Wat is Timly?

Met deze oplossing is het volgen en beheren van bedrijfsmiddelen eenvoudig.

Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer:

> Wat heb ik?
> Waar is het?
> Wie heeft het?
> Planning: wanneer en waar?
> Wanneer is de volgende service?
> Onderhoud en reparaties.
> Volg defecten.
> Gebruiksgegevens.
> Wat is het waard?

Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik.

Wie gebruikt Timly?

Bedrijven in alle sectoren (industrie en handel, bouw, overheidsadministratie, logistiek, regionaal vervoer en vervoer over langere afstanden, hotels, gezondheidszorg en meer) waarvan de voorraadbehoeften groeien.

Waar kan Timly worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Timly Software
  • Gevestigd in Zürich, Zwitserland
  • Opgericht in 2020

Ondersteuning voor Timly

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Duits, Engels, Frans

prijzen van Timly

Beginprijs:

€ 145,00/jaar
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Timly heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Timly heeft een betaalde versie vanaf € 145,00/jaar.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Timly Software
  • Gevestigd in Zürich, Zwitserland
  • Opgericht in 2020

Ondersteuning voor Timly

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Duits, Engels, Frans

Video's en afbeeldingen van Timly

Timly Software - 1
Timly Software - 2
Timly Software - 3
Timly Software - 4
Timly Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Timly-video
Timly Software - 1
Timly Software - 2
Timly Software - 3
Timly Software - 4
Timly Software - 5

Functies van Timly

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vervaldatums
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • In- en uitchecken
  • Inspectiebeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Timly

IFS Ultimo is een SaaS EAM-oplossing van IFS gericht op onderhoud en veiligheid, en staat bekend om de snelle uitrol, het gebruiksgemak en de ongeëvenaarde terugverdientijd.
Een oplossing voor activabeheer in de bouwsector om ontbrekende activa, kapot gereedschap, verlopen certificaten en vervallen onderhoud te voorkomen.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Eenvoudige en visuele app voor productie- en inventarisbeheer ontworpen voor makers, ambachtslieden en fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify).
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit.

Reviews over Timly

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,9
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
61%
4
37%
3
2%
Christian
Inhaber in Zwitserland
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bestes Tool für die Inventar- & Lagerverwaltung

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Dadurch, dass wir Timly eingeführt haben, sparen wir enorm Zeit bei der Verwaltung von IT und Verbrauchsmaterial. Die Software liefert durch die Übersichtlichkeit und Einfachheit in ihrer Benutzung einen deutlichen Mehrwert. Ein großes Lob auch an das Support-Team, für die tolle Unterstützung bisher.

Pluspunten:

Die Software ist sehr intuitiv und lässt sich von allen Mitarbeitern bedienen (im täglichen Gebrauch). Der Funktionsumfang ist mehr als eindrucksvoll - es werden aktuell alle Bedürfnisse für die digitale Inventarverwaltung und die Lagerverwaltung durch die Software bedient. Darüber hinaus bietet Timly einen soliden Ausblick in die Zukunft - mit steigenden Ansprüchen an die Funktionen hat Timly stets bereits eine Antwort. Diese Software ist für Unternehmen jeder Größe empfehlenswert.

Minpunten:

Bisher haben wir keinerlei schwerwiegende Probleme identifiziert. Bei kleineren Bugs ist das Support-Team sofort zur Stelle. Habe ich so bei anderen Anbietern auch noch nicht gesehen.

Pascal
Projektleiter Holzbau in Zwitserland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Neukunde

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Übersichtlich und einfaches / selbsterklärends programm das sicher noch nicht das ganze potenzial ausgeschöpft hat.Leider sind gewisse nützliche zusatzmodule im verhältnis recht teuer

Pluspunten:

Die Übersicht und einfache anwendung für alle Nutzer.

Minpunten:

Durch den ständigen Zugang über den Browser ist es teilweise langsam, da unser Internet verbindung am anschlag läuft. Ev würde eine echte App das verbessern.

Overwogen alternatieven: ON!Track

Redenen om over te stappen op Timly: Durch die Messeaktion von Fehr Braunwalder haben wir ein super Preisleistungsangebot für den Start bekommen. Weiter haben wir die Ausichten, dass wir die Baustellenverwaltung in zukunft von Abakus direckt ins Timly einbinden können.Das uns versprochen wurde das unser wünsche ernst genohmmen werden und sich das Programm weiter entwickelt.

Yll
System and Database Administrator in Duitsland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to use and implement

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Replace spreadsheets and have proper asset inventory and their status

Pluspunten:

QR code creation and assignment and overall Asset assignment to an object (user or location)

Minpunten:

Slowness or reaction to changes when applying filters

Stephan
Assistenz der Geschäftsleitung in Zwitserland
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

IT Asset Management und Wartungsplanung in einem Blick

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Mit Timly klappt die Inventarisierung einfach. Sehr zu empfehlen!

Pluspunten:

Mit der Timly Software können wir Wartungen an unseren Geräten rechtzeitig planen. Die Software ist ziemlich selbsterklärend aufgebaut und umfasst viele Funktionen, mit denen die Inventarisierung einfach klappt. Timly hat sich als essenzielles Tool in unseren Kliniken etabliert. Vielen Dank an das Timly Team

Minpunten:

Die Ladezeiten werden momentan noch optimiert.

Steffen
Abteilungsleiter in Zwitserland
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Nützliche Inventarsoftware mit vielen Funktionen

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Weltklasse-Tool für die Verwaltung von Inventar. Wir haben in Deutschland kein besseres Tool als dieses gefunden.

Pluspunten:

Durch die Software können wir den Bestand im Lager effizient verfolgen und kriegen eine Info, wenn etwas nachbestellt werden muss. Zusätzlich haben wir die Laptops, Kühlschränke, Küchenutensilien, Fahrzeuge, etc. inventarisiert. Jeder weiss mit einem Blick, wo sich die Gegenstände befinden. Der Support bei der Einführung war spitze, besser geht es nicht. Wir arbeiten sehr gerne mit der Timly Software, sie macht die Prozesse um einiges effizienter.

Minpunten:

Was fehlt ist eine Zusammenfassung ("Reporting") Funktion. Diese wird aber wohl noch entwickelt.