen bij onze klanten.

Minpunten:

Momenteel hebben wij geen klachten omtrent Inserve. Een toevoeging voor ons zou een mobiele applicatie zijn maar dit is meer een wens dan een vereisten.

Reactie Inserve

6 maanden geleden

Wat een compliment dat je ons het perfecte ticketsysteem voor IT-partners vindt, Jeff! Bedankt. Jullie weten het ideeënbord gelukkig ook al te vinden. We houden jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. En bel of mail ons natuurlijk gerust als jullie nog vragen of suggesties hebben.

Jeff
Mede eigenaar in Nederland
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Top pakket

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Inserve is een opvallende nieuwkomer in de wereld van ICT-managementtools. Met een intuïtieve gebruikersinterface en krachtige automatiseringsmogelijkheden maakt het de dagelijkse werkzaamheden van ICT-dienstverleners eenvoudiger en efficiënter. Vooral de geïntegreerde ticketing- en projectmanagementmodules zijn indrukwekkend. Er wordt volop doorgewerkt aan de software, en ik kijk uit naar de toekomstige updates.”

Pluspunten:

Gebruiksgemak, overzicht en de koppelingen met andere (boekhoud) pakketten. Eventuele maatwerk is ook geen probleem.

Minpunten:

Er is nog geen app voor de mobiel. Dit zou wel handig zijn voor direct inzicht en registreren van tijd.

Reactie Inserve

6 maanden geleden

Hi Jeff, Bedankt voor je mooie review! De mobiele app staat natuurlijk op het ideeënbord. Deel daar vooral ook andere features die jullie graag terug zouden zien. En verder staan we via mail en telefoon natuurlijk klaar voor andere vragen.