Wat is SugarCRM?

Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform.

Wie gebruikt SugarCRM?

SugarCRM is een horizontaal CRM-platform en toepassingsaanbod gericht op klanten die op zoek zijn naar zeer gebruiksvriendelijke oplossingen die zelfs de meest complexe end-to-end klantprocessen eenvoudig te beheren maken.

SugarCRM-video SugarCRM Software - 1 SugarCRM Software - 2 SugarCRM Software - 3

Twijfel je over SugarCRM? Vergelijk met een populair alternatief

SugarCRM

3,8 (384)
SugarCRM
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
142
14
3,6 (384)
3,8 (384)
3,7 (384)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
96
205
4,4 (3.584)
4,3 (3.584)
4,4 (3.584)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor SugarCRM

Gesponsord
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Connect your business to make every retail marketing moment extra special
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Sell more, in less time, every time with Prospect, the #1 Stock-Aware CRM - perfect for Wholesalers, Distributors & Manufacturers.
Open source modulaire CRM die kan worden geconfigureerd voor je verkoop- of serviceafdeling. Er is ook een gecombineerde optie beschikbaar.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.

Reviews over SugarCRM

Gemiddelde score

In totaal
3,8
Gebruiksgemak
3,6
Klantenservice
3,7
Functies
3,7
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Victoria
Victoria
Receptionist in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Community CRM

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and has enough functionality to enable me to record all the key data that I need. The ability to self-host the platform is fantastic, because it helps keep costs down, and when you work on a small-scale, you don't need all of the processing power of a paid hosted solution. Definitely a great option if you have the savvy to install and maintain your own instance on your web server.

Pluspunten:

I used the self-hosted community CRM for several years for my own music business. It has a ton of functionality that matches a lot of the basic features you find in Salesforce Classic. It's a great tool for keeping track of client data, deal tracking, etc. It's also nice to be able to self-host the platform as well as it's a lot more affordable than using a paid SaaS solution.

Minpunten:

SugarCRM Community Edition looks pretty dated. If you don't have a lot of experience with the typical CRM data model concept, it can be hard to figure out how to use the system. The interface could be modernized to make it easier to navigate and find your way around. Another downside to being the Community Edition is that you need to know how to install and maintain the platform on your own server, but this is also a plus if you do have these skills.

Katie
Social Team Lead in VS
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The Pros and Cons of Sugar

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price point!) for marketing and advertising agencies that are looking to build out custom flows. Their customer care team was incredibly helpful and knowledgeable, and I really enjoyed working with them.

Pluspunten:

The SugarCRM team was incredibly helpful and supportive during our decision between various CRMs we were testing out, namely Salesforce and SugarCRM. They were flexible, accommodating and had amazing customer service throughout the process, even willing to develop new APIs to integrate with our proprietary billing system 90% of our clients were on. I really enjoyed the visuals of Sugar - as all the bells and whistles were there, but it didn't seem overwhelming (as Salesforce can) and it's geared more towards marking service teams, like my division of the business. I also really find the dashboard visuals to be superior to Salesforce. Overall, the price point was better than Salesforce, too.

Minpunten:

Since Sugar is geared towards marketing and sales teams, it wasn't a great fit for the other teams within our organization (i.e. one-time products like printing, etc.). Though workflows are cleaner and more intuitive than Salesforce, there wasn't quite as many bells and whistles (i.e. it was difficult to build in processes that involved external teams that we outsource to).

Paolo
Product Manager IT in Italië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Crm completo ma...ho trovato di meglio

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Ho testato sugar crm per un po' di tempo poi abbiamo scelto altro.

Pluspunten:

Quando ho scelto di implementare un crm in azienda ho fatto diversi test (crm più famosi e personalizzabili). Ho testato anche sugar crm, devo essere sincero...buon prodotto, ben pensato, pieno di moduli.

Minpunten:

Non è proprio il crm più semplice da implementare, non è il più "bello" di default, non è quello che sceglierei

Ainara
Administrativa in Spanje
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Bastante escaso

3,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: como crm si la gestión de clientes es baja y no pides mucha fluidez puede bastarte

Pluspunten:

Bastante básico y fácil de usar aunque se queda un poco corto

Minpunten:

Lo hemos usado un par de años en la empresa y la verdad que se queda ya corto a nivel de otros sofwares, bastante lento y con poca posibilidad de automatismos

Orianne
Orianne
Specialist Marketing in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Most powerful and easy-to-use CRM to support all corporate sales and marketing activities

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: With SugarCRM, I keep track of new campaigns (account management), I am regularly reminded that I have performance discussions with my customers and I can switch to the corresponding customer account to find all the important data and get in touch with the customer. In addition, thanks to the ticket system, I do not forget to work on important tasks for my customers and other projects. In addition, I can optimally and smoothly inform my teammates about changes utilizing comments and notes in the customer accounts. All in all, I can only say that it is a super complete CRM solution.

Pluspunten:

What I like most are the synergy effects of the use of the tool by our large sales teams spread over several locations (in Spain and abroad) and our various marketing teams. We combine all customer contact points in an extremely flexible way across all departments. This simplifies our internal communication and knowledge exchange among ourselves, as well as communication with customers. The interface can be used very intuitively for an extensive CRM system thanks to its focus on a single clear navigation bar. In addition, the tool can be linked very flexibly with other systems via APIs, such as SAP, various campaign management tools, and much more.

Minpunten:

It isn't easy to become familiar with all the relevant interface features in a short time to take full advantage of these synergies. Here, you must explore using patience and occasionally, trial and error. However, you will certainly behave similarly to other enterprise-level CRM solutions.